Şöbə: İnsan Resursları və inzibati işlər üzrə departament
Vəzifə: İnsan resursları və əmək haqqı üzrə köməkçi
Vəzifə öhdəlikləri
- Tabelləri yoxlamaq və nəzarət etmək.
- Uniformaların qeydiyyatını aparmaq və ona müvafiq 1C sistemində proseduralara nəzarət etmək.
- İşdən azad olunan işçilərin tabellərini doldurmaq.
- İşçilərin əmək haqqı hesablanması ilə bağlı yaranmış suallarının həllində köməklik göstərmək.
- Əmək haqqı kartlarının və işçi arayışlarını təhvil vermək.
- Əmək haqqı katlarının hazır olunması baradə işçilərə məlumatın vermək.
- İcra tutulmaları ilə bağlı işçilərin məlumatlandırmaq.
- Mütamadi olaraq mağazalara baş cəkmək və mövcud olan problemlər ilə maraqlanıb baş ofisə bildirmək.
- İşdən çıxış ərizələri və tam şəkildə doldurulmuş İşdən çıxış kağızlarını işçilərdən qəbul etmək və onları vaxtı vaxtında baş ofisə göndərmək.
- Kadrlarla yaranan hər hansı problemləri dinlənmək və cavabdeh işçilərə yönəltmək.
- Sətəm şöbəsi tərəfindən göndərilmiş nişanların ərazilərdə qoyulmasını təmin etmək.
- Mağazada baş vermiş istənilən insident ilə bağlı hadisənin məruzə formasını gün ərzində sətəm şöbəsinə göndərilməsini təmin etmək.
Vəzifənin tələbləri
- Ali təhsil.
- Göstərilən vəzifədə ən az 6 ay təcrübə.
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarığı.
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində sərbəst yazılı və şifahi ünsiyyət.
- Tənqidi düşüncə və təhlil bacarıqları.
- Bir neçə prioritet məsələləri birlikdə iradə etmə bacarıqları.
- Problemlərin həllində yaradıcı yanaşma bacarığı.
- Sərbəst Microsoft Office istifadəçisi.
- Çeviklik və tez öyrənmək qabiliyyəti.
- Gərgin iş şəraitində işləmə bacarığı.
Necə müraciət etmək olar
1. Vəzifənin adını “Mövzu” bölməsində qeyd etmək.
2. CV-nizi [email protected] email ünvanına göndərmək.