“Bizim Market” supermarket şəbəkəsi 2006-cı ildə fəaliyyətə başlamışdır. Qısa zamanda alıcıların rəğbətini qazanan “BizimMarket” supermarket şəbəkəsi ardıcıl olaraq Bakı şəhərinin müxtəlif yerlərində öz filiallarını artıraraq fəaliyyət zolağını genişləndirmişdir. Fəaliyyətə başladığı ilk zamandan “Yüksək Xidmət” və “Sərfəli Qiymət” prinsiplərini əsas hesab edərək indiyədək bu meyarlara öz işində sadiqdir.
Əgər Siz də pozitiv bir komandanın üzvünə çevrilmək istəyirsinizsə, bizə qoşula bilərsiniz.
Mağaza direktoru
Namizədə olan tələblər:
• Ali təhsil;
• Mağaza direktoru və ya müavini kimi 1 il iş təcrübəsi;
• Yüksək təşkilati bacarıqları (idarəçilik qabiliyyəti, məqsədyönlülük, yaradıcı yanaşma və s.)olmalı;
• İşgüzar davranış etikası;
• Satış texnikası və prinsiplərini bilməli;
• Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkili;
• Kompüter bilikləri (MS Office);
İş haqqında məlumat:
• Marketin personalı üzərində operativ rəhbərliyi və idarəetməni həyata keçirmək;
• Cari tapşırıqları həll etmək, personalın öz vəzifə təlimatlarının və digər daxili normativ sənədlərin tələblərini dəqiq yerinə yetirmələrini təşkil etmək və nəzarət etmək;
• Satış nöqtələrindən və alıcılarından daxil olan hər bir informasiyaya operativ reaksiya vermək;
• Alıcılara keyfiyyətli xidmətin təşkil olunmasına nəzarət etmək;
• Personalın daxili nizam-intizam qaydalarına əməl etmələrinə nəzarət etmək;
• Satış prosesinin təşkilində mağazanın sıravi və digər personalının işini tənzimləmək;
• Marketə lazım olan malların sifarişinin formalaşdırmasına nəzarət etmək;
• Market və personalın səliqə və təmizliyinə nəzarət etmək.
İş şəraiti:
• 6 günlük iş həftəsi
• Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
• Nahar və telefon xərcləri şirkət tərəfindən təmin olunur
• Əmək haqqı 1500 AZN + Əlavə olaraq satışdan bonus (Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına görə dəyişir)
Vakansiyaya müraciət üçün CV-ləri “Mağaza direktoru” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.