Bank of Baku
Katiblik bölməsinin eksperti
Son tarix 17 yan 2026 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Banka daxil olan (bank əməliyyatları ilə bağlı sənəd dövriyyəsi istisna olmaqla) məktub və digər sənədləri qəbul edərək aidiyyatı struktur bölmələrə təhvil verilməsini təmin edir;
- Bankdan göndərilən (bank əməliyyatları ilə bağlı sənəd dövriyyəsi istisna olmaqla) məktub və digər sənədləri aidiyyatı strukturlardan qəbul edərək poçt və ya kuryer vasitəsilə göndərilməsini təmin edir;
- Kargüzarlıq işinin aparılması ilə bağlı bankdaxili fəaliyyəti həyata keçirir;
- Banka daxil olan və bankdan göndərilən məktub və sənədlərin müvafiq qeydiyyat kitabında qeydiyyatının aparılmasını təmin edir.
Tələblər:
- Azərbaycan - Mükəmməl
- Rus – Orta
- MS Office - Orta
- Sahə üzrə iş təcrübəsi:0-1 il
- Ali təhsil – bakalavriat
Biz sizə nə təklif edirik?
- Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;
- Fəaliyyət sahəsi üzrə təlimlərdə iştirak imkanı;
- Komanda quruculuq tədbirlərində iştirak imkanı;
- İdman zallarında endirim imkanları;
- Mobil operatorun korporativ tariflərinə qoşulmaq imkanı;
- Bölgələrdə yerləşən müxtəlif yüksək səviyyəli otellərdə endirimlər;
- Könüllü tibbi sığorta;
- Həyatın yığım sığortasına qoşulmaq imkanı.
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Kadr işinin təşkili bölməsinin eksperti
Son tarix 17 yan 2026 Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bankın əməkdaşlarının kəmiyyət və keyfiyyət göstəricilərini əks etdirən məlumat bazasını yaradır;
- Əməkdaşların şəxsi işlərinin davamlı aparılmasında birbaşa rəhbərinə köməklik göstərir;
- Hər ilin əvvəlində işçilərin məzuniyyət cədvəlinin tərtib edilməsini təmin edir, işçilərin ərizələri əsasında məzuniyyət əmrlərini hazırlayır, aidiyyatı əməkdaşlara /struktur bölmələrə göndərir və il ərzində məzuniyyətlərin verilməsi uçotunun cədvələ əsasən aparılmasını həyata keçirir;
- Ezamiyyələrin rəsmiləşdirilməsi və qeydiyyatını həyata keçirir;
- Şənbə sərəncamları ilə bağlı qeydiyyatlar aparır, sərəncamda qeydlərin aparılması üçün departament/filiallara giriş imkanının verilməsini təmin edir;
- İş vaxtının qeydiyyat tabelinin hazırlanması və gündəlik aparılmasını həyata keçirir;
- İşçilərin sosial sığortasına aid lazımi sənədlərin hazırlanmasında birbaşa rəhbərinə köməklik göstərir;
- Yeni işə qəbul olunmuş işçilərin gündəlik qeydiyyatı üçün barmaq izlərinin götürülməsini, onlara giriş kodunun verilməsini həyat keçirir, işçilərin qeydiyyatla bağlı yaranan problemlərini aradan qaldırır;
- Birbaşa rəgbərinini göstərişi ilə banka aidiyyatı olan şəxslərin siyahısının hazırlanmasını və vaxtaşırı yenilənməsini həyata keçirir;
- Əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn başqa funksiyaları icra edir;
- Bilavasitə rəhbəri və sahə rəhbərinin əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi və fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların vəzifə öhdəliklərinə aid olan göstərişlərindən irəli gələn tapşırıq və sərəncamlarını qeyd-şərtsiz yerinə yetirir
Tələblər:
- Azərbaycan - Mükəmməl
- Rus – Orta
- MS Office – Yüksək
- Sahə üzrə iş təcrübəsi:1-2 il
- Ali təhsil – bakalavriat
- Əmək qanunvericiliyini yüksək səviyyədə bilməli
Biz sizə nə təklif edirik?
- Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;
- Fəaliyyət sahəsi üzrə təlimlərdə iştirak imkanı;
- Komanda quruculuq tədbirlərində iştirak imkanı;
- İdman zallarında endirim imkanları;
- Mobil operatorun korporativ tariflərinə qoşulmaq imkanı;
- Bölgələrdə yerləşən müxtəlif yüksək səviyyəli otellərdə endirimlər;
- Könüllü tibbi sığorta;
- Həyatın yığım sığortasına qoşulmaq imkanı.
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.











