Vəzifə: Kassa bölməsinin kiçik eksperti
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Manatda və xarici valyutada nağd pul vəsaitlərinin, habelə digər qiymətlilərin və ciddi hesabat blanklarının qəbul edilməsi, verilməsi və saxlanılması üzrə əməliyyatların həyata keçirilməsi
- Mədaxil və məxaric sənədlərinin yoxlanılması
- Əməliyyatların bankın əməliyyat proqramında əks etdirilməsi
- Bankomatların və ödəniş terminallarının inkassasiyasının həyata keçirilməsi
Seçim meyarları:
- Ali iqtisadi təhsil
- Əla Azərbaycan dili bilikləri (Rus dili arzuolunandır)
- MS Office (Word, Excel) proqramları ilə işləmək bacarığı
- Böyükhəcmli rəqəmli məlumatlarla işləmək bacarığı
- Məsuliyyətli, dəqiq və intizamlı iş yanaşmasına malik olmaq
İş şərtləri:
- İş yeri: Bakı filialları
- İş vaxtı: 5 iş günü, 09:00-18:00
Müraciət qaydası
Müraciət etmək istəyən namizədlər qeyd edilən link vasitəsilə
www.bankofbaku.com/az/about/i-nsan-resurslar/vakansiyalar/online-cvform onlayn CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində Kassa üzrə kiçik ekspert qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İT operator
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
o Mütəmadi olaraq İT infrastruktur və digər bank tətbiqlərinə dair ehtiyat nüsxələrin çıxarılması üçün müəyyən olunmuş proseslərin yerinə yetirilməsi
o Mövcud alətlərlə müşaiət olunan sistəmlərin monitorinqi
o Texniki işlərin təlimatlara uyğun yerinə yetirilməsi
Tələblər:
o Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları sahəsi üstünlükdür.)
o Texniki dəstək mütəxəssisi kimi iş təcrübəsi (minimum 2 il)
o Bank İT əməliyyatları sahəsində iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
o Azərbaycan dili əla, ingilis dili və rus dili üzrə yaxşı səviyyədə biliklər
o Windows, Unix, Linux OS Əməliyyat Sistemi bilikləri
o Problem həll etmə və analitik düşünmə qabiliyyətinin yaxşı səviyyədə olması
o Ünsiyyət və təşkilati bacarıqlarının yüksək səviyyədə olması
o Gecə növbəsi və qeyri-iş günlərində işləməyə hazır olmaq (İş saatları Əmək Məcəlləsinin müvafiq maddələrinə uyğun olaraq tənzimlənəcək.)
o İş qrafiki: Gecə növbəsi
o İş yeri: Əməliyyat Mərkəzi (Nərimanov ray., Ağa Neymətulla küç. 63/65)
Müraciət qaydası
Müraciət etmək istəyən namizədlər qeyd edilən link vasitəsilə
www.bankofbaku.com/az/about/i-nsan-resurslar/vakansiyalar/online-cvform onlayn CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində İT operator qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
İstehlak kreditləri üzrə kiçik ekspert
Vəzifənin təsviri
- İstehlak kreditləri üzrə kiçik ekspert bankın əsas funksiyalarından biri olan kreditvermə fəaliyyətinin həyata keçirilməsində birbaşa iştirak edir və müştərilərlə sıx işləyir. Bu vəzifə ali təhsili tamamlamış və iş təcrübəsi olmayan və ya az olan şəxslər üçün unikal inkişaf imkanıdır.
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
o Müştərilərin qəbulu və onlara kredit məhsulları haqqında məlumatların verilməsi
o Müştərilər tərəfindən verilmiş kredit ərizələrinin təhlilinin aparılmasında iştirak edilməsi
o Müsbət qərar verilmiş kredit ərizələrinin rəsmiləşdirilməsinin təmin edilməsi
o Götürülmüş kreditin ödənişi üçün müraciət etmiş müştərilərin ödənişinin qəbulu
Seçim meyarları:
o İqtisadiyyat və idarəetmə sahəsi üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi
o Əla Azərbaycan dili bilikləri (Rus dili və İngilis dili arzuolunandır)
o MS Office (Word, Excel) proqramları ilə işləmək bacarığı
o Bank sektorunda karyera qurmağa böyük həvəs və iddialılıq
o Yaradıcı və analitik düşüncə tərzi
o Məsuliyyətli, dəqiq və intizamlı iş yanaşması
İş şərtləri:
o İş yeri: Bakı filialları
o İş vaxtı: 5 iş günü, 09:00-18:00
Müraciət qaydası:
Müraciət etmək istəyən namizədlər qeyd edilən link vasitəsilə
www.bankofbaku.com/az/about/i-nsan-resurslar/vakansiyalar/online-cvform onlayn CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində İstehlak kreditləri üzrə kiçik ekspert qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Vəzifə: Xidmət bölməsinin kiçik eksperti
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Fiziki və hüquqi şəxslərə bankın əmanət məhsulları haqqında məlumat verilməsi
- Bağlanılacaq əmanət müqavilələrinin rəsmiləşdirilməsi
- Fiziki və hüquqi şəxslər üzrə bütün növ bank hesablarının açılması, yenidən rəsmiləşdirilməsi və bağlanması
- Müştəriyə kassa-hesablaşma xidmətlərinin göstərilməsi, bütün növ tapşırıq sənədlərinin hazırlanması
Seçim meyarları:
- İqtisadiyyat və idarəetmə sahəsi üzrə ali təhsil
- Mükəmməl Azərbaycan və Rus dili bilikləri (İngilis dili arzuolunandır)
- MS Office (Word, Excel) proqramları ilə işləmək bacarığı
- Yüksək ünsiyyət bacarığı
- Yaradıcı və analitik düşüncə tərzi
- Məsuliyyətli, dəqiq və intizamlı iş yanaşması
İş şərtləri:
- İş yeri: Bakı filialları
- İş vaxtı: 5 iş günü, 09:00-18:00
Müraciət qaydası:
Müraciət etmək istəyən namizədlər qeyd edilən link vasitəsilə
www.bankofbaku.com/az/about/i-nsan-resurslar/vakansiyalar/online-cvform onlayn CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində Xidmət bölməsinin kiçik eksperti qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.