Xidmət bölməsinin kiçik eksperti
Son tarix 17 fev 2022
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- 
	Fiziki və hüquqi şəxslərə bankın əmanət məhsulları haqqında məlumat verilməsi 
- 
	Bağlanılacaq əmanət müqavilələrinin rəsmiləşdirilməsi 
- 
	Fiziki və hüquqi şəxslər üzrə bütün növ bank hesablarının açılması, yenidən rəsmiləşdirilməsi və bağlanması 
- 
	Müştəriyə kassa-hesablaşma xidmətlərinin göstərilməsi, bütün növ tapşırıq sənədlərinin hazırlanması 
Seçim meyarları:
- 
	İqtisadiyyat və idarəetmə sahəsi üzrə ali təhsil 
- 
	Mükəmməl Azərbaycan və Rus dili bilikləri (İngilis dili arzuolunandır) 
- 
	MS Office (Word, Excel) proqramları ilə işləmək bacarığı 
- 
	Yüksək ünsiyyət bacarığı 
- 
	Yaradıcı və analitik düşüncə tərzi 
- 
	Məsuliyyətli, dəqiq və intizamlı iş yanaşması 
İş şərtləri:
- 
	İş yeri: Bakı filialları 
- 
	İş vaxtı: 5 iş günü, 09:00-18:00 
Müraciət qaydası:
Müraciət etmək istəyən namizədlər qeyd edilən link vasitəsilə www.bankofbaku.com/az/about/i-nsan-resurslar/vakansiyalar/online-cvform onlayn CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində Xidmət bölməsinin kiçik eksperti qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.


 
            
 
                            
                            
                        

 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                








