Xidmət bölməsinin kiçik eksperti
Son tarix 17 fev 2022
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
-
Fiziki və hüquqi şəxslərə bankın əmanət məhsulları haqqında məlumat verilməsi
-
Bağlanılacaq əmanət müqavilələrinin rəsmiləşdirilməsi
-
Fiziki və hüquqi şəxslər üzrə bütün növ bank hesablarının açılması, yenidən rəsmiləşdirilməsi və bağlanması
-
Müştəriyə kassa-hesablaşma xidmətlərinin göstərilməsi, bütün növ tapşırıq sənədlərinin hazırlanması
Seçim meyarları:
-
İqtisadiyyat və idarəetmə sahəsi üzrə ali təhsil
-
Mükəmməl Azərbaycan və Rus dili bilikləri (İngilis dili arzuolunandır)
-
MS Office (Word, Excel) proqramları ilə işləmək bacarığı
-
Yüksək ünsiyyət bacarığı
-
Yaradıcı və analitik düşüncə tərzi
-
Məsuliyyətli, dəqiq və intizamlı iş yanaşması
İş şərtləri:
-
İş yeri: Bakı filialları
-
İş vaxtı: 5 iş günü, 09:00-18:00
Müraciət qaydası:
Müraciət etmək istəyən namizədlər qeyd edilən link vasitəsilə www.bankofbaku.com/az/about/i-nsan-resurslar/vakansiyalar/online-cvform onlayn CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində Xidmət bölməsinin kiçik eksperti qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.