Vəzifə: İnsan Resursları departamenti – Biznes partnyor
Tələblər:
- İqtisadiyyat/Maliyyə/Hüquq/İdarəetmə və oxşar sahələrdə ali təhsil
- AR Əmək Məcəlləsi barədə biliklər
- 1-3 il müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi (bank sahəsində təcrübə üstünlükdür)
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, ingilis dili – çox yaxşı, (rus dili - yaxşı, üstünlükdür)
- Kompüter bilikləri: MS Word, MS Excel - əla, MS Power point, MS Project, MS Visio – çox yaxşı
- Analitik düşünmə qabiliyyəti
- Operativ olmaq və komanda ilə işləmək bacarığı
- Yüksək səviyyədə şifahi özünüifadə və kommunikasiya bacarığı
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- İnsan resurslarının planlaşdırılmasını həyata keçirmək;
- İşə qəbul prosesini həyata keçirmək;
- Performans dəyərləndirmə sisteminin qurulmasında iştirak və tətbiq etmək;
- İR proseslərinin təhlilini həyata keçirmək;
- Səriştəlilik modelinin hazırlanmasında iştirak və tətbiq etmək;
- Təlim və inkişaf proseslərinin təkmilləşdirilməsində iştirak və tətbiq etmək;
- Müxtəlif İnsan resursları layihələrində iştirak və tətbiq etmək.
- İş yeri: Baş İdarə
- İş vaxtı: 5 iş günü, 09:00-18:00
MÜRACİƏT QAYDASI:
Müraciət etmək istəyən namizədlər qeyd edilən link vasitəsilə
www.bankofbaku.com/az/about/i-nsan-resurslar/vakansiyalar/online-cvform onlayn CV formamızı doldura və ya CV-ləri subject bölməsində İnsan Resursları Departamenti – Biznes partnyor qeyd etməklə [email protected] mail ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçimdən keçən şəxslərlə əlaqə saxlanılacaqdır.