Bank “BTB” ASC Mikrokreditlər üzrə Mütəxəssis/Aparıcı/Baş mütəxəssis vəzifəsinə işə qəbul elan edir. (Bakı, Sumqayıt, Gəncə üzrə)
2010-cu ildə təsis edilmiş Bank “BTB” ASC hüquqi və fiziki şəxslərə geniş çeşiddə universal bank məhsul və xidmətlərini təklif edir.
Bank “BTB” ASC öz karyerasını Bankda qurmaq istəyən namizədləri işə qəbul müsahibələrində iştirak etməyə dəvət edir.
İş barədə məlumat:
• Departament tərəfindən müəyyən olunmuş satış üzrə planların vaxtında və tam icrasını yerinə yetirmək;
• Bankın kredit siyasəti və digər bankdaxili qaydalar və prosedurlar çərçivəsində bankın mikrokreditləşmə əməliyyatlarının həyata keçirilməsini təmin etmək;
• Mikroseqmentə aid müştərilərin müxtəlif marketinq alətləri vasitəsilə Banka cəlbinin təşkil etmək;
• Müştərilərin kredit sifarişlərini qəbul etmək, maliyyə təhlilinin aparılması;
• Mikro kredit işlərinin hazırlanması və müvafiq Kredit Komitəsinə təqdim olunmasını həyata keçirmək;
• Özünün mikro kredit portfelinin keyfiyyətini nəzarətdə saxlayır, kredit ödənişlərinə və kredit tarixçəsinə nəzarəti həyata keçirmək;
Namizədə tələblər:
• Ali təhsil,
• Kreditləşmə sektorunda iş təcrübəsi,
• Ünsiyyətqurma bacarığı;
• Analitik təhlil qabiliyyəti;
• Təqdimetmə və satış bacarığı,
• MS office proqramında işləmə bacarığı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini (azərbaycan dilində) [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində (Mikrokreditlər üzrə mütəxəssis/aparıcı/baş) göstərməyiniz xahiş olunur.
Bank “BTB” ASC Ümumi şöbənin arxivariusu vəzifəsinə işə qəbul elan edir.
2010-cu ildə təsis edilmiş Bank “BTB” ASC hüquqi və fiziki şəxslərə geniş çeşiddə universal bank məhsul və xidmətlərini təklif edir.
Bank “BTB” ASC öz karyerasını Bankda qurmaq istəyən namizədləri işə qəbul müsahibələrində iştirak etməyə dəvət edir.
İş barədə məlumat:
1. Bankda kargüzarlıq və arxiv işinin təsdiq olunmuş Təlimata uyğun təşkili və aparılmasını həyata keçirir;
2. Bankın Baş ofis və filiallardan təhvil-təslim aktı əsasında arxivə saxlanmağa verilən sənədləri qəbul edir;
3. Arxivə saxlanmağa təhvil verilmiş sənədləri olduğu qovluqlardan çıxarıb müvafiq karton qovluqlara tikir;
4. Hər bir sənədin növünü, tarixini üzlüklərin üzərində qeydiyyatını aparır;
5. Hər bir sənədə sistem nömrəsi verir və onları müvafiq qaydada il bölgüsü şərti ilə arxiv qaydalarına əsasən rəflərə yığır;
8. Baş ofis və filiallardan arxivə saxlanmağa təhvil verilən sənədlərin əsli sorğu olunduqda, tələbnamə əsasında sənədin əslini aktlaşdırılmış şəkildə təhvil vermək və sənədlərin surətini müvafiq qovluqlara yığır;
10. MAİ nəzdində İdarə sənədlərinin qaydaya salan mərkəzin iştirakı ilə saxlanma müddəti bitən sənədləri müvafiq akt əsasında ləğvini həyata keçirir.
Namizədə tələblər:
- Arxiv sahəsində iş təcrübəsi;
- Kargüzarlığın və arxivləşmənin təlimatlarına uyğun aparılması;
- Verilmiş materiallardan istifadə edərək təhlil etmək və işi yerinə yetirmək bacarığı;
- Müvafiq kompüter proqramları ilə işləmək bacarığı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini (azərbaycan dilində) [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Arxivarius” göstərməyiniz xahiş olunur.