Bank “BTB” ASC Risklərin İdarə edilməsi Departamentinin İdarə etmə Hesabatlığı şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsinə işə qəbul elan edir.
2010-cu ildə təsis edilmiş Bank “BTB” ASC hüquqi və fiziki şəxslərə geniş çeşiddə universal bank məhsul və xidmətlərini təklif edir.
Bank “BTB” ASC öz karyerasını Bankda qurmaq istəyən namizədləri işə qəbul müsahibələrində iştirak etməyə dəvət edir.
İş barədə məlumat:
1. Xidmət/məhsul və müştəri qruplarının dövriyyəsinin, gəlirliliyinin təhlil olunması üçün müxtəlif analitik hesabatların hazırlanması;
2. Bankın fəaliyyətinin müxtəlif sahələrini əhatə edən istiqamətlər üzrə təhlillər aparılması və analitik hesabatların hazırlanması;
3. Bankın bütün struktur bölmələrindən və filiallardan statistik məlumatların toplanması
4. Mərkəzi Bankın hesabatların hazırlanması və təqdim olunması
5. Səmərəlilik , likvidlik və uzun müddətli dayanıqlıq göstəricilərini əvvəlki dövrlərlə müqayisə edib mühüm fərqləri araşdırmaq
Namizədə tələblər:
1. Ali təhsilin olması;
2. Ən azı 1 il bankda iş təcrübəsi (arzuolunandır);
3. Təhlil etmə və hesabatların hazırlanması bacarıqları;
4. Analitik düşünmə qabiliyyəti;
5. Peşəkar səviyyədə MS Excell-dən istifadə bacarığı;
6. Ünsiyyətcil, təşəbbüskar, yüksək təqdimat bacarığı;
7. İşdə dəqiqlik və detallara fikirvermə qabiliyyəti;
8. Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilmək;
9. Rus və İnglis dili biliyi arzuolunandır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində ( Risklərin İdarə edilməsi Departamentinin İdarəetmə Hesabatlığı şöbəsinin mütəxəssisi) göstərməyiniz xahiş olunur.