Bank Avrasiya
Texniki Dəstək Şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 17 noy 2025 - [email protected]
Namizədlər üçün irəli sürülən tələblər:
- Bu sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi (Bank sahəsində təcrübə arzuolunandır)
- PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğuları ilə işləmə bacarığı
- Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı
- Printer və scanner avadanlıqları ilə iş təcrübəsi
- Windows client Ə/S-ləri həmçinin Microsoft Office proqramları üzrə təkmil biliklər
- Windows Server, Active Directory və DNS anlayışından xəbərdar olmaq
- İP telefonların iş prinsipinin , istifadəçilərdən çıxan nasazlıqların aradan qaldırılması kimi bacarıqlar
- Ethernet, İP və şəbəkə cihazlarının iş prinsipləri barəsində məlumatlı olmaq-
- Antivirusların iş prinsipi , quraşdırılması və sazlanması barəsində biliklər
- Xarici dil: İngilis dili (Texniki), Rus dili (Arzu olunandır)
- Problemləri düzgün analiz edə bilmə bacarığı
- İşində səliqəlilik, dəqiqlik və görülən işlərin sənədləşdirilməsi
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, operativlik
- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kompüter, Printer, İP telefon və digər avadanlıqların sazlanması, əməliyyat sistemlərin yazılması
- Office proqramları ilə bağlı əməkdaşlara texniki dəstəyin göstərilməsi
- Standart və qeyri-standart proqramların yazılması, çıxan problemlərin araşdırılıb həll olunması
- Şəbəkə avadanlıqlarında minimal dəstək işlərinin həyata keçirilməsi
- Görülmüş işlərin nəticəsi və statusu barədə sistemdə məlumatları mütəmadi olaraq yeniləmək
Xahiş olunur mövzu hissəsində Texniki Dəstək Şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsini qeyd edib CV Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərəsiniz.