KREDİT MÜTƏXƏSSİSİ (Bakı, Gəncə, Lənkəran, Şəki, İsmayıllı , Mingəçevir)
Vəzifə öhdəlikləri:
Bu şirkətlər işçi yığır: əmək haqqı 400 - 4000 manat - 27 VAKANSİYA
• Nisyə mal almaq məqsədilə müraciət edən müştəriləri qəbul etmək;
• Müştərilərə mövcud məhsulların tələb və şərtləri haqqında məlumat vermək;
• Nisyə satış üçün tələb olunan sənədlərin və məlumatların qanunvericiliyə və daxili qaydalara uyğunluğunu yoxlamaq;
• Müştəri və müqavilə məlumatlarını əməliyyat proqramına daxil etmək;
• Nisyə satış müqaviləsinin şərtləri barədə müştərilərə məlumat vermək;
Tələblər:
• Ali təhsil
• Analitik zəka, müştərilərlə işləmək qabiliyyəti;
• Riyazi hesablama aparmaq qabiliyyəti.
• MS Excel və MS Word proqramları ilə işləmək bacarığı;
• Ünsiyyətcil, təşəbbüskar;
• Komandada işləmək bacarığı;
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Kredit mütəxəssisi (müraciət etdiyiniz bölgəni qeyd etmək mütləqdir )” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri :
- Gecikmədə olan kredit sənədlərinin təhlil olunması;
- Gecikmə səbəblərinin araşdırılması və problemin aradan qaldırılması üçün tədbirlərin görülməsi;
- Gecikmədə olan problemli müştərilərlə bilavasitə ünsiyyətin yaradılması;
- Problemli kredit portfellərinə nəzarət edilməsi, hər bir gecikmə üzrə müştərilərlə əlaqə yaradılması və kredit ödənişlərinin həyata keçirilməsinin təmini.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Azərbaycan dili – mükəmməl;
- Stresə davamlılıq;
- Məsuliyyətli və dəqiq olmaq.
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Problemli kreditlər üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Böyük məişət kateqoriyası üzrə mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri:
- Məhsul bazında bazar araşdırması etmək
- Gündəlik satışları ve satışlara görə stok səviyyəsini yoxlamaq
- Rəfləri, məhsul düzülüşlərini, birkalar, POP-lər və s. kontol etmək
- Yeni gələn məhsullar üzrə məlumatların toplanması və sistemə daxil edilməsi
Tələblər :
- Ali təhsil (arzu olunandır)
- Müvafiq sahə üzrə təcrübə mütləqdir
- MS office proqramlarından sərbəst istifadə(xüsusən Excel)
- Azərbaycan dilində səlis nitq qabiliyyəti (rus və ya ingilis dili biliyi arzu olunandır)
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı
- Böyük məişət kateqoriyası üzrə Məhsul biliyinə sahib olması
Müraciət edən namizədlər CV-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına “Böyük məişət kateqoriyası üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.
TV və Səs sistemləri kateqoriyası üzrə mütəxəssis
Vəzifə öhdəlikləri :
- Məhsul bazında bazar araşdırması etmək
- Gündəlik satışları ve satışlara görə stok səviyyəsini yoxlamaq
- Rəfləri, məhsul düzülüşlərini, birkalar, POP-lər və s. kontol etmək
- Yeni gələn məhsullar üzrə məlumatların toplanması və sistemə daxil edilməsi
Tələblər :
- Ali təhsil(arzu olunandır)
- Müvafiq sahə üzrə təcrübə mütləqdir
- MS office proqramlarından sərbəst istifadə(xüsusən Excel)
- Azərbaycan dilində səlis nitq qabiliyyəti (rus və ya ingilis dili biliyi arzu olunandır)
- Kollektiv ilə işləmə bacarığı
- TV və Səs sistemləri kateqoriyası üzrə Məhsul biliyinə sahib olması
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “TV və Səs sistemləri kateqoriyası üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
KOORDİNATOR ( LƏNKƏRAN )
Vəzifə öhdəlikləri:
• Mağaza müdiri olmadığı halda onu əvəz etmək;
• Əməliyyat, ödəniş və kommunikasiya sistemlərinin fasiləsiz işinə nəzarət etmək;
• Mağazanın stok dövriyyəsinin mərkəzdən təqdim olunan prosedur və qaydalar əsasında icrasını təmin etmək;
• Mağazanın stok ehtiyatına maddi məsuliyyət daşımaq;
• Mağazanın stok sifarişinin vaxtında, tam və düzgün təmin olunmasını, qorunmasını, vitrində sərgilənməsini təmin etmək;
• VİP müştərilərə şəxsən xidmət göstərmək;
• Baş ofis tərəfindən təşkil olunan kampaniyalar və elanlar haqqında satış komandasını vaxtında məlumatlandırmaq və işlərin icrasına nəzarət etmək;
• Mağaza heyətinin fəaliyyətini təşkil etmək və onları istiqamətləndirmək, işçiləri motivasiya etmək və mağazada komanda ruhunu qorumaq;
• İşçilərin performansı ilə bağlı hər cür statistikaya sahib olmaq (həftə içi və həftə sonu bütün satışlar, satıcıların satış performanslarının müqayisəsi, müştəri sayma cihazı, ziyarətçi başına düşən satış və s.)
Tələblər:
• Ali təhsil;
• İdarəçilik üzrə müvafiq sahədə minimum 3 il təcrübə;
• Excel, Word, Power Point,1C biliyi
• Rus və İngilis dil biliyi arzuolunandır;
İş şəraiti:
• AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
• Əmək haqqı: 800-1000+ bonus
• Şirkət məhsullarını endirimlə əldə etmək imkanı
• Şirkət daxili təlim və inkişaf imkanları
• Karyera yüksəlişi imkanı
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “KOORDİNATOR ( LƏNKƏRAN )” mövzusu ilə [email protected] e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.