Baku Electronics
Mühafizəçi (İsmayıllı)
Son tarix 02 mar 2023 - [email protected]
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Diqqətli, məsuliyyətli;
- Yaş həddi – 20-45
Vəzifə öhdəlikləri:
- Növbəni vaxtında qəbul etmək;
- Növbə ərzində xidmət etdiyi ərazidə olmaq və onun təhlükəsizliyini təmin etmək;
- İşlək vəziyyətdə olan texnika, alətlər və sair avadanlıqların nəzarətsiz qalmamasınəı təmin etmək;
- Təlimata əsasən tapşırılan obyektin müəyyən olunmuş vaxt çərçivəsində mühafizəsini həyata keçirmək;
- Baş verən hadisələrlə bağlı növbə rəisinə mütəmadi olaraq məlumat vermək;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Mühafizəçi (İsmayıllı)” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Əməliyyatçı (Bakı mağazaları üzrə)
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
Xüsusi tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək;
- MS Office proqramlarından (xüsusilə MS Excel) sərbəst istifadə bacarığı;
- Analitik düşüncə və təhlil bacarığı;
- Şifahi və yazılı formada yüksək ünsiyyət bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ümumi satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün mağazada əməliyyatlarla bağlı işləri icra etmək, koordinasiya etmək və işlərə nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə anbar və xəzinə ilə əlaqəli olan bütün növ əməliyyatların cari vəziyyətini izləmək və problemləri həll etmək;
- Mağaza üzrə anbar və xəzinə ilə bağlı gündəlik əməliyyatlar haqqında hesabatlar hazırlamaq;
- Əməliyyatların icra statusu ilə bağlı məlumat bazasının daim yenilənməsini təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək;
- Mağazalarda əməliyyatlarla bağlı xidmət səviyyəsinin artırılması istiqamətində işlər görmək;
- Satış analizlərini aparmaqla məhsul kateqoriyaları üzrə müvafiq şəxslərə məlumat vermək;
- Mağazada satılan və satılmayan məhsulları araşdırmaq, mağaza tələblərini araşdırıb müəyyən etmək və işin təkmilləşdirilməsi istiqamətində təkliflər vermək;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Əməliyyatçı” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Xəzinədar (Hökməli)
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
Xüsusi tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsil;
- Xəzinədar vəzifəsində minimum 1 illik iş təcrübəsi mütləqdir;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərindən birini bilməsi arzu olunandır);
- Riyazi biliklərə malik olmaq;
- Yüksək dəqiqlik və məsuliyyət;
- Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmləri haqqında məlumatlı olmaq;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini və ödənişləri qəbul etmək;
- Ödənilən vəsaitləri yoxlamaq və tələb olunan qaydada əməliyyatı həyata keçirmək;
- Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədləri tərtib etmək;
- Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və işəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsini təmin etmək;
- Müştərilərin suallarını dinləmək, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırmaq və ya aidiyyatı üzrə yönləndirmək;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Xəzinədar (Hökməli)” vəzifə adını qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Prosseslərin idarə edilməsi departamentinin kiçik mütəxəssisi
Son tarix 02 mar 2023 [email protected]
Xüsusi tələblər:
- Ali təhsil;
- İş təcrübəsi tələb olunmur;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək (rus və ingilis dillərindən birini bilməsi arzu olunandır);
- MS Office proqramlarından (xüsusiylə excel) sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- Məsuliyyətlilik, işdə dəqiqlik və detallara fikir vermək;
- Gərgin iş qrafikində işləməyi bacarmaq.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Biznes proseslər üzrə prosedurları hazırlamaq, təsdiq prossesinin təmin etmək;
- Proseslərin təkmilləşdirməsi və avtomatlaşdırılması üzrə təkliflər təqdim etmək;
- Prosesi yenidən dizayn və modelləşdirmək üzrə təkliflər təqdim etmək;
- Mövcud biznes prosesslər üzrə monitorinqi həyata keçirmək;
- Məlumat toplamaq, tapşırıqları aydınlaşdırmaq, analizini təmin etmək;
- Hesabat və təqdimatları hazırlamaq;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Kiçik mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Kadr kargüzarlığı üzrə qrup rəhbəri
Son tarix 25 fev 2023 [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsini əla səviyyədə bilməli;
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- Kadr kargüzarlığı sahəsində 5 il iş təcrübəsi (Minimum 1 il qrup rəhbəri olmaqla);
- Aktiv, çevik, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmalı;
- Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus və ingilis dillərini bilmək üstünlükdür;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin insan resursları ilə bağlı bütün əməliyyat və sənədləşmə proseslərini idarə etmək və nəzarət etmək;
- Əmək müqavilələrinin bağlanması və ona dəyişikliklərin edilməsi, əvəzçilik üzrə əmək müqaviləsinin bağlanması və tənzimlənməsi, başqa işə keçirmə, başqa işçinin əmək funksiyasının icrası, işçinin işdən kənar edilməsi, mülkiyyətçi dəyişdikdə əmək münasibətlərinin tənzimlənməsi və əmək şəraiti şərtlərinin (əlavələrin) dəyişdirilməsinin sənədləşdirilməsini təşkil və təmin etmək;
- Əmək müqaviləsinin İşəgötürən və işçi tərəfindən ləğv edilməsi, müddətli əmək müqaviləsinə xitam verilməsi və yaxud müddətinin uzadılması, tərəflərdən asılı olmayan hallarda əmək müqaviləsinə xitam verilməsi, əmək müqaviləsində nəzərdə tutulan hallarda ona xitam verilməsi və əmək müqaviləsinə (işçilərin ixtisarı) xitam verilərkən işçilərin təminatlarının sənədləşdirilməsini təşkil və təmin etmək;
- Əməyin ödənilməsi normalarının - əmək haqqı (və yaxud orta əmək haqqı), əmək haqqının minimum məbləği, əməyin ödənilməsi sistemi və növləri, peşələr (vəzifələr) əvəz edildikə əməyin ödənilməsi, müvəqqəti əvəzetməyə görə haqqın ödənilməsi, əvəzçilik üzrə əmək haqqının ödənilməsi, istirahət, səsvermə, iş günü hesab edilməyən bayram günləri və ümumxalq hüzn günü görülən işə görə, iş vaxtından artıq vaxtda görülən işə görə, gecə vaxtı və çoxnövbəli iş rejiminə görə əməkhaqqının ödənilməsi, natamam iş vaxtında əməyin ödənilməsinin sənədləşdirilməsini təşkil və təmin etmək;
- İşçilərin haqq-hesab sənədləri, əmək haqqının verilmə yeri, forması, əmək haqqından tutulmalara yol verilən hallar və onların icrası qaydası, əmək haqqından tutulan məbləğlərin miqdarının məhdudlaşdırılması və qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş hallarda işçilərə digər təminatların verilməsinin tənzimlənməsinin sənədləşdirilməsini təşkil və təmin etmək;
- Əmək və icra intizamının təmin edilməsi, əmək və icra intizamına əməl edilməsinə görə fərqlənmiş işçilərin mükafatlandırılması, əmək və icra intizamının pozulmasına görə intizam tənbehinin verilməsinin tənzimlənməsinin sənədləşdirilməsini təşkil və təmin etmək;
- Kadr kargüzarlığına aid yuxarıda qeyd olunan əməliyyatların növündən asılı olmayaraq 1C, Uyumsoft, Daily attendance və digər daxili əməliyyat proqramlarına məlumatların daxil edilməsini daim yoxlamaq və işlərə nəzarət etmək;
- Zərurət yarandığı halda iş vaxtının növləri və tənzimlənməsi, iş vaxtının rejimi, istirahət vaxtı və işçilərin məzuniyyət hüquqlarında istifadənin tənzimlənməsinin sənədləşdirilməsini təşkil və təmin etmək;
- Sənədləşmə və əməliyyat prosesləri haqqında Departament Direktoruna aylıq, rüblük və illik hesabatları təqdim etmək;
- İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırılması və dəyişikliklərin hesabatının aparılmasını təmin etmək;
- İllik məzuniyyət qrafiklərinin tərtib edilməsi, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsi proseslərini və verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Kadr kargüzarlığı üzrə qrup rəhbəri” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Satış Məsləhətçisi (Motoverse mağazası)
Son tarix 16 fev 2023 [email protected]
Xüsusi tələblər:
- Motosiklet və moto məhsulların satışı üzrə iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək;
- Aktiv satış bacarığı;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Gərgin iş qrafikində işləmək və stresə davamlılıq;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərdən məlumatları toplamaq, təhlil etmək və təkliflər vermək;
- Müştərilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərmək;
- Məhsulu müştəriyə təqdim etmək;
- Mağazada olan məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında müştəriyə ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilərin tələb və suallarını diqqətlə dinləmək;
- Məhsullar haqqında məsləhətlər vermək və alış üçün seçimləri təklif etmək;
- Müştəri məmnuniyyətini yüksək səviyyədə qorumaq və təmin etmək;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində - “Satış Məsləhətçisi - Motoverse” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Mağaza Satış Meneceri (Bakı, Gəncə, Quba)
Son tarix 16 fev 2023 [email protected]
Xüsusi tələblər:
- Satış sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- İdarəetmə və təşkilatçılıq bacarıqları;
- Problemləri effektiv şəkildə həll etmək;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
- Müştərilərə xidmət qaydalarını və metodlarını, satış psixologiyasını və prinsiplərini bilmək;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mağazanın daxili fəaliyyətlərini gündəlik olaraq tənzimləmək və satışla bağlı bütün əməliyyatlara nəzarət etmək;
- Mağazada şirkət standartlarının və satış keyfiyyətinin təmin olunmasına nəzarət etmək;
- Mağaza üzrə satış hesabatlarını, gündəlik, həftəlik və aylıq olaraq hazırlamaq və təqdim etmək;
- Mağaza əməkdaşlarının daxili nizam-intizam qaydalarına riayət etməsinə daim nəzarət etmək;
- Mağazanın satış həcmini və işçilərin xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün lazımi işləri yerinə yetirmək;
- Gündəlik satış müşahidələri və həftəlik satış görüşləri keçirməklə pərakəndə satış komandası üzvlərini inkişaf etdirmək və öyrətmək;
- Gündəlik olaraq satışa nəzarət etmək və satış üzrə qoyulan hədəflərə çatmaq üçün müvafiq tədbirlər görmək;
- Mağazadakı satış komandasının istiqamətləndirilməsi və idarə olunması üzrə gündəlik görüşlər keçirmək və onları təlimatlandırmaq;
- Satış hədəflərini komanda üzvləri arasında bölüşdürmək və icrasını təmin etmək;
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsini təmin etmək;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Mağaza Satış Meneceri” (Bakı, Gəncə, Quba) qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Resurs Planlama Departamentinin mütəxəssisi
Son tarix 16 fev 2023 [email protected]
Xüsusi Tələblər:
- Ali təhsil (Maliyyə və ya texniki sahə üzrə arzu olunandır);
- ERP Programları ilə iş üzrə təcrübə (minimum 1 il);
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- SQL üzrə sorğularla işləmə bacarığı;
- Analitik təhlil bacarığı;
- Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sistem üzrə yeni istifadəçilərin yaradılması və vəzifələr üzrə istifadəçi icazələrinin verilməsi;
- Sistem üzrə yeni iş yerləri, mağazalar və digər parametrlərin aktivləşdirilməsi;
- Gündəlik sistemə qiymətlərin, bonusların və digər parametrlərin daxil edilməsi;
- SQL üzrə toplu əməliyyatların icrası;
- Yeni tətbiq olunacaq modulların test olunması;
- Sistem üzrə stok, müştəri və bank kartlarının tanıdılması;
- Gündəlik istifadəçilərdən gələn sorğuların icrası;
- Proqrama müvafiq məlumatların daxil edilməsi;
- Həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;
İş şəraiti:
- İş yeri – Baş ofis;
- İş saatları – 9:00-18:00;
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Resurs Planlama Departamenti – Mütəxəssis” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.