Bakcell
Sales and Services Specialist (Lankaran)
Son tarix 21 okt 2022 - [email protected]
Only candidates who reside in Lankaran district will be considered
About the vacancy:
Function: B2C Sales
Work graphic: Shift
Work place: Lankaran district
Deadline to apply: 30.09.2022
Your main job responsibilities:
- To provide high quality service to individual and corporate customers
- To handle all customer requests in the channel and provide information based on relevant procedures
- To complete sales transactions for customers
- To resolve customer queries and complaints
- To provide upselling products and services
- To fulfill quartely sales targets as per assigned sales plan
Your education and work experience:
- University Degree or Vocational school/college
- At least one year of work experience in customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
- Communication skills
- Customer Focus
- Result oriented
- Teamwork and collaboration skills
- Knowledge of MS Office programs
- Knowledge of Azerbaijani (fluent) and Russian (fluent) languages
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without ‘‘Sales and Services Specialist (Lankaran)’’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted
Yalnız Lənkəran rayonunda yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2C satış
İş qrafiki: Növbəli
İş yeri: Lənkəran rayonu
Son müraciət tarixi: 30.09.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Fərdi və korporativ müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
- Daxil olan bütün müştəri sorğularını araşdırmaq və onları müvafiq prosedurlara uyğun cavablandırmaq
- Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
- Müştərilərdən daxil olan müraciət və şikayətləri həll etmək
- Əlavə məhsul və xidmətlərin satışını həyata keçirmək
- Təyin olunmuş satış planlarına əsasən rüblük satış hədəflərini yerinə yetirmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
- Müştəri xidmətləri və satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Müştəri yönümlülük
- Nəticə Yönümlülük
- Komanda işi və əməkdaşlıq etmə bacarığı
- MS Office proqramlarını bilmək
- Azərbaycan (səlis) və Rus (səlis) dillərini bilmək
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda ‘’Satış və xidmətlər üzrə mütəxəssis (Lənkəran)’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Sales and Services Specialist (Sheki)
Son tarix 21 okt 2022 - [email protected]
Only candidates who reside in Sheki city will be considered.
About the vacancy:
About the vacancy:
Function: B2C Sales
Work graphic: Shift
Work place: Sheki city
Deadline to apply: 30.09.2022
Your main job responsibilities:
- To provide high quality service to individual and corporate customers
- To handle all customer requests in the channel and provide information based on relevant procedures
- To complete sales transactions for customers
- To resolve customer queries and complaints
- To provide upselling products and services
- To fulfill quartely sales targets as per assigned sales plan
Your education and work experience:
- University Degree or Vocational school/college
- At least one year of work experience in customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
- Communication skills
- Customer Focus
- Result oriented
- Teamwork and collaboration skills
- Knowledge of MS Office programs
- Knowledge of Azerbaijani (fluent) and Russian (fluent) languages
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without ‘‘Sales and Services Specialist (Sheki)’’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Yalnız Şəki şəhərində yaşayan namizədlər nəzərə alınacaqdır.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: B2C satış
İş qrafiki: Növbəli
İş yeri: Şəki şəhəri
Son müraciət tarixi: 30.09.2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Fərdi və korporativ müştərilərə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək
- Daxil olan bütün müştəri sorğularını araşdırmaq və onları müvafiq prosedurlara uyğun cavablandırmaq
- Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını yerinə yetirmək
- Müştərilərdən daxil olan müraciət və şikayətləri həll etmək
- Əlavə məhsul və xidmətlərin satışını həyata keçirmək
- Təyin olunmuş satış planlarına əsasən rüblük satış hədəflərini yerinə yetirmək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
- Müştəri xidmətləri və satış sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Müştəri yönümlülük
- Nəticə Yönümlülük
- Komanda işi və əməkdaşlıq etmə bacarığı
- MS Office proqramlarını bilmək
- Azərbaycan (səlis) və Rus (səlis) dillərini bilmək
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda ‘’Satış və xidmətlər üzrə mütəxəssis (Şəki)’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.