Bakcell
Digital Placement Senior Specialist
Son tarix 02 may 2024 - [email protected]
About the vacancy:
Function: Marketing
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 01.05.2024
Your main job responsibilities:
- To start, measure and report the advertising campaigns on DSP and other digital platforms and assess against goals (ROI/ KPIs etc.)
- To update content of the website in line with business needs
- To coordinate digital projects of the business regarding Marketing.
- To manage SEO technical website analysis, competitive/keyword research, and link analysis (SEO)
- To coordinate digital agency tasks to maintain fruitful collaboration
- To ensure efficiency in the budget utilization
- To define, plan and implement the potential development opportunities on digital media and marketing of the business. To test and implement the new marketing tools.
Your education and work experience:
- University degree
- At least 4 years of work experience in Digital Marketing sphere
- Experience at telecommunication and advertising agency is a plus
- Fluent knowledge of English and Azerbaijani languages (Russian language is a plus)
- Experience with A/B and multivariate experiments
- Experience in SEO and the management of the website content.
- Experience in setting up and optimizing campaigns in Google Ads (GDN, Search, YouTube ads etc), Facebook ads and other DSPs.
- Experience in e-mail marketing.
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without ‘‘Digital Placement Senior Specialist” in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: Marketinq
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 01.05.2024
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- DSP və digər rəqəmsal platformalarda reklam kampaniyalarını həyata keçirmək, kampaniya nəticəsini ölçmək, hesabat hazırlamaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.)
- Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək
- Biznesin rəqəmsal layihələrinin Marketinqlə bağlı istiqamətlərini koordinasiya etmək
- Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla SEO fəaliyyətini həyata keçirmək (SEO)
- Rəqəmsal agentliyin işini koordinasiya etmək
- Büdcə xərclərinin səmərəliliyinin təmin edilməsi
- Biznesin dijital media və marketing üzrə mümkün inkişaf istiqamətlərini müəyyənləşdirmək, planlaşdırmaq və həyata keçirmək. Yeni rəqəmsal alətlərin sınaqdan keçirilməsi və tətbiq edilməsi
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali təhsil
- Rəqəmsal Marketinq sahəsində azı 4 il iş təcrübəsi
- Telekommunikasiya şirkətlərində və reklam agentliklərində işləmə təcrübəsi üstünlük hesab olunur
- Azərbaycan (səlis) və İngilis (səlis) dili bilikləri (Rus dilini bilmək üstünlük hesab olunur)
- A/B və çoxşaxəli testlərin (A/B və MVT testing) aparılmasında təcrübə
- SEO və web saytın kontentinin idarə edilməsi üzrə təcrübə
- Google Ads (GDN, Search, YouTube ads etc), Facebook ads və digər DSP-lərdə reklam kampaniyalarının yaradılması və optimallaşdırılması üzrə təcrübə
- E-mail marketinqin aparılması üzrə təcrübə
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda “Rəqəmsal yerləşdirmə üzrə aparıcı mütəxəssis” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.