Bakcell
Satış və xidmətlər üzrə mütəxəssis (Mingəçevir)
Son tarix 18 apr 2024 - [email protected]
Funksiya: Satış
İş yeri: Mingəçevir ofisi
Son müraciət tarixi: 17.04.2024
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Müştərilərə daxili prosedur, müvafiq sənəd və proqramlarda (BSS, KPI, FAQ və s.) əks etdirilən qaydalara əsasən satış məntəqəsi vasitəsilə xidmətlərin təmin edilməsi
- Satış və xidmətlərlə bağlı müştərilərin çətinliklərini həll etmək və şikayətləri qeydə almaq
- Şirkət tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə ətraflı məlumatın olması və müştərilərə yüksək səviyyədə satış və xidmətlə təmin etmək
- Müvafiq sənədlərə uygun digər iş öhdəliklərini həyata keçirmək (nizam-intizam qaydalarina riayət, iş qrafikinə uygun işləmək və s.)
- Ofisdə düzgün nizam intizam qaydasının riayyət olunmasını təmin etmək və qayda pozuntuları olarsa, dərhal rəhbərliyə bununla bağlı məlumat vermək
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun görülməsi
- Şirkətə aid bilgilərin məxfiliyinin qorunması; parolların gizli saxlanılması
- Administrativ öhdəliklər
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali və ya peşə məktəbi/orta ixtisas təhsili
- Müştəri xidmətləri və satış üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Azərbaycan dili - mükəmməl, Rus və İngilis dilləri - yaxşı
- MS Office programlarını yaxşı bilmək(Excell, Word və s.)
- Təzyiq altında işləmək bacarığı
- Əla ünsiyyət və təşkilatçılıq bacarığı
- Çeviklik
- Muştəriyə fokuslanma
- Keyfiyyətə fokuslanma
- Komanda işi və Əməkdaşlıq
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda “Satış və xidmətlər üzrə mütəxəssis (Mingəçevir)’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Function: Sales
Workplace: Mingachevir office
Deadline to apply: 17.04.2024
Your main job responsibilities:
- Providing services through point of sale according to internal procedures and rules reflected in appropriate documents and programs,(BSS KPI, FAQ and etc)
- Resolving customers queries and registering complaints regarding sales and service
- Maintaining detailed knowledge of products and services for company and Ensuring sales and high standard service to customers
- Carry out other job responsibilities in accordance üith relevant documents (maintain discipline run on schedule and etc.)
- To ensure that the discipline is properly maintained at the office, and promptly inform the management of any violations of the rule
- Fulfillment of the works in compliance with the procedures and instructions
- Provision of confidentiaity of the corporate data; Provision of passwords confidentiality
- Administrative responsibilities
Your education and work experience:
- University Degree or Vocational school/college/secondary school
- Experience with customer services and sales is a plus
Your skills and competencies:
- Azerbaijani - advanced, Russian and English - intermediate
- Mandatory knowledge MS office programs (Excell, Word and etc.)
- Ability to work under pressure
- Strong communication and organization skills
- Flexibility
- Customer Orientation
- Quality Orientation
- Teamwork & Collaboration
How to apply?
Please send your CV to e-mail address.
Applications without ‘‘Sales and Services Specialist (Mingachevir)” in the e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted