Bakcell
VAS Specialist
Son tarix 03 apr 2024 - [email protected]
About the vacancy:
Function: Marketing
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 02.04.2024
Your main job responsibilities:
- To manage internal/external VAS products and services;
- To launch and manage IOT related products and services;
- To track and analyze internal and external VAS competitor marketing activities and assess GSM industry trends for innovations and IOTs;
- To prepare all the related documentation, financial forecast, solution design, technical and commercial aspects of the internal and external VAS projects/products;
- To coordinate the realization of the planned projects with all related departments;
- To manage external VAS partners negotiations
- To manage contracts/protocols and finance documents/payments of VAS Partners;
- To provide 3rd parties performance status reports to management on a weekly and monthly bases;
- To monitor and manage quality of partners’ call centers.
Your education and work experience:
- University Degree in Economics, IT, Telecommunications, Marketing (MBA an advantage)
- Telecom Sales, Marketing, IT, Product Development or Business Management areas of expertise
- 1-2 years of work experience in Marketing, Innovations, Business development, (Experience in Telecommunications is preferable)
Your skills and competencies:
- Azeri, English – advanced, Russian – upper intermediate
- Knowledge of MS. Office Programs (Excel, PPTX)
- Experience in Telco VAS area is preferable.
How to apply?
- Please send your CV to e-mail address.
- Applications without ‘‘VAS Specialist’’ in e-mail subject will not be considered.
- Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: Marketinq
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 02.04.2024
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Daxili və xarici əlavə dəyər məhsullarını və xidmətlərini idarə etmək;
- IOT ilə əlaqəli məhsul və xidmətləri istifadəyə vermək və idarə etmək;
- Daxili və xarici ƏDX üzrə rəqiblərin fəaliyyətlərini izləmək və təhlil etmək: yeniliklər və İOT üçün GSM sənayesi meyllərini qiymətləndirmək;
- Bütün əlaqəli sənədləri, maliyyə proqnozunu, həll dizaynını, daxili və xarici ƏDX layihələrinin / məhsullarının texniki və kommersiya aspektlərini hazırlamaq;
- Planlanmış layihələrin həyata keçirilməsini bütün aidiyyətli şöbələrlə əlaqələndirmək;
- Tərəfdaşlar ilə danışıqları idarə etmək;
- Tərəfdaşlar üzrə müqavilələri və ödəniş prosesini idarə etmək;
- Tərəfdaşlar üzrə fəaliyyət statusu hesabatlarını rəhbərliyə həftəlik və aylıq olaraq təqdim etmək;
- Tərəfdaşların məlumat mərkəzlərinin keyfiyyətinə nəzarət edərək idarə etmək.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- İqtisadiyyat, İT, Telekommunikasiya sahəsində bakalavr dərəcəsi (Magistr dərəcəsi üstünlük təşkil edir);
- Telekom üzrə Satış sahəsi, Marketinq, İT, Məhsulların İnkişafı və ya Biznesin İdarə edilməsi sahələrində peşəkarlıq dərəcəsi;
- Marketinq, İnnovasiyalar, Biznesin inkişafı sahəsində 1 və ya 2 illik iş təcrübəsi (Telekommunikasiya sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir)
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Azərbaycan, ingilis – mükəmməl, Rus dili - yaxşı
- MS. Office Proqram təminatı biliyi (Excel, PPTX)
- Telekommunikasiya ƏDX - i sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir.
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda ‘’Əlavə dəyər xidmətləri üzrə mütəxəssis’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.