Web Placement Senior Specialist
Son tarix 16 apr 2022 - [email protected]
About the vacancy:
Function: Marketing
Working schedule: standard
Deadline to apply: 15 April 2022
Your main job responsibilities:
-
To plan, execute and optimize digital advertising campaigns on DSP and other digital marketing platforms;
-
To update content of the website in line with business needs;
-
To coordinate digital projects of the business regarding Marketing;
-
To manage SEO technical website analysis, competitive/keyword research, and link analysis (SEO);
-
To coordinate creation and performance of display ads;
-
To coordinate digital, creative and media agency tasks to maintain fruitful collaboration;
-
To measure and report performance of all digital advertising campaigns, and assess against goals (ROI/ KPIs etc.);
-
To define, plan and implement the potential development opportunities on digital media and marketing of the business;
-
To test and implement the new marketing tools.
Your education and work experience:
-
University Degree (University degree in Marketing is a plus);
-
At least 4 years of proven work experience in digital marketing (Work experience in Telecommunications and advertising agency is a plus);
-
Experience with A/B and multivariate experiments;
-
Experience in SEO and the management of the website content;
-
Experience in setting up and optimizing campaigns in Google Ads (GDN, Search, YouTube ads etc.), Facebook ads and other DSPs;
-
Experience in e-mail marketing.
Your skills and competencies:
-
Initiative and creative;
-
Strong analytical skills and data-driven thinking;
-
Knowledge of modern digital technologies and ability to have online research skills;
-
Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics, Yandex Metrica, Data Studio);
-
Ability to cooperate with partners;
-
Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages (Russian language is a plus);
-
Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint, etc. certificates are a plus;
-
Knowledge of MS Office Programs.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
How to apply?
Applications without " Web Placement Senior Specialist" in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Vakansiya haqqında:
Funksiya: Marketinq
İş qrafiki: standart
Son müraciət tarixi: 15 aprel 2022
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
-
DSP və digər rəqəmsal platformalarda rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək;
-
Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək;
-
Biznesin rəqəmsal layihələrinin Marketinqlə bağlı istiqamətlərini koordinasiya etmək;
-
Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla SEO fəaliyyətini həyata keçirmək (SEO);
-
Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək;
-
Rəqəmsal, kreativ və media agentliklərinin işini koordinasiya etmək;
-
Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlamaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.);
-
Biznesin dijital media və marketing üzrə mümkün inkişaf istiqamətlərini müəyyənləşdirmək, planlaşdırmaq və həyata keçirmək;
-
Yeni rəqəmsal alətlərin sınaqdan keçirilməsi və tətbiq edilməsi.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
-
Ali təhsil (Marketinq sahəsində Ali təhsil üstünlük hesab olunur);
-
Rəqəmsal marketinq üzrə ən azı 4 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur);
-
A/B və çoxşaxəli testlərin (A/B və MVT testing) aparılmasında təcrübə;
-
SEO və web saytın kontentinin idarə edilməsi üzrə təcrübə;
-
Google Ads (GDN, Search, YouTube ads etc), Facebook ads və digər DSP-lərdə reklam kampaniyalarının yaradılması və optimallaşdırılması üzrə təcrübə;
-
E-mail marketinqin aparılması üzrə təcrübə.
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
-
Təşəbbüskar və yaradıcı;
-
Güclü analitik bacarıqlar və təhlillərə əsaslanan düşüncə tərzi;
-
Müasir rəqəmsal texnologiyalar haqqında məlumatlı olmaq və onlayn araşdırma aparma bacarığı;
-
Vebsayt analitikası üçün alətlər (məsələn, Google Analytics, Yandex Metrica, Data Studio) üzrə biliklər;
-
Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı;
-
Azərbaycan və İngilis dillərini mükəmməl bilmək (Rus dili biliyi üstünlük hesab olunur);
-
Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., üzrə sertifikatlar üstünlük hesab olunur;
-
MS Office proqramlarını bilmək.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Müraciət etmək üçün:
Başlıqda “Veb yerləşdirmə üzrə Baş mütəxəssis” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.