B2B Product Management Specialist
About the vacancy:
Function: Marketing
Work graphic :Standard
Employment type : Permanent
Deadline to apply : 07.10.2021
Your main job responsibilities:
*To develop and execute Marketing plan for B2B products;
*To design campaigns and offerings to achieve objectives for Bakcell B2B revenue and B2B market share and identify deviations from initial Business cases and do post-launch analysis;
*To monitor market trends, assess the demand for new B2B products and proactively initiate ideas on new types of services and product to launch;
*To be able to identify deviations and trends in ARPU, Revenue, Usage, Subscriber Base attributes of Data segment;
* To improve customer experience, revenue and profitability for B2B business pro-actively;
*To be able to use Regression Analysis, Standard Deviation, and Hypothesis testing techniques to analyze B2B KPI’s;
*To support B2B strategy implementation, aimed at increasing penetration of Business subs base and revenues.
Your education and work experience:
*University Degree in Marketing, Economics (MBA degree is preferable);
*3-4 years of work experience in Marketing, Product Development or Business Management (Work experience in Telecommunications is preferable).
Your skills and competencies:
*Analytical skills;
*Creative thinking;
*Ability to work under pressure;
*Excellent knowledge of Power Point and Excel;
*Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages (Russian language is an advantage).
How to apply?
Please send your CV to [email protected] e-mail address.
Applications without ‘’B2B Product Management Specialist’’ email subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted
B2B məhsullarının idarəolunması üzrə mütəxəssis
Vakansiya haqqında
Funksiya: Marketinq
İş qrafiki :Standart
İş müddəti : Daimi
Son müraciət tarixi : 07.10.2021
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
*Yeni B2B Məhsulları üçün Marketinq planı hazırlamaq;
*Gəlir və bazar payının əldə olunması məqsədi ilə yeni məhsul və kampaniyaların hazırlanması və məhsulun inkişaf prosesindən sonrakı təhlilinədək yayınmaları müəyyən etmək;
*Bazar tendensiyalarına nəzarət etmək, yeni B2B məhsullarına tələbatı müəyyən etmək və yeni məhsul/xidmətlər irəli sürmək;
*B2B seqmenti üzrə abunəçilərin baza xüsusiyyətlərini, ARPU, data istifadə, gəlir üzrə yayınma hallarını və tendensiyaları müəyyənləşdirmək;
*B2B məhsulları və rəqəmsal biznes üçün müştəri təcrübəsi, gəlir və məhsuldarlığı təkmilləşdirmək;
*B2B Məhsullarının əsas səmərəlilik göstəricilərini təhlil etmək üçün reqressiya təhlilindən, standart yayınma halları və hipotez təhlil texnikalarından istifadə etmək;
*B2B SIM kartlarının B2B bazarında nüfuzunun artırılması strategiyalarının həyata keçirilməsinə dəstək olmaq.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
*Marketinq, İqtisadiyyat üzrə Ali təhsil (MBA üzrə təhsil üstünlük hesab olunur);
*Marketinq, Məhsulların İnkişaf etdirilməsi və ya Biznesin İdarəedilməsi üzrə 3-4 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya sahəsində iş təcrübəsi üstünlük hesab edilir).
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
*Analitika qabiliyyəti;
*Yaradıcı düşünmə;
*Təzyiq altında işləmə bacarığı;
*Mükəmməl Power Point və Excel biliyi;
*Azərbaycan və İngilis dillərini mükəmməl bilmək (Rus dili biliyi üstünlük hesab olunur).
Müraciət etmək üçün:
CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik
Başlıqda “B2B məhsullarınının idarəolunması üzrə mütəxəssis” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.