SME and Government Accounts Manager
About the vacancy
Division : Sales
Department: B2B Sales and Product Marketing
Work graphic : Standard
Employment type : Temporary
Workplace : Ravy Tower
Deadline to apply : 10.06.2021
Your main job responsibilities
*To execute sales plan assigned by management
*To propose products and services of Bakcell to SME and Government Accounts
*To conclude agreements with SME and Government Accounts
*To identify product improvements or new products by remaining updated on industry trends, market activities and competitors
*To maintain relationships with SME and Government Accounts and make recommendations on improvements of services
*To prepare weekly, monthly and yearly reports
Your education and work experience
*University Degree
*2-3 years of work experience in Corporate Sales or Customer Services (Work experience in Banking or Insurance sphere on relevant field is preferable)
Your skills and competencies
*Communication skills
*Negotiation skills
*Teamwork and Collaboration
*Knowledge of MS Office Programs
*Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (fluent) and English (good) languages
*Driving licence category ‘’B’’
How to apply?
Please send your CV to [email protected] e-mail address.
Applications without “SME and Government Accounts Manager‘’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Kiçik və orta müəssisələr, dövlət sektoru müştəri qrupları ilə iş üzrə menecer
Vakansiya haqqında
İdarə : Satış
Şöbə: B2B Satış və Məhsul Marketinqi
İş qrafiki : Standart
İş müddəti : Müvəqqəti
İş yeri : Ravy Qülləsi
Son müraciət tarixi : 10.06.2021
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz
*Rəhbərlik tərəfindən təyin olunmuş müvafiq satış planlarını yerinə yetirmək
*Kiçik və orta müəssisələr, dövlət sektoru müştəri qruplarına Bakcell şirkətinin məhsul və xidmətlərini təklif etmək
*Kiçik və orta müəssisələr, dövlət sektoru müştəri qrupları ilə müqavilə bağlamaq
*Trendlər, bazardakı fəaliyyətlər və rəqiblər barədə məlumatlı olmaqla məhsulları təkmilləşdirmək və ya yeni məhsulların təqdim olunması yollarını müəyyənləşdirmək
*Kiçik və orta müəssisələr, dövlət sektoru müştəri qrupları ilə əməkdaşlığı qorumaq və xidmətlərin təkmilləşdirilməsi üçün tövsiyələr vermək
*Həftəlik, aylıq və illik hesabatlar hazırlamaq
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi
*Ali təhsil
*Korporativ Satış və ya Müştəri Xidmətləri sahəsində 2-3 il iş təcrübəsi (Bank və ya Sığorta sahəsində müvafiq təcrübə üstünlük hesab olunur)
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər
*Ünsiyyət qurma bacarığı
*Danışıqlar apara bilmək qabiliyyəti
*Komanda işi və Əməkdaşlıq
*MS Office Proqramlarını bilmək
*Azərbaycan (səlis), Rus (səlis) və İngilis (yaxşı) dillərini bilmək
*‘’B’’ kateqoriya sürücülük vəsiqəsi
Müraciət etmək üçün
CV-nizi [email protected] e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Başlıqda “Kiçik və orta müəssisələr, dövlət sektoru müştəri qrupları ilə iş üzrə menecer’’ qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.