Badamdar Hotel & Residences
Satış üzrə məsul şəxs
Son tarix 05 iyl 2025 - [email protected]
Əmək funksiyası:
- Qonaq məmnuniyyətinin bütün işçilər tərəfindən saxlanılmasına nəzarət etmək;
- Mehmanxananın dəyərləri ilə qonaq gözləntilərinin qarşılıqlı şəkildə fəaliyyətini təmin etmək;
- Tədbirlər üçün satış məqsədlərinin formalaşdırılması, təkliflərin və müqavilələrin hazırlanması;
- Əyləncə və tədbirlərin fəaliyyət planının hazırlanması;
- Qonaqlarla və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması;
- Satış müzakirələrinin və yazışmalarının aparılması;
- Məlumat və broşürlar üçün materialın hazırlanması və korporativ müştərilərə, qonaqlara göndərilməsi;
- Tədbirlər barəsində sorğuların qəbulu, icrası və məlumatların müvafiq şöbələrlə əlaqələndirilməsi;
- Tədbirlərdə nəzərdə tutulmuş qida və içki təkliflərinin yoxlanılması;
- Effektiv PR plan hazırlanması;
- Sosial mediada mehmanxana haqqında məlumatın mütamadi şəkildə yenilənməsi;
- İnteraktiv promo aksiyaların həyata keçirilməsi;
- Satış hədəflərinin yerinə yetirilməsi üçün müştərilərin cəlb edilməsi məqsədi ilə marketinq fəaliyyət planların hazırlanması
- Mümkün olduqda aşkar edilmiş bazar seqmentlərindən və işgüzar mənbələrdən istifadə edərək yeni biznesi inkişaf etdirmək və qoruyub saxlamaq.
- Qrafik dizaynerlərlə, fotoqraflarla, videoqraflarla, çap agentlikləri ilə, marketinq və PR agentlikləri ilə, media nümayəndələri ilə əlaqələrin qurulması;
Tələblər:
- Təhsil: Ali;
- Bilik və Bacarıqlar:
- Təhlil bacarığı;
- Texnoloji Bacarıq (məzmun idarəetmə platformaları, marketinq avtomatlaşdırma vasitələri, sosial media);
- Layihənin idarə olunması;
- Təqdimat Bacarıqları/İctimai Natiqlik;
- Satış Bacarıqları;
- Məzmun idarəetmə bacarıqları;
- Müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi;
- Rəhbərlik və komandayla iş;
- İnandırma bacarığı;
- Yaradıcılıq;
- Əməkdaşlıq etmə bacarığı;
- Həvəsləndirmə bacarığı;
- Özünə inam;
- Əzmkarlıq;
Vəzifə təlimatı:
- Mentorluq;
- Şəxslərarası ünsiyyət bacarıqları;
- Qonaq məmnuniyyəti;
- Müştəri psixologiyası;
- Müqayisə etmə bacarığı;
- Yazılı və şifahi özünü ifadə etmə bacarığı;
Kompüter bilikləri:
- Sosial media platformaları(tələbə uyğun olaraq);
- Microsoft Office.
- Opera PMS
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili – sərbəst;
- Rus və ingilis dili –əla;
Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin Mühafizəsi üzrə Öhdəliklər:
- SƏTƏM siyasətləri və prosedurlarından xəbərdar olmaq və bütün prosedurların təhlükəsiz və
- SƏTƏM prinsipləri çərçivəsində keçirilməsini təmin etmək;
- Ehtiyatlılığa riayət etmək öhdəliyindən xəbərdar olmaq və Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin mühafizəsi qanunvericiliyinə, siyasətlərinə və proseduralarına riayət etmək;
- Əmlak təhlükəsizliyi, ilkin tibbi yardım, yanğın və fövqəladə hal proseduraları ilə tanış olmaq və avadanlığı təhlükəsiz və düşüncəli tərzdə istismar etmək;
- Təhlükəli vəziyyətin aradan qaldırılması üçün tədbir görmək və aidiyyəti şəxslərə potensial təhlükələr haqqında məlumat vermək;
Digər öhdəliklər:
- Qanunvericilik və təşkilatdaxili prosedurların tələblərinə riayət etmək;
- Geyim kodeksi tələblərinə, xarici görünüş və gigiyena ilə bağlı ən yüksək standartlara riayət etmək;
- Peşəkar iş münasibətləri çərçivəsində fəaliyyət göstərmək;
- Tələb olunduqda, təlim sessiyaları və toplantılarda iştirak etmək;
- Təyin edilmiş digər müvafiq vəzifə və öhdəlikləri yerinə yetirmək;
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Xərclər üzrə nəzarətçi
Son tarix 05 iyl 2025 - [email protected]
Əmək funksiyası:
- Maliyyə Meneceri tərəfindən müəyyən edilmiş vəzifələri Maliyyə Menecerinin müavinin və ya Baş Mühasibin nəzarəti altında həyata keçirmək.
- Şirkətin bütün daxili nəzarət proseduralarını tam anlamaq.
- Təchizat Şöbəsi üçün edilən bütün sifarişlərin şirkətin siyasət və proseduralarına uyğun olmasını təmin etmək.
- Hər anbarda fond səviyyəsinə nəzarət etmək və zəif hərəkət edən malların təhlilini aparmaq.
- Qəbul edilən malların hesabatını və sənədləşməsini gündəlik şəkildə yoxlamaq.
- Verilən mallar üçün proseduraya və qoyulan vaxta riayət edilməsinə əmin olmaq.
- Verilən malların hesabatını gündəlik olaraq yoxlamaq və bütün sifarişlərin düzgün yerləşdirilməsini təyin etmək.
- Təchizat Şöbəsindəki avadanlığın (məsələn, malların ölçülməsi üçün tərəzilər) lazımi vəziyyətdə olduğuna və onlardan düzgün istifadə edildiyinə əmin olmaq.
- Aylıq Qida və İçki xərcləri üzrə hesabat hazırlamaq və Mehmanxananın İdarəetməsinə çatdırmaq.
- Hər ay Anbar sayımlarını həyata keçirmək, sayım nəticələrinə uyğun olara silinmələrin düzgün xərclərə getməsinə nəzarət etmək, silinmələr ilə satışın qarşılaşdırılması “shrinkage” həyata keçrimək və aşkar edilmiş bütün uyğunsuzluqları barədə Maliyyə Nəzarətçisinə məlumat vermək.
- Periodik olaraq əsas vəsait və azqiymətli sayımları həyata keçirmək, Əsas Vəsait və Azqiymətli reyestrinin yenilənməsi və nəzarətdə saxlanılması.
- Periodik olaraq bazar araşdırması aparılması, satış nöqtələrində və anbarlarda ani yoxlamaların həyata keçirilməsi.
Tələblər:
Təhsil:
- Ali maliyyə və ya iqtisadi təhsil;
Bilik və Bacarıqlar:
- Vergi qanunvericiliyi, normativ və aktlar üzrə biliklər;
- Yerli və beynəlxalq mühasibatlıq standartları;
- Məlumatların analizi (data analysis);
- Detallara diqqətlilik;
- Problem həll etmə;
- İdarəçilik
- Kritik və analitik düşüncə
- Stress altında işləmə
Kompüter bilikləri:
- MS Excel;
- ERP sistemlər;
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili – sərbəst;
- Rus və ya ingilis dili –danışıq səviyyəsində
Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin Mühafizəsi üzrə Öhdəliklər:
- SƏTƏM siyasətləri və prosedurlarından xəbərdar olmaq və bütün prosedurların təhlükəsiz və SƏTƏM prinsipləri çərçivəsində keçirilməsini təmin etmək;
- Ehtiyatlılığa riayət etmək öhdəliyindən xəbərdar olmaq və Sağlamlıq, Əməyin Təhlükəsizliyi və Ətraf Mühitin mühafizəsi qanunvericiliyinə, siyasətlərinə və proseduralarına riayət etmək;
- Əmlak təhlükəsizliyi, ilkin tibbi yardım, yanğın və fövqəladə hal proseduraları ilə tanış olmaq və avadanlığı təhlükəsiz və düşüncəli tərzdə istismar etmək;
- Təhlükəli vəziyyətin aradan qaldırılması üçün tədbir görmək və aidiyyəti şəxslərə potensial təhlükələr haqqında məlumat vermək;
Digər öhdəliklər:
- Qanunvericilik və təşkilatdaxili prosedurların tələblərinə riayət etmək;
- Geyim kodeksi tələblərinə, xarici görünüş və gigiyena ilə bağlı ən yüksək standartlara riayət etmək;
- Peşəkar iş münasibətləri çərçivəsində fəaliyyət göstərmək;
- Tələb olunduqda, təlim sessiyaları və toplantılarda iştirak etmək;
- Təyin edilmiş digər müvafiq vəzifə və öhdəlikləri yerinə yetirmək;
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.