Aztelekom
Brend və reklam işi üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 14 iyl 2024 - Müraciət et
Təsvir:
- Şirkət üçün yeni marketinq imkanlarını, kanallarını müəyyənləşdirmək və reklam təşəbbüslərini həyata keçirmək
- Yeni məhsullar üçün marketinq ünsiyyət planlarını yaratmaq və həyata keçirmək: məhsul mövqeyinin, adlandırılmasının, mesajının və uyğun reklam materiallarının yaradılmasını idarə etmək
- Şirkət məhsulları və təkliflərini hədəf auditoriyasına təqdim etmək üçün müəyyən edilmiş müddət ərzində marketinq ünsiyyət materiallarını hazırlamaq və fərqli kampaniyalar üçün tədbirlər təşkil etmək
- Kampaniyaların effektivliyini ölçmək və hədəfləri təyin etmək
- Daxili müştərilərlə (şirkətin digər departamentləri) daim əlaqədə olmaq, onların kampaniya və məhsullarını komanda ilə müzakirə edib istehsal etmək
- Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yaratmaq
- Layihə çərçivəsində müvafiq istiqamətləri müəyyən etmək üçün dəqiq və aydın briflər hazırlamaq
- İstənilən nəticələrə nail olmaq üçün agentliklər, tərəfdaşlar, daxili maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq etmək
- Şirkətin Satınalma departamenti ilə əməkdaşlıq etmək, satınalma prosessini izləmək, PO - PR yaradılmasını bilmək
- Korporativ hədiyyələr, merch ilə məşqul olmaq. Kreativ yanaşma ilə onları seçmək və sifariş gələnə kimi prosesi izləmək
- OOH, SM və digər kanallarda məlumatların günlük, aylıq və rüblük monitorinqini həyata keçirmək
- Rəhbərlik tərəfindən həvalə olunan əlavə tapşırıqları yerinə yetirmək
Tələblər:
- Ali təhsil (biznes,maliyyə,marketinq,kommersiya sahələrindən biri üzrə)
- Brend və ya reklam işi sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
- Azərbaycan, Rus və İngilis dili mükəmməl səviyyədə (mətnlərin hər 3 dildə yaradılması vacib olduğundan, dil bilikləri olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir)
- MS Office
- Kopiraytinq (uyğun mətnlərin yığılması) bacarığı
- Vendorlarla işləmə bacarığı
- Təşkilatçılıq bacarığı
- Vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı
- Eyni vaxtda müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirmə qabiliyyəti
- Təzyiqə davamlı olmaq
- Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
- Böyük müştəri bazası ilə işləmə
- Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
- Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
- Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 14 iyl 2024 Müraciət et
Təsvir:
- Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək;
- Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək
- Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO)
- Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək
- SM Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə səlis Azərbaycan dilində və lazımi hallarda rus dilində yaratmaq
- Şirkətin SM hesablarını aparmaq, postların mətnini tərtib etmək
- Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.)
- Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək
- Müdriyyətin digər müvafiq tapşırıqlarını yerinə yetirmək
Tələblər:
- Ali təhsil
- Minimum 3 il (rəqəmsal marketinq istiqaməti üzrə)
- Azərbaycan, İngilis dilləri ( rus dili biliyi üstünlük hesab olunur)
- MS Office
- Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., Meta ads üzrə sertifikatlar
- Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
- Böyük müştəri bazası ilə işləmə
- Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı;
- Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
- Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
- Komandada işləmək bacarağı
- Nəticə yönümlülük
- Müştəri yönümlülük
Brend və reklam işi üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 14 iyl 2024 - Müraciət et
Təsvir:
- Şirkət üçün yeni marketinq imkanlarını, kanallarını müəyyənləşdirmək və reklam təşəbbüslərini həyata keçirmək
- Yeni məhsullar üçün marketinq ünsiyyət planlarını yaratmaq və həyata keçirmək: məhsul mövqeyinin, adlandırılmasının, mesajının və uyğun reklam materiallarının yaradılmasını idarə etmək
- Şirkət məhsulları və təkliflərini hədəf auditoriyasına təqdim etmək üçün müəyyən edilmiş müddət ərzində marketinq ünsiyyət materiallarını hazırlamaq və fərqli kampaniyalar üçün tədbirlər təşkil etmək
- Kampaniyaların effektivliyini ölçmək və hədəfləri təyin etmək
- Daxili müştərilərlə (şirkətin digər departamentləri) daim əlaqədə olmaq, onların kampaniya və məhsullarını komanda ilə müzakirə edib istehsal etmək
- Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yaratmaq
- Layihə çərçivəsində müvafiq istiqamətləri müəyyən etmək üçün dəqiq və aydın briflər hazırlamaq
- İstənilən nəticələrə nail olmaq üçün agentliklər, tərəfdaşlar, daxili maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq etmək
- Şirkətin Satınalma departamenti ilə əməkdaşlıq etmək, satınalma prosessini izləmək, PO - PR yaradılmasını bilmək
- Korporativ hədiyyələr, merch ilə məşqul olmaq. Kreativ yanaşma ilə onları seçmək və sifariş gələnə kimi prosesi izləmək
- OOH, SM və digər kanallarda məlumatların günlük, aylıq və rüblük monitorinqini həyata keçirmək
- Rəhbərlik tərəfindən həvalə olunan əlavə tapşırıqları yerinə yetirmək
Tələblər:
- Ali təhsil (biznes,maliyyə,marketinq,kommersiya sahələrindən biri üzrə)
- Brend və ya reklam işi sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
- Azərbaycan, Rus və İngilis dili mükəmməl səviyyədə (mətnlərin hər 3 dildə yaradılması vacib olduğundan, dil bilikləri olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir)
- MS Office
- Kopiraytinq (uyğun mətnlərin yığılması) bacarığı
- Vendorlarla işləmə bacarığı
- Təşkilatçılıq bacarığı
- Vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı
- Eyni vaxtda müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirmə qabiliyyəti
- Təzyiqə davamlı olmaq
- Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
- Böyük müştəri bazası ilə işləmə
- Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
- Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
- Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq