Aztelekom
Brend və reklam işi üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 14 iyl 2024 - Müraciət et
Təsvir:
- Şirkət üçün yeni marketinq imkanlarını, kanallarını müəyyənləşdirmək və reklam təşəbbüslərini həyata keçirmək
 - Yeni məhsullar üçün marketinq ünsiyyət planlarını yaratmaq və həyata keçirmək: məhsul mövqeyinin, adlandırılmasının, mesajının və uyğun reklam materiallarının yaradılmasını idarə etmək
 - Şirkət məhsulları və təkliflərini hədəf auditoriyasına təqdim etmək üçün müəyyən edilmiş müddət ərzində marketinq ünsiyyət materiallarını hazırlamaq və fərqli kampaniyalar üçün tədbirlər təşkil etmək
 - Kampaniyaların effektivliyini ölçmək və hədəfləri təyin etmək
 - Daxili müştərilərlə (şirkətin digər departamentləri) daim əlaqədə olmaq, onların kampaniya və məhsullarını komanda ilə müzakirə edib istehsal etmək
 - Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yaratmaq
 - Layihə çərçivəsində müvafiq istiqamətləri müəyyən etmək üçün dəqiq və aydın briflər hazırlamaq
 - İstənilən nəticələrə nail olmaq üçün agentliklər, tərəfdaşlar, daxili maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq etmək
 - Şirkətin Satınalma departamenti ilə əməkdaşlıq etmək, satınalma prosessini izləmək, PO - PR yaradılmasını bilmək
 - Korporativ hədiyyələr, merch ilə məşqul olmaq. Kreativ yanaşma ilə onları seçmək və sifariş gələnə kimi prosesi izləmək
 - OOH, SM və digər kanallarda məlumatların günlük, aylıq və rüblük monitorinqini həyata keçirmək
 - Rəhbərlik tərəfindən həvalə olunan əlavə tapşırıqları yerinə yetirmək
 
Tələblər:
- Ali təhsil (biznes,maliyyə,marketinq,kommersiya sahələrindən biri üzrə)
 - Brend və ya reklam işi sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
 - Azərbaycan, Rus və İngilis dili mükəmməl səviyyədə (mətnlərin hər 3 dildə yaradılması vacib olduğundan, dil bilikləri olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir)
 - MS Office
 - Kopiraytinq (uyğun mətnlərin yığılması) bacarığı
 - Vendorlarla işləmə bacarığı
 - Təşkilatçılıq bacarığı
 - Vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı
 - Eyni vaxtda müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirmə qabiliyyəti
 - Təzyiqə davamlı olmaq
 - Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
 - Böyük müştəri bazası ilə işləmə
 - Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
 - Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
 - Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
 
Rəqəmsal marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 14 iyl 2024 Müraciət et
Təsvir:
- Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək;
 - Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək
 - Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO)
 - Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək
 - SM Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə səlis Azərbaycan dilində və lazımi hallarda rus dilində yaratmaq
 - Şirkətin SM hesablarını aparmaq, postların mətnini tərtib etmək
 - Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.)
 - Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək
 - Müdriyyətin digər müvafiq tapşırıqlarını yerinə yetirmək
 
Tələblər:
- Ali təhsil
 - Minimum 3 il (rəqəmsal marketinq istiqaməti üzrə)
 - Azərbaycan, İngilis dilləri ( rus dili biliyi üstünlük hesab olunur)
 - MS Office
 - Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., Meta ads üzrə sertifikatlar
 - Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
 - Böyük müştəri bazası ilə işləmə
 - Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı;
 - Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
 - Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
 - Komandada işləmək bacarağı
 - Nəticə yönümlülük
 - Müştəri yönümlülük
 
Brend və reklam işi üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 14 iyl 2024 - Müraciət et
Təsvir:
- Şirkət üçün yeni marketinq imkanlarını, kanallarını müəyyənləşdirmək və reklam təşəbbüslərini həyata keçirmək
 - Yeni məhsullar üçün marketinq ünsiyyət planlarını yaratmaq və həyata keçirmək: məhsul mövqeyinin, adlandırılmasının, mesajının və uyğun reklam materiallarının yaradılmasını idarə etmək
 - Şirkət məhsulları və təkliflərini hədəf auditoriyasına təqdim etmək üçün müəyyən edilmiş müddət ərzində marketinq ünsiyyət materiallarını hazırlamaq və fərqli kampaniyalar üçün tədbirlər təşkil etmək
 - Kampaniyaların effektivliyini ölçmək və hədəfləri təyin etmək
 - Daxili müştərilərlə (şirkətin digər departamentləri) daim əlaqədə olmaq, onların kampaniya və məhsullarını komanda ilə müzakirə edib istehsal etmək
 - Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yaratmaq
 - Layihə çərçivəsində müvafiq istiqamətləri müəyyən etmək üçün dəqiq və aydın briflər hazırlamaq
 - İstənilən nəticələrə nail olmaq üçün agentliklər, tərəfdaşlar, daxili maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq etmək
 - Şirkətin Satınalma departamenti ilə əməkdaşlıq etmək, satınalma prosessini izləmək, PO - PR yaradılmasını bilmək
 - Korporativ hədiyyələr, merch ilə məşqul olmaq. Kreativ yanaşma ilə onları seçmək və sifariş gələnə kimi prosesi izləmək
 - OOH, SM və digər kanallarda məlumatların günlük, aylıq və rüblük monitorinqini həyata keçirmək
 - Rəhbərlik tərəfindən həvalə olunan əlavə tapşırıqları yerinə yetirmək
 
Tələblər:
- Ali təhsil (biznes,maliyyə,marketinq,kommersiya sahələrindən biri üzrə)
 - Brend və ya reklam işi sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
 - Azərbaycan, Rus və İngilis dili mükəmməl səviyyədə (mətnlərin hər 3 dildə yaradılması vacib olduğundan, dil bilikləri olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir)
 - MS Office
 - Kopiraytinq (uyğun mətnlərin yığılması) bacarığı
 - Vendorlarla işləmə bacarığı
 - Təşkilatçılıq bacarığı
 - Vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı
 - Eyni vaxtda müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirmə qabiliyyəti
 - Təzyiqə davamlı olmaq
 - Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
 - Böyük müştəri bazası ilə işləmə
 - Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
 - Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
 - Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
 


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







