AZINTELECOM
Korporativ və daxili kommunikasiyalar üzrə mütəxəssis
Son tarix 05 may 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici kommunikasiya planının həyata keçirilməsinə dəstək göstərmək;
- Xarici və daxili kommunikasiyalar üçün mətnlərin yazılması və koordinasiyası;
- Xarici kommunikasiya üzrə yayımlanmış məzmunların hesabatlarının hazırlanması;
- Onlayn media monitorinqin aparılması;
- Kommunikasiya prosesinin davamlılığının təmin edilməsi üçün müxtəlif görüşlərin, fokus qrupların və s. keçirilməsi;
- Daxili kommunikasiya strategiyasının həyata keçirilməsi;
- Daxili kommunikasiya kanallarının idarə edilməsi;
- Daxili kommunikasiya sisteminin təkmilləşdirilməsi və inkişaf etdirilməsi;
- Müxtəlif layihələrin və tədbirlərin təşkili;
- Daxili korporativ jurnal üçün mətnlərin yazılması;
- Əldə edilmiş xidmət üzrə ödənişlərin və aktların nəzərdən keçirilməsi;
- Vendor şirkətlər ilə əlaqələrin qurulması və idarə edilməsi;
- Korporativ tədbirlər üzrə çıxış nitqinin hazırlanması və çıxışçılara dəstəyin göstərilməsi;
- Korporativ tədbirlər üçün təqdimatların hazırlanması;
- Mətbuat konfranslarının təşkili və təbdir sonrası hesabatların hazırlanması.
Tələb olunun biliklər:
- Ali təhsil (Jurnalistika, Filologiya, Marketinq, Biznesin idarə edilməsi sahəsi üzrə);
- Müvafiq sahə üzrə minimum ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Daxili kommunikasiyalar ilə bağlı strategiya və planların hazırlanması və həyata keçirilməsi ilə bağlı təcrübəyə sahib olmalı;
- Azərbaycan dilində mükəmməl yazı və ingilis dilində şifahi ünsiyyət bacarıqlarına sahib olmalı;
- Səlis və aydın nitqə sahib olmalı, fikrini düzgün ifadə etməyi bacarmalı;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
- Yüksək səviyyəli kommunikasiya bacarıqlarına malik olmaq;
- Analiz etmə qabiliyyətinə malik olmalı;
- Problemlərin həlletmə bacarığına malik olmalı
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.
Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi
Son tarix 05 may 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin biznes hədəflərinə çatmaq üçün rəqəmsal marketinq fəaliyyətini həyata keçirmək;
- Məhsulların tanıtımını və satışların artırılması üçün SMM, Email, Push bildirişləri, Youtube və digər rəqəmsal kanalların idarə edilməsi;
- Sosial media platformalarında məzmun kalendarların təyinatı üzrə qurulması;
- Sosial media platformalarında hədəflənmə (targeting);
- Email marketing kampaniyalarının qurulması və davamlı optimizasiyası;
- Push bildirişləri marketinqin həyata keçirilməsi;
- Hər bir kampaniyanın müvəffəqiyyətini ölçmək üçün ən yaxşı təcrübələrin araşdırıb təhlil edilməsi və daha sonra bu məlumatların gələcək kampaniyaların doğru planlamasında tətbiqi;
- Müxtəlif rəqəmsal kanallar üzrə A/B testlərin tətbiq edilməsi;
- Məhsullar üzrə düzgün hədəflənmə və kommunikasiya edilməsi üçün Məhsul və xidmətlər şöbəsi ilə sıx əməkdaşlığın edilməsi;
- Kontentin doğru çağırış etməsindən əmin olunması üçün məzmun üzrə mütəxəssis, və dizaynerlərlə koordinasiyanın aparılması;
- ROI ve ROAS göstəricilərini artırmaq və sənayedəki son tendensiyaları əks etdirmək üçün optimizasiya işlərini təmin etmək.
Tələb olunun biliklər:
- Ali təhsil (Marketinq, İqtisadiyyat, Biznesin təşkili üzrə təhsil arzuolunandır);
- Meta Business Suite, Meta Ads, Meta Pixel, Linkedin, Linkedin Ads, Google Analytics GTM, Mailchimp, Semrush üzrə biliklər
- Rəqəmsal marketinq, SMM üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Rəqəmsal platformalarda (Meta, Linkedin, Youtube) sərbəst işləmə bacarığı
- Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
- Azərbaycan və ingilis dilləri sərbəst; rus dili (arzuolunan)
- Ünsiyyət və təqdimat bacarıqları
- Strateji düşünmək və problemləri həll etmək qabiliyyəti
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərə bilərlər.