Azersun Holding
Ödəniş Kartları şöbəsinin Aparıcı Mütəxəssisi
Son tarix 28 okt 2023 Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsilli (iqtisadi, texniki) olmalı;
- Plastik Kartlar və Bank işi üzrə 2-3 illik iş təcrübəsi;
- İngilis dilini yaxşı bilməli;
- Microsoft Office və Kart proqram bilikləri olmalı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti, iş planlama qabiliyyəti, stres altında işləmə bacarığı.
İş haqqında məlumat:
- Plastik kartlar üzrə daxili və kənar təşkilatlar üçün hesabatlar hazırlayır və\və ya həmin hesabatların hazırlanmasını təmin edir;
- Kredit kartlara gələn reject əməliyyatlara nəzarət edərək əməliyyatların kartlarda əks olunması üçün Prosesinq Mərkəzi ilə əlaqə qurur;
- HÖP (Hökümət Ödəniş Portalı) ödənişlərinə nəzarət edir və lazımi müxabirləşməni icra edir;
- Ödəniş sistemlərindən gələn etiraz əməliyyatlarına (chargeback) nəzarət edir və Beynəlxalq Ödəmə Sistemləri qaydalarına uyğun olaraq, hərəkət edir;
- Visa və MasterCard web tətbiqlərinə nəzarət edir; lazımı güncellemeleri tetbiq edir
- Bank ödəmə sistemi proseslərinin Visa, Master, Milli Kart və BKM ödəmə şəbəkələri qaydalarına uygun olaraq icra edilməsinə nəzarət edir. Uyğunsuzluq müəyyən edildiyi təqdirdə rəhbərinə məlumat verir;
- Visa, Master, Milli Kart və BKM ödəmə sisteminin qayda yeniləmələrini təqib və icra edir, ya da prosesinq mərkəzi tərəfindən icrasına nəzarət edir;
- Bank, filial və digər bölmələrin plastik kartlar ilə əlaqədar əldə edə bilmədiyi məlumatların tələb daxilində hazırlayıb məlumat verilməsini təmin edir;
- Bank, filial və digər bölmələrin plastik kartlar ilə əlaqədar icra edə bilmədiyi müxabirləşmələri tələb daxilində icra edir;
- Plastik kartlar prosesinin qanunvericiliyə əsasən, bankın tarif və qaydalarına uyğun olaraq işləməsini təmin edir və bu prosese nəzarət edir;
- Ödəmə sistemləri ilə əlaqədar, Beynəlxalq təlim də daxil olmaq üzrə təlim təqviminə nəzarət edərək faydalı təlimlər haqqında müdirinə təklif verir;
- Internet və Mobil bankçılıq üçün yeni müştəri açılışı və şifrə sıfırlama proseslərini təqib edərək lazımı mərhələləri icra edir;
- Kart proqramında icra edilən mühasibatlıq düzəlişləri əməliyyatları üçün bank proqramında lazimi müxabirləşmələri icra edir;
- Kart proqramında limit dəyişikliyi, kart basımı, kart yeniləmə qeydlərinə nəzarət edir;
- Müştəri (Kart və POS) çıxarışlarının SMS və e-mail ilə göndərilməsini təmin edir və prosesə nəzarət edir;
- Problemli kredit və kart müştərilərinin qətnaməyə əsasən faiz hesablanmasının dayandırılması və/vəya dəyişdirilməsi və qətnaməyə əsasən əlaqədar strukturun tələbi və təsdiqi daxilində müxabirləşmələri icra edir;
- Kart və pin zərf qalıqlarına nəzarət edərək rəhbərinə məlumat verir;
- Filiallarda və Prosesinq mərkəzində personalizasiya edilmiş və ya edilməmiş pin zərf və kart qalıqlarına nəzarət edir;
- Kart sistemində müddəti bitmiş kartların ekstre borclarının tam olaraq kartda əks olunmasına nəzarət edir;.
- POS Müştərisi tələbi əsasında geri qaytarma və ləğv etmə əməliyyatlarını icra edir;
- Filiallardan gələn tələblər əsasında plastik kartların sistemdə yaradılmasını təmin edir;
- Plastik kartların və PIN zərflərin hazırlanması barədə sərəncamları hazırlayır, MilliKart prosessinq mərkəzinə Plastik kartların və PIN zərfləri sifariş edir.
- PIN zərflərin və kartların sayına nəzarət edir və lazım olan zaman yeni zərflərin və kartların alınması üçün departament müdirinə / Şöbə rəisinə təklif verir;
- Əmək haqqlarının hesablara yatırılmasını həyata keçirir, işlemin icrasının yerel mevzuata uygun olarak icra edilmesini temin edir;
- Hazırlanmış kartları Milli Kart prosessinq mərkəzindən təhvil-təslim aktları əsasında qəbul edir və yoxladıqdan sonra filiala\müştərilərə (filiallara) təhvil verilməsi üçün departamentin digər işçisinə təhvil verir və\və ya filiala\müştəriyə birbaşa təhvil verilməsi prosesində iştirak edir;
İş Yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Ödəniş Kartları Şöbəsinin Aparıcı mütəxəssisi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Hüquqşünas
Son tarix 28 okt 2023 Müraciət et
Tələblər:
- Ali hüquq təhsilli olmalı;
- Müvafiq sahə üzrə 5 ilə qədər iş təcrübəsi olmalı;
- AR-nın mülki (xüsusilə əqdlər, korporativ hüquq daxil olmaqla), inzibati, gömrük, vergi, əmək, miqrasiya, valyuta tənzimi, mülki və inzibati prosessual qanunvericiliyini mükəmməl bilməli;
- İngilis dili biliyi yüksək olmalı ( rus dili üstünlükdür) ;
- Məhkəmə sahəsində nəzəri və praktik biliklərə malik olmalı;
- Məntiqi və hüquqi analiz qabiliyyəti yüksək olmalı;
- Miqrasiya məcəlləsini mükkəməl bilməli.
İş haqqında məlumat:
- Struktur bölmələrin sifarişinə əsasən hər növ müqavilələrin, onlara əlavə və dəyişikliklərin AR-nın qanunvericiliyinə və ya AR-ın tərəfdar çıxdığı beynəlxalq müqavilələrdən irəli gələn müddəalara uyğun tərtibi, hüquqi təhlilin aparılması və hüquqi rəyin bildirilməsi;
- Şirkətin maraqlarını müxtəlif müəssisə və təşkilatlarda, o cümlədən dövlət orqanlarında və məhkəmədə müdafiə etmək;
- Dövlət orqanları və ictimai təşkilatlarla yazışmalar aparmaq;
- Hüquqi məsələlərlə bağlı məktub, ərizə və şikayətlərə müvafiq qaydada və müəyyən olunmuş vaxt ərzində cavabların hazırlanması işinə nəzarətin etmək;
- Standart müqavilə formalarını hazırlamaq və müqavilələrin hüquqi ekspertizasını həyata keçirmək;
- Müqavilə idarəetmə prosesinin daimi olaraq təkmilləşdirilməsi və şirkət daxilində müqavilə sifarişçilərinin sifarişlərinin yerinə yetirilməsi keyfiyyətinin artırılması istiqamətində təkliflərin verilməsi, maarifləndirmə işinin aparılması;
- Nizamnamə və idarəetmə orqanlarının əsasnamələrinin, bu sənədlərə əlavə və dəyişikliklərin hazırlanmasını həyata kecirir, onların müvafiq dövlət orqanlarında qeydiyyata alınmasını təmin edir;
- Təyin edilmiş müddət çərçivəsində görülən işlər barədə hesabatların hazırlanması;
- Əcnəbi vətəndaşın ölkəyə gələ bilməsi üçün Operativ Qərargaha məktub hazırlanması və müraciət edilməsi, əcnəbi vətəndaşa viza hazırlanması üçün müraciət edilməsi;
- Miqrasiya müraciəti üçün tələb olunan sənədlərin (diplom, sertifikat, nikah şəhadətnaməsi, doğum şəhadətnamsi və s.) notariat tərcümə-təsdiq edilməsi.
- Əcnəbi vətəndaş üçün mənzil qeydiyyatı sənədlərinin hazırlanması üçün ev sahibi və ya Dreamland`ə müraciət olunması.
- İş və yaşamaq icazələri üçün Dövlət Miqrasiya Xidmətinə müraciət olunması və müraciətlərin təqib edilməsi.
- Hazır olan İş icazəsi və MYİ vəsiqələrinin təhvil alınması üçün müvafiq ödəniş tapşırıqlarının DMX`dən alınması və ödənişlərin icrası üçün Mühasibatlıq Şöbəsinə təqdim olunması.
- İşdən ayrılan əcnəbi işçilərinin İş icazəsi və MYİ vəsiqələrinin ləğv edilməsi üçün müvafiq ərizənin hazırlanması və 5 iş günü ərzində DMX`yə təqdim olunması.
- Əcnəbi işçilərin pasportlarının etibarlılıq müddətlərinin təqib edilməsi, əcnəbi işçilərinin miqrasiya məsələlərinə aid olan digər işlərin görülməsi (MOM, vəsiqə itirilməsi, ünvan dəyişmə, çıxış qərarının alınması və s.).
İş Yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Hüquqşünas” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Senior Network Administrator
Son tarix 28 okt 2023 Müraciət et
Qualifications:
- Bachelor’s degree in information technologies or related fields;
- 5+ years’ experience in network administration, with a minimum of 3 years of experience designing and implementing network
- Fluent level of spoken and written in English
- Experience in Cybersecurity and Cloud (Cisco WSA, ESA, ISE)
- Experience implementing and managing SD-WAN, SD-Access technologies.
- Strong knowledge in security fundamentals: secure transport (e.g., SSL, TLS), identity management (e.g., certificates, PKI)
- Solid understanding of network operating systems
- Understand datacenter networking topologies and common architecture deployed Layer 2 and Layer 3 based
- Solid understanding of LAN/WAN technologies, including ip services, LAN switching, routing and security
- In-depth understanding of communication protocols (mainly TCP/IP) and routing protocols (e.g. BGP, OSPF, EGRP, VxLAN, GRE)
- Understanding of BGP and other routing protocols used within the data center environment
- Configuration management expertise with Cisco lOS and hardware. Prior experience installing, configuring and maintaining Cisco routers and switches is required.
- Ability to design, implement and operate network technologies in mixed environments from on-premises to public cloud. (e.g., AWS, Azure, OCI).
- Experience with the configuration and management of network firewalls is required. (ASA, Firepower)
- Experience with Wireless infrastructure, (Cisco WCL, Cisco AP, Ubiquiti, Red Line) implementation, and configuration is required.
- Experience with VoiP infrastructure, (CME, CUCM, IM&P UCCX, CUP, Tandberg, Webex) implementation, and configuration is required.
- Experience with Virtual Private Networks and the various protocols and implementations is required.
- Experienced in Network security platforms, including segmentation, ACLs, DPI, DDoS protection, iptables, ipsec, VPN, IDS, firewall management platforms, switch ACLs, stateful firewalls, network segmentation, security zones
- Knowledge of the following technologies: Network Virtualization Concepts, Software Defined Networking (SDN), Network Function Virtualization (NFV)
- Knowledge of coding languages for scripting (e.g Python, Perl)
- Experience with network diagnostic, monitoring and analysis tools
- Professional networking certifications a plus - CCNA/CCNP/CCDP or similar
- Design and deploy company LANs, WANs, and wireless networks, including servers, routers, firewalls, load balancers hubs, switches, UPSs, and other hardware
- Configure, tests, and maintains LAN/WAN equipment and related services
- Identifies, diagnoses, and resolves network problems
- Architecting, creating, managing and maintaining Network, Server and PC health for clients (as defined by SLA)
- Managing existing and deploying new system configurations, including Windows Server,
Responsibilities:
- Manage day-to-day operations of the information systems by monitoring network performance configuration, maintenance, and repair
- Troubleshooting network level hardware and software problems.
- Lead problem-solving efforts often involving outside ISPs and other support personnel and/or organizations.
- First line support for network related requests
- Assist Helpdesk team on troubleshooting client connections issues.
- Participate in the development, delivery, and support of IT infrastructure systems, tools and technologies according İT Development targets/plans.
- Documenting infrastructure systems including hardware and software systems.
- Preparation of guides for basic network troubleshoot scenarios.
- Perform notification about business-affected problems on the network in time.
- Plan and perform preventive maintenance works.
- Perform regular backup of system and configurations files.
- Carry out duties according to IT policy and procedures.
Work place: Baku
Interested candidates are requested to send their recently updated CV to hr.azersun.com, [email protected] with a subject "Senior Network Administrator”
Maliyyə üzrə aparıcı auditor
Son tarix 28 okt 2023 Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsilli olmalıdır (Mühasibat uçotu və audit, idarəetmə, maliyyə, sənayenin təşkili və idarə olunması, iqtisadiyyat, biznesin idarə edilməsi, statistika, beynəlxalq münasibətlər sahəsində)
- Mühasibat, maliyyə, insan resursları və ya audit sahəsində ən azı 4 il iş təcrübəsi olmalıdır;
- Sahənin fəaliyyətini tənzimləyən normativ akt, əmr, qərar və sərəncamları bilməlidir;
- Daxili əmək intizamı qaydalarını bilməlidir;
- Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını bilməlidir;
- Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin norma və qaydalarını bilməlidir;
- İngilis dili biliyi üstünlükdür;
İş haqqında məlumat:
- Təsərrüfat subyektinin bütün fəaliyyətinin normativ-hüquqi aktlara və təsdiq edilmiş daxili prosedurlara, qaydalara, əsasnamalərə uyğunluğunu yoxlamaq. Həyata keçirilən qiymətləndirilmə sonuclarına əsasən səmərəliləşdirici təkliflər vermək;
- Qanunvericiliyin tələblərinə uyğunluğu qiymətləndirmək məqsədi ilə təşkilati prosedurları və siyasətləri təhlil etmək;
- Təşkilati proseslərin güclü və zəif cəhətlərini təhlil etmək, habelə cari və gələcək imkanlar da daxil olmaqla fəaliyyət planına tövsiyələr vermək;
- Maliyyə hesabatlarına təsir edə biləcək hüquqi məsələləri nəzərdən keçirmək və tövsiyələr vermək;
- Nəzarət sahəsindəki boşluqların, təkrar səylərin, normativ-hüquqi sənədlərin, idarəetmə siyasətlərinin tələblərinin pozulması, saxtakarlıq (dələduzluq) hallarının, nöqsan və çatışmazlıqların aşkar edilməsi məqsədi ilə məlumatlar toplamaq və təhlillər aparmaq;
- Daxili audit fəaliyyətləri ilə bağlı işçi sənədlərin hazırlanması, keyfiyyətin təmin edilməsi, arxivləşdirmə və sənədləşmə proseslərinin aparılması;
- Auditin nəticələri barədə rəhbərliyə hesabat vermək və müəssisənin fəaliyyətində dəyişikliklərə dair tövsiyələr təqdim etmək;
- Holdinqin risklərin idarə edilməsi, daxili nəzarət və korporativ idarəetmə proseslərinin səmərəliliyi və adekvatlılığını sistemli və ciddi bir yanaşma ilə dəyərləndirmək və təkmilləşdirmək;
- Risk əsaslı yanaşma ilə təminat və məsləhət xidmətlərinin göstərilməsi və nəticələrinin hesabat olaraq təqdim edilməsi;
- Meydana çıxan kənar təsir amillərini nəzərə almaq və alternativ hədəflər müəyyən etmək məqsədi ilə fəaliyyət planına düzəliş etmək üçün təkliflər vermək;
- Beynəlxalq mühasibat uçotu standartları əsasında məlumatların (hesabatların ) əldə edilməsini təmin etmək məqsədi ilə daxili nəzarət sistemlərinə düzəlişlər etmək üçün təkliflər vermək;
- Rəhbərliyin tapşırığı əsasında növbədənkənar (xüsusi) yoxlamalar keçirmək;
İş Yeri: Bakı şəhəri
İş Qrafiki: Həftə içi 5 gün
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “Maliyyə üzrə Aparıcı auditor” qeyd etməyiniz xahiş olunur.