Azersun Holding
İnsan resursları üzrə mütəxəssis (Biləsuvar)
Son tarix 31 avq 2025 - Müraciət et
Müəssisə: AZƏRSUN KƏND TƏS. MƏH MMC
Tələblər:
- İqtisadiyyat, menecment, insan resursları ixtisası üzrə ali təhsili olmalı;
 - Əlaqədar sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi olmalıdır.
 - MS Office, Elektron Hökümət Portalından istifadə qaydaları haqqında biliklərə sahib olmalı;
 - Azərbaycan Respublikası Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını bilməli;
 - Miqrasiya məcəlləsini bilməli;
 
İş haqqında məlumat:
- Əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin işlənilməsi;
 - İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması;
 - Əmək kitabçalarına qeydiyyatların aparılması;
 - Məzuniyyət qrafikinə uyğun olaraq işçilərin məzuniyyətlərinin rəsmiləşdirilməsi;
 - İşçilərin işə qəbulu, bir işdən başqa işə keçirilməsi, çıxarılması, onlara məzuniyyət verilməsi barədə dəyişiklikləri əlavə edərək sistematik olaraq işçilərin siyahı tərkibinin uçotunu aparılması;
 - İşçilərin işdə olmadıqlarını təsdiq edən müvəqqəti iş qabiliyyətini itirmələri haqqında xəstəlik vərəqələrinin, xəstələrə qulluq üçün arayışların və digər sənədlərin vaxtında təqdim olunmasına nəzarət edilməsi.
 - Əcnəbi işçilərə iş və yaşamaq icazələrinin alınması ilə bağlı sənədlərin hazırlanması;
 - Dövlət Miqrasiya Xidmətinə müraciətlərin edilməsi;
 
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com saytından qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “İnsan resursları üzrə mütəxəssis (Biləsuvar)” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
İş şəraiti
- İş Qrafiki: Həftə içi 5 gün, 09:00-18:00
 - İş Yeri: Biləsuvar rayonu
 
Mikrobioloq
Son tarix 31 avq 2025 - Müraciət et
Müəssisə: AZ ŞƏKƏR İST. BİRLİYİ MMC
Tələblər:
- Mikrobiologiya, Biologiya və ya əlaqəli sahədə bakalavr və ya magistr dərəcəsi
 - Mikrobiologiya laboratoriyasında ən azı 1 il iş təcrübəsi
 - Mikrobioloji analizlərin aparılması və nəticələrin qiymətləndirilməsi bacarığı
 - Təhlükəsizlik və Əməyin Mühafizəsi Qaydaları haqqında biliklər
 - İş təhlükəsizliyi - İşçi sağlamlığı, Sanitariya və Ekologiyanın Mühafizəsi tədbirlərini haqqında biliklər
 
İş haqqında məlumat:
- Analizləri yerli və beynəlxalq standartlara uyğun aparmaq, nəticələri qeyd edib aid şəxslərə vaxtında çatdırmaq.
 - Fabrika və istehsalat sahələrindən nümunələr götürüb su və mikrobioloji analizlər aparmaq.
 - İşçilərin sanitar vəziyyətini yoxlamaq, uyğun olmayan hallarda aid şəxsləri məlumatlandırmaq.
 - İstehsalat, anbar və laboratoriyada havanın mikrobioloji keyfiyyətini nəzarətdə saxlamaq.
 - Mikroorqanizm riski daşıyan xammal və məhsulların analizini aparmaq, uyğun olmayanları qəbul etməmək.
 - İş yeri və avadanlıqları təmiz və işə hazır saxlamaq.
 - Şirkət daxili içməli suyun mikrobioloji keyfiyyətinə nəzarət etmək.
 - Qida təhlükəsizliyi ilə bağlı digər şöbələr və laboratoriyalarla koordinasiyada işləmək.
 - Mikrobioloji kritik sahə cavabdehlərinə təlimat vermək və işlərini yoxlamaq.
 - Keyfiyyət siyasətinə zidd olan, təhlükə yaradan prosedurların dayandırılmasını təklif etmək.
 - Analiz və kalibrasiya işlərini vaxtında və düzgün yerinə yetirmək.
 - Əməyin təhlükəsizliyi, sanitariya, ekologiya və yanğından mühafizə qaydalarına əməl etmək.
 - Avadanlıq və ölçü vasitələrini düzgün istifadə edib saxlamaq.
 - İşə nizamlı gəlmək və şəxsi gigiyenaya riayət etmək.
 - Rəhbərliyin göstərişi ilə əlavə vəzifələri icra etmək.
 - Təhlükəsizlik qaydalarını pozan halları və qəzaları dərhal rəhbərliyə bildirmək.
 - Qida təhlükəsizliyi və istehsal prosesində ortaya çıxan risklərə görə məsuliyyət daşımaq.
 
İş şəraiti
- İş Qrafiki: Həftə içi 5 gün
 - İş Yeri: İmişli rayonu
 
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə, CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına email-in mövzu hissəsində “Mikrobioloq (İmişli)” yazaraq göndərə bilər və ya hr.azersun.com saytından qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Daşınmaz əmlakların araşdırılması üzrə mütəxəssis / baş mütəxəssis
Son tarix 31 avq 2025 Müraciət et
Müəssisə: AL MARKET MMC
Tələblər:
- Ali təhsilli olmalı.
 - Sürücülük vəsiqəsi - B kateqoriya.
 - Sənədləşmə və yazışma işlərini bacarmalı.
 - MS Office proqramlarını orta səviyyədə bilməli.
 - Araşdırma qabiliyyəti yüksək olmalı.
 - Ünsiyyət və gözəl nitq qabiliyyətinə malik olmalıdır.
 - Ezamiyyətlərə açıq olmalıdır.
 - Dil bilikləri (Rus dili və ingilis dili biliyi arzu olunandır)
 
İş haqqında məlumat:
- Standartlara uyğun mağaza obyektlərinin tapılması.
 - Mövcud və açılacaq mağazaların dövlət orqanları ilə müvafiq sənədləşmə işlərinin həyata keçirilməsi.
 - Sahibkarlarla görüşüb, təkliflərin verilməsi.
 - Müxtəlif növ qəbzlərin ödənilməsini və nəzarətini təmin etmək.
 - Müxtəlif növ vergilərin ödənilməsinə nəzarət etmək.
 - Aylıq, rüblük və illik fəaliyyət hesabatlarını hazırlamaq.
 - Mağazanın təmir müddətinin təqibi.
 - Mağazanın rolevesinin alınmasında iştirak.
 
İş vaxtının norması:
- 5 günlük iş rejimi;
 - İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.
 
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
 - Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
 
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com saytından qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində "Daşınmaz əmlak üzrə mütəxəssis / baş mütəxəssis" qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Müştəri Xidmətləri üzrə Baş mütəxəssis
Son tarix 31 avq 2025 Müraciət et
Müəssisə: XƏYAL ADASI MMC
Tələblər:
- Ali təhsili olmalı;
 - İngilis və Rus dili biliyi yüksək səviyyədə olmalı;
 - Müştəri xidmətləri sahəsi üzrə 3-5 il iş təcrübəsi olmalı;
 - Müştərilərə diqqətli və səbrli davranış sərgiləməli;
 - Mükəmməl ünsiyyət və təqdimat bacarığı olmalı.
 - Komandada işləmək bacarığı olmalı;
 - MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməli;
 
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Müştərilərə müəssisənin xidmətləri barədə məlumat vermək;
 - Təklif olunan bütün kompleks xidmətlərini və kampaniyalarını təşviq etmək;
 - İşlətmənin korporativ dəyərlərini mənimsəmək və müştərilərə xidməti bu çərçivədə həyata keçirtmək;
 - Müştərilərə məhsul/qiymət/kampaniya ilə bağlı təmkinli şəkildə düzgün məlumat vermək;
 - Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və müvafiq şöbələrə yönəltmək;
 - Daxil olan şikayətlərin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması, müştəriləri məmnuniyyəti sorğusunun aparılması;
 - Satış komandası ilə birgə cədvəllərin və mühüm sənədlərin yaradılması, qaydada saxlanılması və mütamadi olaraq yenilənməsi
 - Yeni məlumatları məlumat bazasına əlavə etmək və mövcud məlumatlardakı dəyişiklikləri yeniləmək;
 - Müştəri məmnuniyyətinin əldə olunması üçün xidmətin təşkili məqsədilə təkliflər hazırlamaq;
 - Müəssisə ve müştərilərin məlumat məxfiliyini qorumaq və müştərilərlə nəzakətli ünsiyyətdə olmaq.
 
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “Müştəri Xidmətləri üzrə Baş mütəxəssis ” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
İş yeri: Dreamland (Bakı şəhəri)
Baş Satış Təmsilçisi
Son tarix 31 avq 2025 - Müraciət et
Müəssisə:  XƏYAL ADASI MMC
Tələblər:
- Ali təhsilli olmalı;
 - Komandada işləmək bacarığı olmalı;
 - İngilis və Rus dili biliyi yüksək səviyyədə olmalı, (Fars dili biliyi isə üstünlükdür);
 - Satış və ya müştəri xidmətləri sahəsi üzrə 1-2 il iş təcrübəsi olmalı;
 - Müştərilərə diqqətli və səbrli davranış sərgiləməli;
 - Aktiv və ünsiyyətcil olub mükəmməl təqdimat bacarığı olmalı.
 - MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməli;
 
İş haqqında məlumat:
- Mövcud bazarı yaxşı analiz edib bazar ehtiyaclarını öyrənmək.
 - Müştəri təlabatının nə yerdə olduğu, hansı sektorlarda boşluqların olduğunu, nə ölçüdə məhsul gərəkdiyini analiz etmək.
 - Sosial media araşdırmaları etmək.
 - Daşınmaz əmlak layihələri üzrə işləri izləyərək, təqdimatlar hazırlamak.
 - Satışı analiz edərək müdiriyyətə təkliflər vermək.
 - Rəhbərliyə görülmüş işlər barədə həftəlik və aylıq hesabatlar təqdim etmək.
 - Daşınmaz əmlak bazarında həyata keçirilən kampaniyalarla bağlı müştəriləri məlumatlandırmak.
 - Müxtəlif tədbirlərdə və sərgilərdə şirkəti təmsil etmək;
 - Marketinq planında qeyd olunduğu kimi bazar sahələri ilə bağlı bütün satış fəaliyyət planlarını həyata keçirmək;
 - Gələcək qruplar və tədbirlər təmin etmək üçün mövcud və yeni müştərilərlə əlaqələrin qurulması və gücləndirilməsi. Bu istiqamətdə satış zəngləri, görüşlər və müvafiq tədbirlər keçirmək.
 - Gələcək müştərilər üçün tədbir məkanını, yemək və iaşə xidmətlərini və əyləncə obyektlərini (Otel, Qolf Klubu, SPA, Trampoline) vurğulayan satış təqdimatları və müxtəlif əlavə materialların yaradılması;
 - Satış komandası ilə birgə cədvəllərin və mühüm sənədlərin yaradılması, qaydada saxlanılması və mütamadi olaraq yenilənməsi.
 
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “Baş Satış Təmsilçisi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
 İş yeri: Dreamland (Bakı şəhəri)
İnzibati təsərrüfat üzrə mütəxəssis
Son tarix 31 avq 2025 Müraciət et
Müəssisə: Şamaxı Dairy Farm MMC
Tələblər:
- Ali təhsilli olmalı.
 - B kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi.
 - Material və məhsulların saxlama, yığma və mühafizə qaydalarını bilməli.
 - Gigiyena, təmizlik, dərmanlama mövzularındakı prosedurları bilməli.
 - İşçi sağlamlığı və iş təhlükəsizliyi ilə əlaqədar qanunvericiliyin tələblərini bilməli.
 
Vəzifə öhdəlikləri:
- Zavod şöbələrinin verdiyi büdcəyə görə, şöbəyə tələb etdiyi təmizlik vasitələri, geyəcək vəsaitlərinin alışını etdirmək, inzibati işlər anbarında mühafizə etdirmək, ofis və məlumat əməliyyat vəsaitlərinin qəbulu və təmir-baxımını etdirərək, təslim etdirmək.
 - Zavod işçilərinin yemək ehtiyacını təyin etmək, bu məqsədlə yeməklərin fabrikə gətirilməsini, paylanmasını təmin etmək və bununla əlaqədar yeməxana işləyişini koordinasiya etmək.
 - Zavod ərazisindəki zibillərin topladılaraq fabrik xaricindəki uyğun yerlərə sövq edilməsini təşkil etmək.
 - Zavod xarici sahələrində ətraf tənzimləməsi, park bağçaların baxımı, yeşillendirilmesi işini sövq inzibati və koordinasiya etmək.
 - Inzibati işlərə bağlı vəzifələrlə əlaqədar olaraq alınması lazım olan materialların təqdimat kartlarını açıb, E-sorğu sifarişini vermək.
 - Zavod sahəsindəki əcza dolaplarının içindəki dərmanların minimum miqdarsal idarəsini təmin edərək, lazımlı tədarük, tələb işlərini koordinasiya etmək.
 - Zavoddakı ofis otaqlarının, umumi açıq yerlərinin (nərdivanların, tualetlərin, hamam, dəhlizlərin vs.) elektrik xətləri, boya və əhəng vs. koordinasiyasını həyata keçirmək.
 
İş vaxtının norması:
- 5 günlük iş rejimi;
 - İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.
 
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
 - Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
 
Ünvan: Kürdəmir rayonu
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “İnzibati təsərrüfat üzrə mütəxəssis Kürdəmir” qeyd etməyiniz xahiş olunur.


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







