Azersun Holding
Satınalma mütəxəssisi
Son tarix 19 fev 2024 - Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsil (Biznesin idarə edilməsi, ixsisasları üstünlükdür);
- Satınalma üzrə 2 il minimum iş təcrübəsi; (Kənd təsərrüfatı, bitkiçilik və heyvandarlıq sahəsi təcrübəsi mütləqdir);
- İngilis dili və ya Rus dili biliyi arzu olunandır (hər ikisi üstünlükdür);
- MS office proqramlarında hesabat və təqdimatların hazırlanmasını bilməli;
- Yaradıcı, innovativ və strateji düşünmə bacarığı;
- Ezamiyyətə gedə bilməli.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalma prossesini vaxtında, prosedur və prosseslərə uyğun olaraq icra etmək;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Açılmış sifariş formalarının analizi, Satınalma sorğularına nəzarət, yoxlanılması və hesabatlarının hazırlanması;
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Tender/sorğularının hazırlanması və qiymətləndirilməsi, əsaslar və tələb olunan sənədlərə istinadən məhsul və xidmətlərin seçim prossesinin yekunlaşdırılması;
- Satınalma pressesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirmək;
- Hesabatların hazırlanması və analizi, satınalma sorğularının hazırlanması, təchizatçıların analizi və digər prosseslərin effektiv idarə olunması;
- Təchizatçıların seçimi və qiymətləndirilməsi;
- Ödəniş sorğularını həyata keçirmək, ödənişlərə nəzarət etmək;
- Müqavilələrin həyata keçirilməsi və nəzarətdə saxlanılması, müqavilə şərtlərinin müəyyən olunması;
- Xarici və daxili bazarın təhlili, tələb olunan materialların xarici və daxili bazarda araşdırılması.
İş şərtləri: Həftə içi 5 gün 09:00-18:00.
Ünvan: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.Email-in mövzu hissəsində “Satınalma mütəxəssisi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Azersun Holding
Tələb Planlama Mütəxəssisi
Son tarix 19 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsil (Biznesin idarə edilməsi, MBA ixsisasları üstünlükdür);
- Tələp Planlama üzrə 2 il minimum iş təcrübəsi; (Planlama təcrübəsi mütləqdir);
- İngilis dili və ya rus dili biliyi arzu olunandır
- MS Office proqramlarında hesabat və təqdimatların hazırlanmasını bilməli;
- Strateji düşünmə bacarığı;
- Ezamiyyətə açıq olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin illik tələbləri üzrə planlaşdırma üçün ilkin məlumatları hazırlayır;
- Proqnoz və marketinq tədqiqatları əsasında müəyyən edilmiş məlumatlara əsaslanaraq tələb planlaşdırmanı həyata keçirir;
- Planlaşdırmanın nəticələrini struktur vahidlərinin nəzərinə çatdırır;
- Öz səlahiyyətləri çərçivəsində digər bölmələrlə əməkdaşlığı təşkil edir;
- Satışın stimullaşdırılması sahəsində mütərəqqi təcrübəni öyrənir və ümumiləşdirir;
- Satış proqnozlarını hazırlayır və proqnozlara əsasən günlük satış reallaşmasını nəzarətdə saxlayır;
- Satış, marketinq və tədarük planlama arasında kommunikasiya saxlanılmasını təşkil edir;
- İllik büdcə hazırlıqlarında iştirak edi;
- Günlük, həftəlik, aylıq, rüblük və illik hesabatları hazırlayır və təqdim edir.
İş şərtləri: Həftə içi 5 gün 09:00-18:00.
Ünvan: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Tələb Planlama Mütəxəssisi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Dəmiryol əməliyyatları üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadi və/və ya Texniki sahə üzrə);
- Dəmiryol əməliyyatları və logistika sahəsində minumum 2 il iş təcrübəsi;
- Analitik düşünmə, iş planlama qabiliyyətləri;
- MS Office (xüsusi ilə Excel bacarıqları);
- Komandada işləmək bacarığı;
- Məsuliyyət, dəqiqlik, düzgünlük və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
İş haqqında:
- Nəqliyyat daşımaları üzrə potensial müştərilərin/şirkətlərin müəyyən edilməsi;
- Müştərilərlə/şirkətlərlə görüşülməsi,təşkilatın daşıma şərtlərinin müştərilərə çatdırılması,daşımalarla bağlı qiymətlərin şirkətlərlə/müştərilərlə razılaşdırılması;
- Şirkətlərlə daşıma müqavilələrinin maddələrinin müəyyən edilərək/razılaşdırılaraq müqavilələrin bağlanması üçün bağlı olduğu direktorun təstiqinə təqdimedilməsi;
- Təstiq edilmiş müqavilələr üzrə daşımaların həyata keçrilməsinin təmin edilməsi,dəmir yolu baş fraxteri ilə muqavilələrin nəzarətdə saxlanılması və işlərin təşkili və qiymətlərə daima nəzarət edilməsi;
- Xəzər Dəniz Gəmiçilik idarəsi ilə muqavilələrin nəzarətdə saxlanılması işlərin təşkili;
- Bakı beynəlxalq limanla muqavilə şərtləri çərçivəsində işlərin lojistikasının təşkili, nəqliyyatın təşkili ucun lojistikada ardıcillığın təminini daim nəzarətdə saxlamaq.
İş şərtləri: Həftə içi 5 gün, 9:00-18:00
İş yeri: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə, CV-nizi [email protected] elektron poçt ünvanına emaili-in mövzu yerinə " Dəmiryol əməliyyatları üzrə mütəxəssis" yazaraq göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Kateqoriya üzrə mütəxəssis
Son tarix 19 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsil (menecment, iqtisadiyyat, marketinq sahəsində);
- Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi (kosmetik və təmizlik);
- Ünsiyyət qurabilmə, azərbaycan dilində səlis danışıq bacarığı olmalı;
- Bazar qiymətləri, rəqabətlilik haqqında məlumatlı olmalı;
- Müxtəlif bölgələrdəki marketləri və müştəri profillərini yaxşı bilməli;
- Rus və İngilis dili biliyi arzu olunandır;
- MS Office (xüsusən Excel) proqramlarını əla səviyyədə bilməlidir
Vəzifə öhdəlikləri:
- Satış analizləri və bazar araşdırmalarının həyata keçirilməsi;
- Bazarda olan məhsulların çeşid və keyfiyyəti haqqında araşdırmaların aparılması;
- Marketlərlə promo-aksiyalarla bağlı işlərin aparılması;
- Məhsul seçimi və qiymət məsələləri ilə bağlı müvafiq şirkətlərlə görüşmələrin aparılması;
- Endirim kataloqlarının planlanması;
- Müxtəlif kateqoriyalarda yeni trendlərin araşdırılması.
İş şərtləri: Həftə içi 5 gün 09:00-18:00.
Ünvan: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Kateqoriya üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Tələb Planlama Mütəxəssisi
Son tarix 19 fev 2024 Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsil (Biznesin idarə edilməsi, MBA ixsisasları üstünlükdür);
- Tələp Planlama üzrə 2 il minimum iş təcrübəsi; (Planlama təcrübəsi mütləqdir);
- İngilis dili və ya rus dili biliyi arzu olunandır
- MS Office proqramlarında hesabat və təqdimatların hazırlanmasını bilməli;
- Strateji düşünmə bacarığı;
- Ezamiyyətə açıq olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin illik tələbləri üzrə planlaşdırma üçün ilkin məlumatları hazırlayır;
- Proqnoz və marketinq tədqiqatları əsasında müəyyən edilmiş məlumatlara əsaslanaraq tələb planlaşdırmanı həyata keçirir;
- Planlaşdırmanın nəticələrini struktur vahidlərinin nəzərinə çatdırır;
- Öz səlahiyyətləri çərçivəsində digər bölmələrlə əməkdaşlığı təşkil edir;
- Satışın stimullaşdırılması sahəsində mütərəqqi təcrübəni öyrənir və ümumiləşdirir;
- Satış proqnozlarını hazırlayır və proqnozlara əsasən günlük satış reallaşmasını nəzarətdə saxlayır;
- Satış, marketinq və tədarük planlama arasında kommunikasiya saxlanılmasını təşkil edir;
- İllik büdcə hazırlıqlarında iştirak edi;
- Günlük, həftəlik, aylıq, rüblük və illik hesabatları hazırlayır və təqdim edir.
İş şərtləri: Həftə içi 5 gün 09:00-18:00.
Ünvan: Bakı şəhəri
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində “Tələb Planlama Mütəxəssisi” qeyd etməyiniz xahiş olunur.