Azərsun Holdinq MMC
1991-ci ildə Azərbaycanda fəaliyyətə başlayan "Azersun Holding" MMC qida istehsalı, pərakəndə satış və kənd təsərrüfatı sahəsində fəaliyyət göstərən, ölkənin qabaqcıl şirkətidir.
Əsas vəsaitlər üzrə mütəxəssis
Ümumi məlumatlar
-Ali təhsilli olmalı;
-Microsoft Office proqramlarından anlayışlı olmalı;
-İlkin mühasibatlıq uçotu biliklərinə sahib olmalı;
-Barkodlama əməliyyatlarını edə bilməli;
-Diqqətli olmalı;
-Yaranmış problemləri təkbaşına həll edə bilməli.
İş haqqında məlumat
-İnventarların uçotu və amortizasiyasının təqibi;
-İnventarların yerdəyişməsi prosesinin təşkili ;
-İstifadə müddətini başa vurmuş inventarların adidiyyatı üzrə təhvil verilməsi ;
-Edilən işlərlə bağlı hesabatların verilməsi.
İş şərtləri
Həftə içi 5 gün, 9:00-18:00
İş yeri
Kürdəmir
Qəbul ediləcək işçi sayı 1
Son müraciət tarixi 31.05.2021
İnsan Resursları üzrə Kiçik Mütəxəssis
Ümumi məlumatlar
• İqtisadiyyat, menecment, insan resursları ixtisası üzrə ali təhsilli olmalı;
• İnsan Resursları sahəsi üzrə 1 ildən 3 ilə qədər iş təcrübəsi;
• Ezamiyyətlərə gedə bilməli;
• Eyni vaxtda bir neçə işə fokuslana bilməli
• MS Office, Elektron Hökümət Portalından istifadə qaydalarını mükəmməl səviyyədə bilməli;
• AR Əmək qanunvericiliyinin bilməli.
İş haqqında məlumat
• Əmək qanunvericiliyinə, şirkət nizamnaməsi və təlimatlara uyğun işçilərin qəbulu, köçürulməsi, kadrların ixtisasının artırılması və işdən azad edilmələrinin və s. sənədlərin rəsmiləşdirilməsi;
• Əmək kitabçalarının əmrlər əsasında doldurulması;
• Şəxsi heyətin uçotuna, çalışanlara cari və keçmiş əmək fəaliyətləri haqqında arayışların verilməsi, əmək kitabçalarını qorunması, kadrlar üzrə təyin olunmuş sənədlərin icra edilməsi, eləcə də işçilərin mükafatlandırılması üçün materialların hazırlanması;
• İşçilərin şəxsi işlərinin aparılması, formalaşdırılması;
• Məzuniyyət qrafiklərinin tərtib edilməsi, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsi uçotunun aparılması, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət edilməsi;
• Kadrlar üzrə hesabatların tərtib edilməsi və tələb olunan yerə təqdim edilməsi;
• Kadrlar üzrə cari və perspektiv planların işləyib hazırlanması;
İş şərtləri
Həftə içi 5 gün, saat 09.00-18.00
İş yeri - Bakı şəh.
Son müraciət tarixi 26.05.2021
Maliyyə üzrə mütəxəssis
Ümumi məlumatlar
Mühasibatlıq, Maliyyə ixtisasları üzrə tam ali təhsil;
Aidiyyatı sahə üzrə minimum 2 illik iş təcrübəsi;
Peşəkar səviyyədə Microsoft office proqramlarını (xüsusilə Excel) bilməli;
1C, SAP, Logo, Unity proqramlarda işləyə bilməli;
Incoterms şərtlərini bilməli;
Vergi və rüsumların ödəmə üsullarını bilməli;
Beynəlxalq mühasibatlıqla bağlı sertifikatların (ACCA) olması üstünlükdür
İş haqqında məlumat
Maliyyə cədvəllərinin hazırlanması;
Rəhbərliyə müvafiq hesabatların təqdim edilməsi;
Pərakəndə və İstehsalat müəssisələrindən gələn hesabatlara əsasən data analizinin aparılması;
Mütəmadi olaraq məhsuldarlığın və proseslərin analiz edilməsi, hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Maliyyə cədvəlləri vasitəsilə layihə mənfəətinə təsir edən amillərin qarşısının alınması;
Maliyyə ehtiyatlarının yetərli olub-olmamadığını müəyyən etmək üçün maliyyə nisbətlərinin hesablanması.
İş şərtləri
Həftə içi 5 gün, saat 09.00-18.00
İş yeri
Sumqayıt şəh.
Son müraciət tarixi
05.06.2021
Help Desk
Ümumi məlumatlar
. Knowledge of computer hardware, including PC desktop/laptops, printers, windows servers, blackberry devices, and other miscellaneous IT equipment;
Knowledge of English and Russian language;
∙ Experience with desktop and server operating systems, including Windows 7-10, Windows Server 2008/2012;
∙ Application support experience (e.g. Microsoft Outlook);
∙ Working knowledge of a range of diagnostic utilities for desktop support;
∙ Proven analytical and problem-solving abilities;
∙ Exceptional written and oral communication skills;
∙ Exceptional interpersonal skills, with a focus on rapport-building, listening, and questioning skills;
∙ Experience working in a team-oriented, collaborative environment;
∙ Strong documentation skills;
∙ Ability to multi-task.
İş haqqında məlumat
The Help Desk Technician's role is to ensure proper computer operation so that end users can accomplish business tasks. This includes receiving, prioritizing, documenting, and actively resolving end user help requests. Problem resolution may involve the use of diagnostic and help request tracking tools, as well as require that the individual give in-person, hands-on help at the desktop level.
İş şərtləri
Monday-Friday
İş yeri
Sumgait city
Qəbul ediləcək işçi sayı
Son müraciət tarixi 22.05.2021
Senior System Administrator
Ümumi məlumatlar
• Bachelor’s degree in Information Technologies or related fields
• 5 years’ experience in Information Systems Technologies
• Experience in M365 & Azure. Design and implement Azure cloud strategy.
• Managing Azure Active Directory
• Experience in MS Teams management.
• Experience in M365 migration
• Experience in server installation and management (Windows & Linux – especially Redhat)
• Experience in virtualization technologies, especially VMware ESX environment
• Experience in Active Directory, DNS, DHCP, SCCM, WSUS, WDS, MDT, PowerShell, WMI scripting
• Experience in in Domain Controller Management, Active Directory, Group Policy.
• Experience in Backup/Restore, Image
• Experience in physical Server Hardware (Cisco, EMC storage)
• MSCE, MSCA, Azure Administrator Certification, Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert preferable.
• Managing Windows 10 focused PC and client OS / application / patch inventory
• Managing endpoint and server threat management systems
• Ensure security levels across all servers through configuration and regular patch management of the operating systems.
• Perform data integrity checks and harden security of systems along with audits and procedures,
• Design and implement backup strategy,
• Knowledge Public Clouds (AWS, Google Cloud, etc.) is a plus.
• Strong verbal and communication skills in English
İş haqqında məlumat
• Manage day-to-day operations of the information systems by monitoring system performance configuration, maintenance, and repair.
• Provide technical expertise for data center, lead planning and implementation of projects for IT and cross-functional teams.
• Lead problem-solving efforts often involving outside vendors and other support personnel and/or organizations.
• Install, modify and maintain systems and utility software on server and cloud computer systems.
• Establish guidelines and methods for the installation and management of computer system components.
• Ensure high availability and acceptable levels of performance of mission-critical systems.
• Troubleshoot and resolve issues with user access to M365 services.
• Apply patches and upgrades to host system firmware and software.
• Work with vendors to assist support activities.
• Setup M365 accounts for users.
İş şərtləri
Həftə içi 5 gün, 9:00-18:00
İş yeri
Heydər Əliyev pr, 92A
Qəbul ediləcək işçi sayı 1
Son müraciət tarixi
31.05.2021
Planlama üzrə mütəxəssis
İş yeri
Bakı, Sumqayıt
Son müraciət tarixi
31.05.2021
Web ünvanı
www.azersun.com
Ümumi məlumatlar
• Ali təhsil (Sənaye mühəndisliyi/ İqtisadiyyat/ İdarəetmə sahələri üzrə);
• Minimum 3 illik planlama üzrə təcrübəyə sahib olmalı;
• MS Excel proqramını yaxşı səviyyədə bilməli;
• Analitik düşünmə qabiliyyətinə malik olmalıdır.
İş haqqında məlumat
• Satış və bazar araşdırmasından gələn təxmin plan çərçivəsində həftəlik,aylıq və ya illik olmaqla istehsalın,buna uyğun olaraq da məhsulun planlamasını hazırlamaq;
• Planlanan məhsulun zamanında istehsala daxil olması üçün səy göstərmək;
• Əldə olan və yeni təmin edilən məhsulu stokda saxlayaraq doğru şəkildə paylanmasını həyata keçirtmək;
• Planlamaya daxil olan təxmini sifarişlərə görə daxili və xarici bazardan satınalma yolu ilə alınacaq məhsulları müəyyən etmək və bağlı olduğu rəhbərə bildirmək;
• İstehsal olunmuş məhsulun stokunu təqib etmək və stokda əksilən məhsulların istehsal planını vermək;
• Kənardan alınan məhsulların muddətinə və istehsal həcminə görə stoku formalaşdırmaq;
• Tələb olunan məhsulların sifarişinin keçilib-keçilmədiyini yoxlamaq;
• İstehsal proqramı daxilində sifariş edilmiş məhsulların istehsal olunmasını yoxlamaq;
• İstehsal proqramında olmayan, lakin təcili istehsal olunması lazım olan məhsulların istehsalını həyata keçirilməsini təmin etmək;
• Xüsusi kompaniyalar zamanı istehsal olunan məhsulların siyahısını hazırlayıb bağlı olduğu rəhbərinə təqdim etmək.
• Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hrazersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
• Email-in mövzu hissəsində “Planlama üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
İş şərtləri
Həftə içi 5 gün
AL Market - Satıcı-kassir
Ümumi məlumatlar
AL Marketlər şəbəkəsində karyerasını qurmaq istəyən namizədlərin nəzərinə!
İş haqqında məlumat
Vakansiyalar:
- Satıcı-kassir
İş şərtləri
Iş qrafiki növbəlidir. Həftədə bir gün istirahət
İş yeri
Bakı və Bölgələr
Qəbul ediləcək işçi sayı
22
Son müraciət tarixi
31.05.2021
Web ünvanı
www.azersun.com
Network Administrator
Ümumi məlumatlar
• Bachelor or Master Degree in İnformation Technologies;
• Deep knowledge and at least 2 years of experience in Routing/Switching, Security, Wireless, Voice and UC, based on Cisco;
• Strong analytical and troubleshooting skills;
• Experience of design and management of large Networks;
• Certified CCNA/CCNP specialists will be preferred;
• Good knowledge of English, Turkish and Russian language is a plus;
• Good team player,
Required competencies
• Integrity;
• Consumer Focus ;
• Teamwork & Collaboration ;
• Drive for Results;
• Continuous Improvement.
İş haqqında məlumat
• Active/passive network equipment installation, tuning and maintenance;
• Troubleshooting of problems on network levels including hardware and software problems;
• Analysis of network load and traffic optimization;
• Control 3-rd party companies works related with IT;
• Participate in the development, delivery, and support of new IT infrastructure systems, tools and technologies according İT Development targets/plans;
• Documenting infrastructure systems including hardware and software systems;
• Perform notification about business-affected problems on the network in time;
• Plan and perform preventive maintenance works;
• Perform regular backup of system and configurations files;
• Carry out duties according to IT policy and procedures.
İş şərtləri
5 work day , 9:00-18:00
İş yeri
Heydar Aliyev dist, 92A
Qəbul ediləcək işçi sayı 1
Son müraciət tarixi
07.06.2021
Senior Network Administrator
Ümumi məlumatlar
• 5+ years’ experience in network administration, with a minimum of 3 years of experience designing and implementing network infrastructure in a complex data center environment.
• Having a bachelor's degree
• Fluent level of spoken and written in English
• Experience in Cybersecurity and Cloud (Cisco WSA, ESA, ISE)
• Experience implementing and managing SD-WAN, SD-Access technologies.
• Strong knowledge in security fundamentals: secure transport (e.g., SSL, TLS), identity management (e.g., certificates, PKI)
• Solid understanding of network operating systems
• Understand datacenter networking topologies and common architecture deployed Layer 2 and Layer 3 based
• Solid understanding of LAN/WAN technologies, including ip services, LAN switching, routing and security
• In-depth understanding of communication protocols (mainly TCP/IP) and routing protocols (e.g. BGP, OSPF, EGRP, VxLAN, GRE)
• Understanding of BGP and other routing protocols used within the data center environment
• Configuration management expertise with Cisco lOS and hardware. Prior experience installing, configuring and maintaining Cisco routers and switches is required.
• Ability to design, implement and operate network technologies in mixed environments from on-premises to public cloud. (e.g., AWS, Azure, OCI).
• Experience with the configuration and management of network firewalls is required. (ASA, Firepower)
• Experience with Wireless infrastructure, (Cisco WCL, Cisco AP, Ubiquiti, Red Line) implementation, and configuration is required.
• Experience with VoiP infrastructure, (CME, CUCM, IM&P UCCX, CUP, Tandberg, Webex) implementation, and configuration is required.
• Experience with Virtual Private Networks and the various protocols and implementations is required.
• Experienced in Network security platforms, including segmentation, ACLs, DPI, DDoS protection, iptables, ipsec, VPN, IDS, firewall management platforms, switch ACLs, stateful firewalls, network segmentation, security zones
• Knowledge of the following technologies: Network Virtualization Concepts, Software Defined Networking (SDN), Network Function Virtualization (NFV)
• Knowledge of coding languages for scripting (e.g Python, Perl)
• Experience with network diagnostic, monitoring and analysis tools
• Professional networking certifications a plus - CCNA/CCNP/CCDP or similar
• Excellent communication skills and ability to work in a team environment
• Excellent troubleshooting capabilities and solid problem-solving skills with a proactive approach
• Willingness to learn and develop skills for new or existing technologies
• Ability and desire to work in a fast-paced, rapidly changing, collaborative environment
• Ability to make appropriate decisions considering the relative costs and benefits of potential actions
• Design and deploy company LANs, WANs, and wireless networks, including servers, routers, firewalls, load balancers hubs, switches, UPSs, and other hardware
• Configure, tests, and maintains LAN/WAN equipment and related services
• Identifies, diagnoses, and resolves network problems
• Architecting, creating, managing and maintaining Network, Server and PC health for clients (as defined by SLA)
• Managing existing and deploying new system configurations, including Windows Server,
İş haqqında məlumat
We are looking for a highly motivated, talented, ambitious Senior Network Administrator who wants to build a career at Azersun Holding.
İş şərtləri
5 work day , 9:00-18:00
İş yeri
Heydar Aliyev dist, 92A
Qəbul ediləcək işçi sayı 1
Son müraciət tarixi
07.06.2021
Keyfiyyət və Prosesə nəzarət üzrə aparıcı mütəxəssis
Ümumi məlumatlar
• mexanika mühəndisliyi;
• kimya mühəndisliyi;
• qida mühəndisliyi;
• maşın mühəndisliyi;
• sənaye mühəndisliyi;
• proseslerin avtomatlaşdırılması mühəndisliyi;
• texnoloji maşın və avadanlıqlar mühəndisliyi;
• cihazqayırma mühəndisliyi;
• mühəndis fizikası;
- Bu sahədə ən azı 3-4 illik təcrübəyə malik olmalı;
- Əməyin mühafizəsi, qida təhlükəsizliyi və sanitar gigiyena mövzularında məlumatlı olmalı;
- Keyfiyyətə təminat sistemləri və onların sertifikatlaşdırılmasına dair lazımı bilikləri olmalı;
- Araşdırma və analizetmə bacarığı olmalı;
- MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramlarında istifadə etməyi bacarmalı;
- Texnoloji proses parametrlərinin keyfiyyət parametrlərinə təsirini bilməli.
İş haqqında məlumat
• Keyfiyyət standartlarına uyğun nümunələrin alınması;
• İş təlimatlarına və standartlara əsasən analiz və sınaqların aparılması;
• Keyfiyyətlə bağlı problem aşkar olunduqda əlaqəli şəxslərlə birlikdə problemin həll edilməsi;
• Qida təhlükəsizliyi və gigiyena ilə əlaqədar prosedurların (ISO9001 / 22000) tələb etdiyi qaydalara riayət edilməsinə nəzarət edilməsi;
• Prosesdəki keyfiyyət pozuntusunun səbəbini araşdıraraq, gərəkli tədbirlərin alınması və uyğunsuzluqların aradan qaldırılması yönündə işlər görülməsi;
• Qanunvericilikdə nəzərdə tutulan müddəalara əsasən istehsalatın dövlət standartlarına uyğun aparılmasının təşkil edilməsi;
• Laboratoriya avadanlıqlarının və dəzgahların düzgün istifadəsi və saxlanılmasının təşkil edilməsi;
• İstehsalat hesabatlarının hazırlanması;
• İstehsalat prosesinə nəzarətin həyata keçirilməsi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini [email protected] elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər və ya www.azersunhr.com saytında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərlər.
İş şərtləri
İş qrafiki növbəlidir.
İş yeri
Xırdalan və Sumqayıt
Son müraciət tarixi
07.06.2021
Sağımxana cavabdehi
İş yeri
Kürdəmir rayonu. Digər bölgələrdən işçi alınacağı təqdirdə yaşayış yeri və gün ərzində 3 dəfə qidalanma şirkət tərəfindən qarşılanacaqdır.
Qəbul ediləcək işçi sayı
1
Son müraciət tarixi
30.05.2021
Web ünvanı
[email protected]
Ümumi məlumatlar
- Avtomatika və elektronika üzrə ali təhsil,
- Müvafiq sahə üzrə 3-5 il təcrübə,
- Sağımxana avadanlıqlarını (afimlik sistemini) mükəmməl bilməli,
- Fermalarda quraşdırılan ventilyasiya sistemini bilməli,
- Sağımxana aparatlarının iş prinsiplərini bilməli.
İş haqqında məlumat
- Afimilk sağımxana sisteminə aid olan bütün qurğu və avadanlıqlarına nəzarət etmək,
- Südün plana uyğun sağılması, depolanması və logistikasına nəzarət etmək,
- Havalandırma, soyutma və s. sistemlərə nəzarət etmək,
- Müəssisədəki qurğu və avadanlıqların təmir planını həyata keçirtmək,
- Keyfiyyət və təhlükəsizliyə zəmanət tədbirlərini həyata keçirmək.
İş şərtləri
Həftə içi 5 gün, 9:00-18:00