Azersun Holding
Əmək haqqı və büdcə üzrə baş mütəxəssis
Son tarix 25 iyn 2025 - Müraciət et
Tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və mühasibatlıq);
 - Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi (sığorta sektoru üzrə 3 il);
 - Kompüter bacarıqları: Microsoft Office (Excel, Word, Outlook,)- Yaxşı;
 - Dil bilikləri: Azərbaycan – əla; Rus dili və İngilis dili-arzu olunandır;
 - SAP-də işləməyi bacarmalı;
 - Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti olmalı;
 - Komandada işləmək bacarığı olmalı;
 
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət əməkdaşlarının aylıq əmək haqqlarının hesablanmasının və vaxtında ödənilməsinin təmin edilməsi;
 - Son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanaraq ödənilməsi;
 - Məzuniyyətlərin, xəstəlik vərəqələrinin, mükafat və s. ödənişlərin hesablanması və SAP proqramına daxil edilməsi;
 - Daxili və xarici ezamiyyət ödənişlərinin hesablanaraq ödənilməsi;
 - Əmək haqqı ilə bağlı digər əməliyyatların yerinə yetirilməsi;
 - Hesabatların verilməsi;
 
İş vaxtının norması:
- 5 günlük iş rejimi;
 - İstirahət günü: Şənbə və Bazar günü.
 
Vəzifə üzrə əmək haqqı və digər üstünlüklər:
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
 - Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
 
İş yeri:
- Bakı şəhəri.
 
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi [email protected] elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz. Email-in mövzu hissəsində " Əmək haqqı və büdcə üzrə baş mütəxəssis" qeyd etməyiniz xahiş olunur


            
                            
                            
                        

                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                
                







