Hüquqşünas
Tələblər:
- Ali hüquqi təhsil;
- Hüquq üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Hüquqi sənədləri sərbəst hazırlamalı;
- Ünsiyyətcil və qrup şəklində işləmək qabiliyyətinə, təhlil və analiz etmə bacarığına malik olmalı;
- Fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq qabiliyyətinə malik olmalı.
İş haqqında:
- Fərqli sahələr üzrə müxtəlif növ müqavilələr (daxili və xarici satınalma, logistika, nəqliyyat) hazırlanması, müqavilə layihələrinə hüquqi rəy və təkliflər verilməsi, müqavilə müddəaları üzrə müzakirələr, razılaşdırmalar aparılması;
- Hüquqi şəxslərin etibarnamə əsasında dövlət orqanlarında, hüquqi və fiziki şəxslər qarşısında təmsil edilməsi, hüquqlarının və qanuni mənafelərinin müdafiə edilməsi;
- Hüquqi və fiziki şəxslərlə yaranan mübahisələrin məhkəməyə qədər pretenziya qaydasında nizama salınması üçün tədbirlər görülməsi;
- Şirkət müəssisələrinin tərəf kimi iştirak etdiyi birinci, apellyasiya və kassasiya instansiyası məhkəmələrində nümayəndə kimi iştirak edilməsi, məhkəmə sənədlərinin (iddia ərizələri, etibarnamələr, vəsatətlət, yazılı izahatlar, apellyasiya və kassasiya şikayətləri, məhkəmə çıxışları və s.) hazırlanması;
- Qüvvəyə minmiş məhkəmə qərarlarının icrasının təmin edilməsi üzrə işlər görülməsi;
- Müvafiq dövlət orqanlarında inzibati xəta haqqında işlərə baxılmasında iştirak edilməsi, qərarlardan şikayət verilməsi;
- Dövtət orqanlarından, digər şəxs və qurumlardan daxil olan müraciət, ərizə və şikayətlərə baxılması, araşdırılaraq onlara cavab hazırlanması;
- Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən bütün növ qərarların, əmr və sərəncamların, şirkətdaxili əsasnamə, prosedur, qayda və təlimatların hazırlanması və onlara hüquqi rəy verilməsi;
- Daşınmaz əmlak və torpaq sahələri üzərində mülkiyyət, icarə və ya istifadə hüquqlarının notariat ofislərində və qeydiyyat orqanlarında rəsmiləşdirilməsinin təmin edilməsi;
- Hüquqi şəxslərin təsis edilməsi, filial və ya nümayəndəliklərinin yaradılması və onların dövlət qeydiyyatının həyata keçirilməsi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına ``Hüquqşünas`` başlığı ilə göndərə bilərlər.
Keyfiyyət və prosesə nəzarət üzrə mühəndis (Sumqayıt, Xırdalan)
Namizədə aid tələblər:
- Aşağıda qeyd olunan ixtisaslar üzrə ali təhsili olmalı;
- Kimya mühəndisi
- Qida mühəndisi
- Mexanika mühəndisi
- Sənaye mühəndisi
- Araşdırma və analizetmə bacarığı olmalı;
- Əməyin mühafizəsi , qida təhlükəsizliyi və sanitar gigiyena mövzularında məlumatlı olmalı;
- MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramlarında istifadə etməyi bacarmalı;
İş haqqında məlumat:
- İş təlimatlarına və standartlara əsasən analiz və sınaqların aparılması;
- Prosesdəki keyfiyyət pozuntusunun səbəbini araşdıraraq, gərəkli tədbirlərin alınması və uyğunsuzluqların aradan qaldırılması yönündə işlərin görülməsi;
- Laboratoriya qurğularında ortaya çıxan problemlərin həll edilməsi;
- Hazır məhsullarda müxtəlif maddələrin təsbitini, nəticələrini standartlarla müqayisə edilməsi;
- İstehsalat prosesinə nəzarətin həyata keçirilməsi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı (“Proses və keyfiyyət üzrə mühəndis (Sumqayıt və Xırdalan)” qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər və ya http://www.azersunhr.com saytında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərlər.
Maliyyə analizi üzrə mütəxəssis
Tələblər:
- Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
- Aidiyyatı sahə üzrə minimum 3 illik iş təcrübəsi;
- Peşəkar səviyyədə Microsoft office proqramlarını (xüsusilə Excel) bilməli;
- Yüksək analitik qabiliyyət və problem həll etmə bacarığı olmalı;
- Eyni vaxtda bir neçə işə fokuslana bilməli;
- Rus və ya İngilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
- Beynəlxalq mühasibatlıqla bağlı olan sertifikatların (ACCA F3, F7) olması əlavə üstünlükdür .
İş haqqında:
- Maliyyə cədvəllərinin hazırlanması;
- Pərakəndə müəssisələrdən gələcək olan raportlara əsasən data analizi aparılması;
- Maliyyə ehtiyatlarının və maliyyə xərclərinin analiz edilməsi;
- Maliyyə cədvəlləri vasitəsilə layihə mənfəətinə təsir edən amillərin qarşısının alınması;
- Maliyyə ehtiyatlarının yetərli olub-olmamadığını müəyyən etmək üçün maliyyə nisbətlərin hesablanması;
- Maliyyə riskinin müəyyən edilməsi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına ``Maliyyə analizi üzrə mütəxəssis`` başlığı ilə göndərə bilərlər.
Maliyyə Müdiri (Qubadlı)
Namizədə aid tələblər:
- Mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə tam ali təhsil (magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
- Baş mühasib kimi ən azı 5 il iş təcrübəsi;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
- Beynəlxalq mühasibatlığı bilməli (ACCA sertifikatı olması əlavə üstünlükdür);
- MS Office, BTP, EVHF, SAP F1 hesabatlarını mükəmməl səviyyədə bilməli;
- ERP proqramlarından hər hansı birinin mühasibatlıq-maliyə modulu ilə yüksək səviyyədə çalışa bilməli;
İş haqqında məlumat:
- Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi;
- Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkil edilməsi;
- Mühasibat məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik edilməsi.
Çalışma qrafiki: Həftəiçi 5 gün, saat 09:00-18:00.
Çalışma yeri: Qubadlı.Yaşayış yeri və gün ərzində 3 dəfə qidalanma şirkət tərəfindən qarşılanacaqdır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına (“Maliyyə Müdiri (Qubadlı)” başlığı ilə) göndərə və ya www.azersunhr.com portalında vakansiyaya müraciət edə bilərlər.
Qəza Komissarı (Dağlıq Şirvan iqtisadi regionu)
Tələblər:
- Orta və ya ali təhsilli olmalı;
- Aidiyyatı sahədə iş təcrübəsi olması üstünlükdür;
- B kateqoriyalı sürücülük vəsiqəsi olmalı;
- Şəxsi avtomobili olmalı;
- Yol hərəkəti haqqında anlayışlı olmalı;
- Regionları tanımalı;
- Avtomobilin texniki hissələrindən anlayışı olmalı;
- Ünsiyyətcil, işgüzar, analitik düşüncə tərzi, kollektivdə işləmək qabiliyyəti olmalı.
İş haqqında:
- Qəbul edilmiş hadisə barədə məlumatı araşdırmaq;
- Hadisə yerinə çıxış etmək, hadisənin foto və video çəkilişlərini aparmaq;
- Yol nəqliyyat hadisəsi zamanı sürücülərin kimliyini, nəqliyyat vasitəsini həqiqətən da onların idarə etdiyini, istifadə üçün bütün sənədlərinin olub olmamasını, sığorta şəhadətnaməsini yoxlamaq;
- Hadisə barədə ətraflı məlumat əldə etmək üçün DYP və digər dövlət qurumları ilə əlaqə saxlamaq;
- - Sığorta hadisəsi hesab edilə bilən halın təfərrüatları barədə arayışın (Forma 4 və ya digəri) göndərilməsi ilə əlaqədar səlahiyyətli dövlət orqanına (DYP və s.) sorğu göndərmək;
- Sığorta hadisəsi yerində DYP əməkdaşı tərəfindən YNH-nin iştirakçılarının sənədlərini aparılmış olsa belə, tələb olunan sənədlərin surətlərini və ya şəkillərini əldə etmək məqsədilə DYP-nın ünvanına getmək;
- Sərxoşluq və digər halların dərəcəsini yoxlamaq üçün səlahiyyətli dövlət orqanın iştirakı ilə sürücünü müvafiq orqanda müayinəyə yönəltmək;
- Sığorta işinin açılması üçün, ilkin topladığı sənədləri 1 iş günü ərzində Müştəri Xidmətləri Şöbəsinə təhvil vermək;
- Yekun sığorta ödənişi aktının tərtibatında iştirak etmək
Qeyd: Qəza komissarı Göyçay,Ucar, Kürdəmir,Şamaxı,Ağdaş İsmayıllı,Ağsu, Qobustan rayonlarında baş vermis qəzalarda çıxış edəcək.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına ``Qəza Komissarı (Dağlıq Şirvan)`` başlığı ilə göndərə bilərlər.
Səs operatoru
Namizədə aid tələblər:
- Müvafiq sahədə peşə-ixtisas təhsili olmalı;
- Səs sistemində istifadə olunan akustika və səs texnikası haqqında məlumatlı olmalı;
- Səs operatoru olaraq ən azı 1 il iş təcrübəsi olmalı;
- Tədbir və konsert zallarının akustik xüsusiyyətlərini bilməlidir.
İş haqqında məlumat:
- Mikrofonların yerlərini dəyişdirilməsi və onların iş prosesində düzgün yerləşdirilməsinin təmin edilməsi;
- Səs operatoru idarəetmə paneli arxasında,studiya daxilində və studiya xaricində olan tədbirlərin aparılması;
- Məşqlərin, tədbir çəkilişlərinin aparılması üçün vacib olan texniki səs vasitələrini hazır vəziyyətə gətirilməsi;
- Mikrofonların düzülüşünə və elektroakustik traktın texniki yoxlanışının aparılmasına nəzarət edilməsi;
- Xüsusi səs effektlərindən istifadənin təmin edilməsi;
- Çıxış edən tədbir aparıcılarının və ifaçıların mikrofondan istifadə texnikası ilə tanış edilməsi.
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilər və ya hrazersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “Səs operatoru” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis
Namizədə aid tələblər:
- Ali təhsilli olmalı;
- Satınalma sahəsində ən azı 2 illik iş təcrübəsi olmalı;
- Rus və İngilis dillərini yaxşı səviyyədə bilməli;
- Excell biliyi yaxşı səviyyədə olmalı;
- Analiz etmə bacarığına sahib olmalı;
- Ölkə xarici ezamiyyətə gedə bilməlidir.
İş haqqında məlumat:
- Satınalma işinin təşkil edilməsi;
- Məhsul tələblərinin şirkətin qaydalarına uyğun olaraq vaxtında və sərfəli satın alınmasının və tədarükünün təşkil edilməsi;
- Tədarükçülərlə əlaqəli işlərin idarə edilməsi;
- Tədarükçülərin siyahısının tərtib edilməsi və mütəmadi yenilənməsi;
- Bazar araşdırması edərək yeni potensial Tədarükçülərin və Təchizatçıların tapılması;
- Səfərlər etməklə Tədarükçülərin qiymətləndirilməsi, Tədarükçülərin satınalma şərtlərinin uyğunlaşdırılması;
- Alınan məhsulların logistika fəaliyyətlərinin tənzimlənməsi;
- Satınalma ilə bağlı sənədlərin müvafiq şöbələrə göndərilməsinin təşkil edilməsi;
- Məhsul çıxışı ilə bağlı sənədləşdirmə işlərinin aparılmasının təşkil edilməsi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı (“Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis”) qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər və ya www.azersunhr.com saytında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərlər.
İşə qəbul üzrə kiçik mütəxəssis
Əsas tələblər:
- Ali təhsilli (Menecment, iqtisadiyyat, sosial elmlər, insan resurslarının idarə edilməsi və s) olmalı;
- Əmək məcəlləsi və qanunvericiliyin digər normativ qaydalarından anlayışlı olmalı;
- İş ezamiyyətlərinə gedə bilməli;
- İş təcrübəsi olanlara üstünlük veriləcəkdir.
Vəzifə təlimatı:
- Şirkətin işə qəbul və yerləşdirmə prosesinin təşkil edilməsi;
- İşə qəbul hazırlıqlarının və iş müsahibələrinin təşkilinin təmin edilməsi;
- İşə qəbul hesabatlarının hazırlanması;
- İşə qəbul testlərinin həyata keçirilməsi;
- İşə qəbul kanallarının idarə olunması və müasir metodların tətbiqinin həyata keçirilməsi;
- İşə qəbul layihələrində təşkilati işin həyata keçirilməsi..
Əlavə məlumat:
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “İşə Qəbul üzrə Kiçik Mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Baş Mühasib (Qubadlı)
Namizədə aid tələblər:
- Tam ali iqtisadi təhsil (mühasibatlıq və ya maliyyə ixtisası üzrə, magistr dərəcəsi olması arzuolunandır);
- Baş mühasib kimi ən azı 5 il iş təcrübəsi;
- Maliyyə təsərrüfat əməliyyatlarının bütün sahələrində iş təcrübəsi;
- Mühasibatlıqla bağlı yerli qanunvericiliyi, vergi məcəlləsini bilməli;
- Mühasibat uçotunun Beynəlxalq standartlarını bilməli (sertrifikatın olması arzuolunandır)
- MS Office, 1C, BTP, EFP proqramlarında yüksək səviyyədə işləyə bilməli;
- ERP proqramlarından hər hansı birinin mühasibatlıq-maliyə modulu ilə yüksək səviyyədə çalışa bilməli.
İş haqqında məlumat:
- Vergi, statistika və DSMF hesabatların hazırlanması;
- Mühasibat (maliyyə) hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətlərdə tərtib və təqdim edilməsi;
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin mühasibat uçotu registrlərində) düzgün əks etdirilməsi;
- Maliyyə hesabat və kredit əməliyyatlarının, müəssisənin təsərrüfat-maliyyə fəaliyyətinin yekunları üzrə əməliyyatların uçotunun təşkil edilməsi;
- Mühasibat məsələləri, nəzarət, hesabat və iqtisadi təhlil üzrə müəssisənin bölmə işçilərinə rəhbərlik edilməsi.
İş qrafiki: Həftə içi 5 gün.
İş yeri: Qubadlı.Yaşayış yeri və gün ərzində 3 dəfə qidalanma şirkət tərəfindən qarşılanacaqdır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına başlıq hissəsində ``Baş Mühasib (Qubadlı)`` qeyd edərək göndərə bilərlər.
Help desk üzrə qrup rəhbəri
Əsas tələblər:
- Aidiyyatı sahə üzrə ali təhsil;
- 3 il iş təcrübəsi;
- Əməliyyat sistemlərini bilməli;
- Liderlik bacarığı olmalı;
- CCNA , Microsoft OS sertifikatları olmalı;
- Şəbəkə strukturunun işləmə prinsipini və kompüterlərin daxili qurğularının işləmə prinsipini bilməli;
- Kompüterlərin ehtiyatlarının alınması, məlumatların arxivləşdirmə və klonlama prinsiplərini bilməli;
- İnsanlarla qarşılıqlı ünsiyyət qurmağı və öz fikrini sərbəst ifadə etməyi bacarmalı;
- Eyni vaxtda bir neçə işə fokuslana bilməli;
- Ezamiyyətlərə gedə bilməlidir.
Vəzifə təlimatı:
- Tabeçiliyində olan help desk əməkdaşlarına rəhbərlik etməli;
- Yeni əməkdaşların ehtiyacına uyğun proqramların qurularaq təslim edilməsi;
- Köhnə proqram təminatının yeni versiyalarla əvəzlənməsi prosesini həyata keçirməsi;
- İT cihazlarında çıxan fiziki nasazlıqların aradan qaldırılması üçün yeni hissələrlə əvəz edilməsi;
- Printer, Scaner, Fax və s kimi avadanlıqların quraşdırılması;
- Kompüter, proqram təminatı ilə bağlı məsələlər üzrə şirkət işçilərinə dəstək və təlim işlərinin təmin edilməsi;
- PC, notebook, MS Windows əməliyyat sistemi ilə çalışan digər cihazların test edilməsi;
- Yeni açılan ofislərin İT infrastruktrunun (mağaza, anbar, iş yerləri və s.) hazırlanması.
Əlavə məlumat:
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “Help desk üzrə qrup rəhbəri” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Keyfiyyət və prosesə nəzarət üzrə mühəndis (Sumqayıt, Xırdalan)
Namizədə aid tələblər:
- Aşağıda qeyd olunan ixtisaslar üzrə ali təhsili olmalı;
- Kimya mühəndisi
- Qida mühəndisi
- Mexanika mühəndisi
- Sənaye mühəndisi
- Araşdırma və analizetmə bacarığı olmalı;
- Əməyin mühafizəsi , qida təhlükəsizliyi və sanitar gigiyena mövzularında məlumatlı olmalı;
- MS Office (Word, Excel, Outlook) proqramlarında istifadə etməyi bacarmalı;
İş haqqında məlumat:
- İş təlimatlarına və standartlara əsasən analiz və sınaqların aparılması;
- Prosesdəki keyfiyyət pozuntusunun səbəbini araşdıraraq, gərəkli tədbirlərin alınması və uyğunsuzluqların aradan qaldırılması yönündə işlərin görülməsi;
- Laboratoriya qurğularında ortaya çıxan problemlərin həll edilməsi;
- Hazır məhsullarda müxtəlif maddələrin təsbitini, nəticələrini standartlarla müqayisə edilməsi;
- İstehsalat prosesinə nəzarətin həyata keçirilməsi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı (“Proses və keyfiyyət üzrə mühəndis (Sumqayıt və Xırdalan)” qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər və ya www.azersunhr.com saytında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərlər.
İnsan resursları üzrə mütəxəssis (Xırdalan)
Əsas tələblər:
- İqtisadiyyat, menecment, insan resursları ixtisası üzrə ali təhsili olmalı;
- MS Office, Elektron Hökümət Portalından istifadə qaydaları haqqında biliklərə sahib olmalı;
- AR Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını bilməli;
- İnsan Resursları sahəsi üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi olmalıdır.
Vəzifə təlimatı:
- Əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin işlənilməsi, sosial sığorta kartlarının açmasının təmin edilməsi ;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması ;
- Əmək kitabçalarına qeydiyyatların aparılması ;
- Məzuniyyət qrafikinə uyğun işçilərin məzuniyyətlərini rəsmiləşdirilməsi ;
- İşçilərin tibbi müayinədən keçirilməsi və illik təqib edilməsi ;
- Fəhlə və qulluqçuların müəssisə, idarə və təşkilatlarda olmasının faktiki vaxtını təyin etmək məqsədi ilə tabel uçotunu aparır, onların işə davamiyyətinə nəzarəti həyata keçirir.
- Tabeldə müvafiq qeydlər edir və hər gün işçilərin işə çıxması, çıxmaması və gecikməsi haqqında səbəblərini qeyd etməklə raport tərtib edir.
- Müəssisə, idarə və təşkilatların işçilərinin işə qəbulu, bir işdən başqa işə keçirilməsi, çıxarılması, onlara məzuniyyət verilməsi barədə dəyişiklikləri əlavə edərək sistematik olaraq işçilərin siyahı tərkibinin uçotunu aparır.
- İşçilərin işdə olmadıqlarını təsdiq edən müvəqqəti iş qabiliyyətini itirmələri haqqında xəstəlik vərəqələrinin, xəstələrə qulluq üçün arayışların və digər sənədlərin vaxtında təqdim olunmasına nəzarət edir.
Əlavə məlumat:
Tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi elektron poçtuna göndərə bilər və ya hr.azersun.com ünvanında qeydiyyatdan keçərək müraciət edə bilərsiniz.
Email-in mövzu hissəsində “İR üzrə mütəxəssis” qeyd etməyiniz xahiş olunur.
Hüquqşünas
Tələblər:
- Ali hüquqi təhsil;
- Hüquq üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Hüquqi sənədləri sərbəst hazırlamalı;
- Ünsiyyətcil və qrup şəklində işləmək qabiliyyətinə, təhlil və analiz etmə bacarığına malik olmalı;
- Fikirlərini şifahi və yazılı şəkildə aydın və dolğun çatdırmaq qabiliyyətinə malik olmalı.
İş haqqında:
- Fərqli sahələr üzrə müxtəlif növ müqavilələr (daxili və xarici satınalma, logistika, nəqliyyat) hazırlanması, müqavilə layihələrinə hüquqi rəy və təkliflər verilməsi, müqavilə müddəaları üzrə müzakirələr, razılaşdırmalar aparılması;
- Hüquqi şəxslərin etibarnamə əsasında dövlət orqanlarında, hüquqi və fiziki şəxslər qarşısında təmsil edilməsi, hüquqlarının və qanuni mənafelərinin müdafiə edilməsi;
- Hüquqi və fiziki şəxslərlə yaranan mübahisələrin məhkəməyə qədər pretenziya qaydasında nizama salınması üçün tədbirlər görülməsi;
- Şirkət müəssisələrinin tərəf kimi iştirak etdiyi birinci, apellyasiya və kassasiya instansiyası məhkəmələrində nümayəndə kimi iştirak edilməsi, məhkəmə sənədlərinin (iddia ərizələri, etibarnamələr, vəsatətlət, yazılı izahatlar, apellyasiya və kassasiya şikayətləri, məhkəmə çıxışları və s.) hazırlanması;
- Qüvvəyə minmiş məhkəmə qərarlarının icrasının təmin edilməsi üzrə işlər görülməsi;
- Müvafiq dövlət orqanlarında inzibati xəta haqqında işlərə baxılmasında iştirak edilməsi, qərarlardan şikayət verilməsi;
- Dövtət orqanlarından, digər şəxs və qurumlardan daxil olan müraciət, ərizə və şikayətlərə baxılması, araşdırılaraq onlara cavab hazırlanması;
- Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən bütün növ qərarların, əmr və sərəncamların, şirkətdaxili əsasnamə, prosedur, qayda və təlimatların hazırlanması və onlara hüquqi rəy verilməsi;
- Daşınmaz əmlak və torpaq sahələri üzərində mülkiyyət, icarə və ya istifadə hüquqlarının notariat ofislərində və qeydiyyat orqanlarında rəsmiləşdirilməsinin təmin edilməsi;
- Hüquqi şəxslərin təsis edilməsi, filial və ya nümayəndəliklərinin yaradılması və onların dövlət qeydiyyatının həyata keçirilməsi.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini elektron ünvanına ``Hüquqşünas`` başlığı ilə göndərə bilərlər.
Baş energetik (Kürdəmir)
Namizədə aid tələblər:
- Elektrik və Elektroenergetika üzrə ali təhsil,
- Müvafiq sahə üzrə 3-5 il təcrübə,
- Yüksək gərginlikdə işləmə bacarığı,
- Yüksək gərginliyə (4-cü və 5-ci qrup) müdaxilə etmə icazəsi olması.
İş haqqında məlumat:
- Müəssisədəki avadanlıq, dəzgah və təchizatların təlimata uyğun şəkildə işlədilməsini təmin etmək və onlara nəzarət etmək,
- Elektrik və elektronik idarəetmə ilə işləyən avadanlıq və təchizatların konstruktiv xüsusiyyətlərini, iş rejimini və istismar qaydalarını bilmək,
- Müəssisədə çalışan elektrikçilərin gördüyü işlərə nəzarət etmək,
- Müəssisədəki elektrik su nasosxanalarına periodik olaraq nəzarət etmək,
- Keyfiyyət və təhlükəsizliyə zəmanət tədbirlərinin həyata keçirmək.
İş qrafiki: Həftə içi 5 gün.
İş yeri: Kürdəmir. Digər bölgələrdən işçi alınacağı təqdirdə yaşayış yeri və gün ərzində 3 dəfə qidalanma şirkət tərəfindən qarşılanacaqdır.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV–lərini elektron ünvanına (mövzu hissəsində vəzifənin adı (“Baş energetik (Kürdəmir)”) qeyd olunmalıdır) göndərə bilərlər