Azərpoçt
Maliyyə monitorinqi şöbəsi üçün baş mütəxəssis
Son tarix 18 yan 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- ƏL/TMM Qanundan irəli gələn hesabatların hazırlanması
- Maliyyə əməliyyatların monitorinqi, şübhəli və qeyri-adi əməliyyatların aşkarlanması və təhlil edilməsi;
- Nəzarət orqanı və digər dövlət orqanları tərəfindən daxil olan sorğuların cavablandırılması;
- Filial və digər daxili strukturlar tərəfindən daxil olan sorğuların cavablandırılması;
- Müxbir əlaqələr üzrə ƏL/TMM sahəsinə dair məlumatların toplanması, mübadiləsi və təhlil edilməsi;
- ƏL/TMM üzrə Siyasət və prosedurların effektiv icrasını təmin etmək və əməkdaşlara təlimlər keçmək;
- Yüksək riskli müştərilərə münasibətdə gücləndirilmiş müştəri uyğunluğu aparmaq;
- ƏL/TMM üzrə risk qiymətləndirməni aparmaq və nəticələri barədə Məsul şəxsi məlumatlandırmaq;
- ƏL/TMM qanunvericiliyinə görə ssenarilərin yaradılması və optimallaşması;
- ƏL/TMM Qanundan irəli gələn digər məsələlərin həyata keçirilməsi;
Vəzifə üzrə tələblər:
- Minimum 3 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, Bank əməliyyatları, AML və Komplayens sahələri üzrə olunması arzu olunandır);
- AML və Komplayens üzrə beynəlxalq sertifikat (arzu olunandır)
- Yüksək səviyyədə MS Excel bilikləri
- Komandada işləmək bacarığı
- Təqdimat və ünsiyyət bacarığı
- Yüksək səviyyədə analitik düşüncə qabiliyyəti
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, Rus dili və İngilis dili - orta səviyyədə.
- Sürətli öyrənmə qabiliyyəti
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
- Bazar rəqabətli əmək haqqı;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Maliyyə Monitorinqi şöbəsinə baş mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Maliyyə monitorinqi şöbəsi üçün mütəxəssis
Son tarix 18 yan 2025 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- ƏL/TMM Qanundan irəli gələn bütün növ hesabatların hazırlanması
- Əməliyyatların monitorinq olunması, sorğuların cavablandırılması;
- Yeni müştərilərin qeydiyyatı zamanı KYC sənədlərinin toplanmasını və yoxlanılmasını icra etmək;
- ƏL/TMM Qanundan irəli gələn digər məsələlərin həyata keçirilməsi;
- Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı digər vəzifələri həyata keçirmək;
Vəzifə üzrə tələblər:
- Minimum 1 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, Bank əməliyyatları, AML və Komplayens sahələri üzrə olunması arzu olunandır);
- MS Excel bilikləri
- Komandada işləmək bacarığı
- Təqdimat və ünsiyyət bacarığı
- Analitik düşüncə qabiliyyəti
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, Rus dili və İngilis dili - orta səviyyədə.
- Sürətli öyrənmə qabiliyyəti
- Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
- Bazar rəqabətli əmək haqqı;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Maliyyə Monitorinqi şöbəsinə mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Alternativ maliyyə xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 16 yan 2025 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Sığorta şirkətləri ilə əməkdaşlıq;
- Sığorta məhsulları üzrə bazarın araşdırılması , onların nəticəsi əsasında məhsulların və xidmətlərin inkişafı;
- Əməliyyat sistemində aparılan sığorta əməliyyatları təhlil və nəzarət etmək;
- Sığorta məhsulları və xidmətləri səmərəli satışların aparılması üçün Müştəri xidməti strukturlarına Sığorta tərəfdaşları ilə birgə təlim və treyninqlərin təşkili edilməsi;
- Müştəri xidməti strukturlarında çalışan və sığorta məhsulları satan işçilərə məsləhətçi funksiyasının yerinə yetirilməsi;
- Sığorta məhsulları barədə hesabat hazırlamaq.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil;
- Sığorta sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dili (Rus dili və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Əla ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Satış və müştəri yönümlülük;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Tənqidi yanaşma;
- Problemləri həll etmə bacarığı.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;
- Bazar rəqabətli əmək haqqı;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Alternativ maliyyə xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.