Dövlət Agentliyi işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bashak Supply" işçi axtarır - MAAŞ 2500-3000 MANAT - VAKANSİYA
"Rabitabank" işçi axtarır - VAKANSİYA
"Bank Respublika" ASC işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Neft-qaz şirkəti işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"Azərpoçt" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
Azərbaycanda şirkət işçi axtarır - MAAŞ 4600-5700 MANAT + AİLƏVİ SIĞORTA - VAKANSİYA
Bakıdakı xarici səfirlik işçi axtarır - VAKANSİYA
"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
"SRC LLC" işçi axtarır - MAAŞ 1200-1400 MANAT - VAKANSİYA
Azərpoçt
Layihələr üzrə analitik
Son tarix 10 sen 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Layihələrin gedişatına nəzarət edilməsi və iş axınını yolunda saxlamaq üçün komanda üzvlərinin koordinasiyası;
- KPI-ları yerinə yetirmək üçün layihənin bütün proseslərinin ümumi idarə edilməsi;
- Performansı optimallaşdırmaq üçün layihə məlumatlarını təhlil etmək və fikirlər hazırlamaq.
- Vaxt qrafikini izləməklə layihələrə davamlı olaraq nəzarət edilməsi, mərhələlərin gedişatının və keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi, zəruri hallarda risklərin azaldılması üzrə təkliflərin verilməsi;
- Layihələrin sənədləşmə prosesinin standartlara uyğun hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Layihə ilə bağlı təqdimatların hazırlanması, görüşlərin təşkil edilməsi və bu təqdimatların layihənin maraqlı tərəflərinə çatdırılması;
- Digər layihə qrupları ilə koordinasiyanın həyata keçirilməsi;
- Layihələrlə bağlı hesabatlar, arayışlar və məlumatların hazırlanması;
- Layihə xərclərinin izlənməsi və lazımi məlumatların təqdim edilməsi.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (Analitika vəya Layihə idarəedilməsində olması üstünlükdür)
- Layihələrin idarə edilməsi sahəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- PMP, PMI-ACP, CAPM və ya sahə üzrə digər sertifikatları olan namizədlərə üstünlük verilir;
- Agile metodologiyalarından (Scrum) üzrə biliklər
- Səlis Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
- Yüksək səviyyədə MS Office proqramlarında (xüsusilə, MS Excel, MS Power BI və MS Power Point, Visio) işləmək bacarığı,
- Əla ünsiyyət və təqdimat bacarığı
- Analitik düşüncə, nəticəyönümlülük və problem həll etmə bacarığı;
- Ünsiyyətcillik, komandada işləmə və liderlik bacarıqları;
- Sənədlərin idarə edilməsi və layihə idarəetmə vasitələrindən istifadə etmək bacarığı.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə) ;
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;
- Bazar rəqabətli əmək haqqı ;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Layihələr üzrə analitik” qeyd etməklə CV-lərini göndərə bilərlər.
Əməliyyatlar üzrə menecer (Karqo layihəsi)
Son tarix 10 sen 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin ümumi məqsədlərinə və bazar tendensiyalarına uyğun olaraq karqo layihəsi üçün hərtərəfli strateji planlar hazırlamaq və icra etmək.
- Layihənin genişlənməsinə, şaxələndirilməsinə və uzunmüddətli davamlılığına rəhbərlik etmək üçün tədbirlər planı hazırlamaq.
- Əməliyyat maneələrini və təkmilləşdirilməsi lazım olan sahələri müəyyən etmək; səmərəliliyi artırmaq və prosesləri sadələşdirmək üçün strategiyalar hazırlamaq və həyata keçirmək.
- Trendləri müəyyən etmək, əməliyyat performansını ölçmək və təkmilləşdirmə üçün fəaliyyət planlarını hazırlamaq üçün məlumatları və əsas performans göstəricilərini (KPI) təhlil etmək.
- Müştərilər və maraqlı tərəflərlə onların xüsusi karqo tələblərini anlamaq və yüksək səviyyədə müştəri məmnuniyyətini təmin etmək üçün sıx əməkdaşlıq etmək.
- Performans hədəflərinə çatarkən resursların sərfəli şəkildə bölüşdürülməsini təmin edərək, əməliyyat büdcəsini hazırlamaq və idarə etmək.
- Xərclərə qənaət imkanlarını müəyyənləşdirin və əməliyyat xərclərini optimallaşdırmaq üçün strategiyaları həyata keçirmək.
- Yük daşıyıcıları, nəzarətçilər və logistika koordinatorları da daxil olmaqla əməliyyat heyətinə rəhbərlik etmək və onlara nəzarət etmək.
- Yüklərin sənaye standartlarına və qaydalarına uyğun olaraq idarə olunmasını, saxlanmasını və daşınmasını təmin etmək üçün keyfiyyətə nəzarət tədbirlərini həyata keçirilməsi və tətbiq edilməsi.
- Lazımi icazə və lisenziyaları saxlamaq üçün müvafiq tənzimləyici orqanlarla əməkdaşlıq etmək.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (Biznesin idarə edilməsi, Logistika, Təchizat Zəncirinin İdarəedilməsi, vəya Layihə idarəedilməsi olması üstünlükdür)
- Kargo layihələrin idarə edilməsi (vəya karqo şirkətlərində) üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
- Səlis Azərbaycan dili biliyi (Rus və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
- Yükün idarə edilməsi prosedurları, daşıma rejimləri və logistika prinsipləri haqqında güclü anlayış.
- Yüklərin izlənməsi, inventarların idarə edilməsi və əməliyyat təhlili üçün müvafiq proqram və sistemlərdən istifadə bacarığı.
- Əla ünsiyyət və təqdimat bacarığı
- Analitik düşüncə, nəticəyönümlülük və problem həll etmə bacarığı;
- Ünsiyyətcillik, komandada işləmə və liderlik bacarıqları;
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə) ;
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;
- Bazar rəqabətli əmək haqqı ;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Əməliyyatlar üzrə menecer (Karqo layihəsi)” qeyd etməklə CV-lərini göndərə bilərlər.