Azərpoçt
Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 fev 2023 [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Bazar və investisiya risklərin ilə bağlı mümkün olan itkilərin baș vermə ehtimalını və həcmini hesablayaraq təşkilatın aktivlərini va kapitalını maksimum qoruyub saxlamaq;
- Kredit, depozit, həmçinin qiymətli kağızların yerləşdirilməsi üzrə risk analizi apararaq rəy bildirmək.
- Təşkilatın aktiv və passivlərinin proqnozlaşdırılması ilə xalis faiz gəlirinin artırılması
- Vəsaitlərin səmərəli idarə edilməsi üzrə rəylər və proqnozlar vermək;
- Təşkilatın gündəlik likvidliyinin idarə edilməsi və likvidlik əmsalların hesablanması ilə requlyativ normalara riayət olunmasını təmin etmək;
- Müvafiq olaraq likvidlik, faiz dərəcəsi riski və cəmiyyətin balansı ilə bağlı müxtəlif ssenarilər üzrə stress-testlərin həyata keçirilməsində iştirak etmək;
Namizədə Dair Tələblər:
- Minimum 2 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, investisiya, bazar risklərin idarə olunması sahəsi üzrə arzuolunandır);
- Yüksək səviyyədə MS Excel, Power BI proqram bilikləri;
- Komandada işləmək bacarığı olan
- Təqdimat və ünsiyyət bacarığı olan
- Yüksək səviyyədə analitik düşüncə qabiliyyəti
- Sürətli öyrənmə qabiliyyəti
- Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini“Risklərin idarə olunması üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Maliyyə monitorinqi üzrə Aparacı/Baş mütəxəssis
Son tarix 06 fev 2023 [email protected]
Vəzifə Öhdəlikləri:
- ÇPL/TMM üzrə tələb olunan bütün növ hesabatların hazırlanması;
- Bütün növ əməliyyatların şübhəli olunmasına dair təhlillərin aparılması;
- FATCA/CRS hesabatın hazırlanması;
- Müxbir əlaqələr üzrə ÇPL/TMM sahəsinə dair məlumatların toplanması, mübadiləsi və təhlil edilməsi;
- Təşkilatın ümumi əməliiyatlarına dair statistik təhlillərin aparılması və əməliyyat üzrə limitlərin mütəmadi olaraq yenilənməsi;
- ÇPL/TMM yerli və xarici qanunvericiliyine uyğun metologiyanın optimallaşması;
- ÇPL/TMM tərəfindən irəli gələn digər məsələlərin həyata keçirilməsi.
Namizədə Dair Tələblər:
- Minimum 3 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, Bank əməliyyatları və ya Risk sahəsi);
- PL/TM sahəsi üzrə ən azı 2 il təcrübə;
- ÇPL/TMM sahəsi üzrə sertifikatların olması arzuolunandır;
- Azərbaycan, İngilis və Rus dili bilikləri;
- MS Office, Power BI proqram bilikləri (SQL arzu olunandır);
- Komandada işləmək bacarığı olan;
- Təqdimat və ünsiyyət bacarığı olan;
- Analitik düşüncə qabiliyyəti;
- Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Maliyyə monitorinqi üzrə Aparacı/Baş mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.