Azərpoçt
Xəzinədarlıq departamentinin Direktoru
Son tarix 28 yan 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xəzinədarlıq Departamenti işinə aid olan əməliyyatların və sənədlərin bütün normativ və müəssisə daxili qaydalara uyğun olmasını təmin edir;
- Mənfəətliliyin artırılması məqsədi ilə birbaşa rəhbəri tərəfindən tapşırılmış layihələrin realizasiyasında iştirak edir.
- Maliyyə bazarlarını təhlil edir, yeni tərəfdarların cəlb edilməsi və müştərilərlə əməliyyatların həcminin artırılması məqsədi ilə səy göstərir, yeni məhsullar işləyib hazırlayır;
- Aktiv və Passivlərin idarəedilməsində, bazar və likvidlik risklərinin qiymətləndirilməsi və idarəedilməsini həyata keçirmək;
- Maliyyə bazarlarında əqdlərə birbaşa nəzarət edilməsi;
- İdarə Heyəti tərəfindən verilən müxtəlif tapşırıqlarını icra etmək, onların dövrü iclasları üçün müvafiq sənədlərin (hesabatların) hazırlanmasını təmin etmək
Namizədə dair tələblər:
- Ali iqtisadi təhsilin olması.
- 5 ildən artıq banklarda Xəzinədarlıq (FX əməliyyatlar, Maliyyə bazarlarında əməliyyatlar, Qiymətli kağızlar ilə əməliyyatlar və s) istiqamətində iş təcrübəsi;
- CFA sertifikatı olması (arzu olunandır).
- Mükəmməl səviyyədə İngilis dilində yazma, oxuma və danışma bacarığının olması; (o cümlədən, yaxşı səviyyədə Rus dili)
- Beynəlxalq maliyə instituları ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı;
- Analitik düşüncə və müxtəlif hesabatları təhlil etmə bacarığı;
- Makro və mikro səviyyədə iqtisadi təhlil apara bilmə bacarığı;;
- Liderlik və işçi heyətini idarəetmə bacarığı;
- Maliyyə təhlili, komanda qurma bacarığı və idarəetmə bacarığı.;
- MS Office proqramlarında işləyə bilmək qabiliyyəti.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftə içi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Xəzinədarlıq departamentinin Direktoru” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Metodologiya üzrə mütəxəssis
Son tarix 27 yan 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müəssisənin struktur bölmələrindən daxil olan sorğular əsasında normativ xarakterli sənədlərin yaradılması, müvafiq struktur bölmələri tərəfindən razılaşdırılması üçün təqdim olunması və rəhbərlik tərəfindən sənədin təsdiq olunması üçün yönləndirilməsi;
- Müəssisənin struktur vahidləri tərəfindən hazırlanmış normativ sənəd layihələrinin nəzərdən keçirilməsi və standartlara uyğunlaşdırılması müvafiq struktur bölmələri tərəfindən razılaşdırılması üçün təqdim olunması və rəhbərlik tərəfindən sənədin təsdiq olunması üçün yönləndirilməsi;
- Biznes Proseslər üzrə metodoloji bazanın təkmilləşdirilməsi
- Metodoloji dəstək məqsədilə proseslərin təkmilləşdirilməsi, məhsul və xidmətlərin yaradılması üzrə həyata keçirilən layihələrdə iştirak;
- Müəssisənin biznes proseslərinin (biznes proseslərin daxili idarə olunması funksiyasına malik struktur vahidlərin prosesləri istisna olmaqla) təhlili, təkmilləşdirmə imkanlarının araşdırılması və bununla bağlı təkliflərin verilməsi;
- Normativ sənədlərin təsdiqə təqdim olunması üçün ehtiyac olduqda təqdimat hazırlamaq və səlahiyyətli orqan qarşısında məsələni müzakirəyə təqdim etmək;
- Müəssisənin normativ sənədlər üzrə elektron kitabxanasının (elektron bazanın) aparılması, sənədlərin yerləşdirilməsi.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 2 illik iş təcrübəsi ;
- Prosedurların və daxili normativ qaydaların yaradılması və yazılması üzrə təcrübə;
- Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət vərdişləri;
- Dəyişiklikləri qəbul etmək bacarığı, yeni biliklər əldə etməyə hazırlıq;
- Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “metodologiya üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 15 yan 2023 [email protected]
Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:
- Potensial müştərilərin cəlb edilməsi.
- Gündəlik koorparativ müştərilərlə əlaqə qurmaq və görüşlərin təşkili.
- Şirkəti yüksək səviyyədə təqdim və təmsil edilməsi
- Müştərilərin tələbatını öyrənmək, xidmətimiz barədə ətraflı və dolğun məlumat vermək.
- Müştəri bazasının genişləndirilməsində fəal iştirak etmək.
- Uğurlu satış həyata keçirilməsi üçün həmkarları ilə fəal əməkdaşlıq etmək, həmçinin müvafiq qaydada məlumat mübadiləsi aparmaq.
- İnternet və digər media kanalları üzərindən potensial müştəri axtarışını həyata keçirmək.
- Müştəri xidmətləri və müştəri məmnuniyyəti ilə bağlı qaydaları bilmək və tətbiq etmək.
Nami̇zədə Dai̇r Tələblər:
- İş stajı : müvafiq sahədə ən azı 2-3 il.
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili. Rus və İngilis dili arzuolunandır.
- Proqram bilikləri: MS Word, MS Excel.
- Ünsiyyət qurma bacarığı, dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
- Təqdimat hazırlama və peşəkar formada təqdim etmək bacarığı.
- Komanda ilə işləmə bacarığı.
İş vaxtı: Həftə içi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Satış üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Marketinq üzrə mütəxəssis
Son tarix 09 yan 2023 [email protected]
Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:
- Təşkilatın illik marketinq planının icrasının təşkilinə birbaşa dəstək verilməsi
- Bazarın araşdırılması, müqayisəli təhlillərin aparılması, şirkətin məhsullarının bazarda mövqeyi haqqında düzgün nəticələr təqdim olunması
- Bazar araşdırmasına və tələblərə əsasən mövcud məhsulların inkişaf etdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi
- Fərqli məhsullar üzrə ayrı-ayrı marketinq planlarının hazırlanması və icrası
- Rəqəmsal marketinq fəaliyyətinə dəstək verilməsi (Veb-səhifə və sosial şəbəkələrdə reklam və digər kampaniyaların yaradılmasının təşkili və s.)
- “Google SEO” və “Mass Mail” işinin təşkili
- Şirkətin brendbukuna uyğun brendinq işlərinin aparılmasına birbaşa dəstək verilməsi
- Filiallar, şöbələr və digər təmas nöqtələri üçün materialların hazırlanması;
- Dövrü hesabatların hazırlanması və təhlili.
- Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqların icrasını yerinə yetirilməsi
Nami̇zədə Dai̇r Tələblər:
- İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi (Maliyyə, xidmət sektorunda olanlara üstünlük veriləcək)
- Rus və ingilis dili biliyi (Yenilikləri izləyə bilməsi və araşdırmalar aparmaq üçün)
- MS offis proqramlarından istifadə bacarığı
- Təqdimat və ünsiyyət bacarığı
- Analitik və tənqidi düşünmə bacarığı
- Məsuliyyətlilik, çeviklik, dürüstlük
- Komanda ilə işləmə bacarığı
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Marketinq üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.
Çağrı mərkəzi üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 09 yan 2023 [email protected]
Vəzi̇fə Öhdəli̇kləri̇:
- Çağrı mərkəzinin işini idarə etmək;
- Daxil olan zənglərin fasiləsiz və keyfiyyətli şəkildə qəbul olunmasını və cavablandırılmasını təmin etmək;
- Strateji qərarlar qəbul etmək və nəticələrə görə məsuliyyət daşımaq;
- Çağrı Mərkəzinin şəxsi heyətinin təlim ehtiyaclarının müəyyən olunması və təmin edilməsi üçün müvafiq fəaliyyəti həyata keçirmək;
- Şikayətlərin idarə olunması prosesini qurmaq və inkişaf etdirmək;
- Dəyərləndirmə və monitorinq prosesini aparmaq və təkmilləşdirmək;
- Aylıq, rüblük və illik, o cümlədən müqayisəli hesabatları hazırlamaq.
Nami̇zədə Dai̇r Tələblər:
- Çağrı mərkəzində azı 3 il iş təcrübəsi;
- Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili, orta ingilis dili biliyi olması arzu olunandır
- MS Office proqramlarında sərbəst işləməli;
- Aydın və pozitiv ünsiyyət bacarığı;
- İdarəetmə bacarığının olması;
- Dürüst, punktual, diqqətli, ciddi olmalı;
- Kollektivdə işləmək qabiliyyətli olmalı.
İş yeri: “Azərpoçt” MMC, baş ofis ( Ünvan: Ü.Hacıbəyli 72)
İş vaxtı: Həftəiçi 5 gün, saat 9:00 – 18:00
Qeyd: Əməkhaqqı müsahibə əsasında təyin olunacaq.
Maraqlananlar, öz CV-lərini “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” başlığı ilə göndərə bilərlər.