Azərpoçt
İnnovativ ödənişlər şöbəsinin mütəxəssisi (Texniki dəstək üzrə)
Son tarix 10 apr 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Departamentə aid Məhsulları haqqında məlumatlı olmaq.
- Məhsullara aid proqram təminatlarına texniki dəstək göstərmək, sazlamalar aparmaq.
- Məhsullara aid qurğulara proqram təminatını yazıb sazlamalar aparmaq.
- Vendor tərəfindən təqdim olunan yenilikləri test edib geri dönüş etmək.
- Məhsullara aid proqram təminatlarının istifadəçilərə köməklik göstərmək (teledon, email vasitəsi ilə).
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dili biliyi;
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Windows ƏS;
- Linux ƏS - əsas komandaları bilmək;
- Proqram təminatların iş prinsiplərin əsasları bilikləri;
- APİ haqqında anlayışlı olmaq.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma;
- Əmək haqqı razılaşma ilə;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “İnnovativ ödənişlər şöbəsinin mütəxəssisi (Texniki dəstək üzrə)” qeyd etməklə CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.