Azərpoçt
Hesablaşmalar üzrə mütəxəssis
Son tarix 09 sen 2024 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ölkə daxili və xarici köçürmələrin icrası və mədaxil edilməsi;
- Müxbir hesabların yoxlanılması və uyğunsuzluq olarsa aşkarlanması;
- Şöbə daxili və xarici tələb olunan hesabatların hazırlanıb təqdim olunması;
- Filiallardan gələn sorğuların araşdırılıb məlumat verilməsi, ödənişlərlə bağlı sorğuların icra edilməsi;
- Xəzinədarlıq əqdlərinin icrası;
- Müxtəlif pul köçürmə sistemləri üzrə hesablaşmaların aparılması və s.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali iqtisadi (İqtisadiyyat, Maliyyə, Mühasibatlıq və.s üzrə) təhsil;
- İş təcrübəsi miniumum 1 il;
- Microsoft Office proqramları bilikləri (EXCEL mütləqdir);
- Analitik düşüncə qabiliyyəti və detallara diqqətcil olmaq;
- Azərbaycan dili , Rus dili və İngilis dili biliyi;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Ünsiyyətcil, işə pozitiv yanaşma və nəticə yönümlü olmaq;
- İnnovativ və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.
İş şəraiti
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə);
- Əmək haqqı razılaşma ilə;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Hesablaşmalar üzrə
mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.