Azərpoçt
Büdcə şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 07 dek 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Cəmiyyətin maliyyə sağlamlığını qiymətləndirmək, tendensiyaları müəyyən etmək və potensial təkmilləşdirmə sahələrinə dair fikirlər vermək üçün maliyyə təhlili aparılması;
- Büdcələşdirilən gəlir və xərc maddələri üzrə məlumatların araşdırılması, fərqlərin təhlilini və xərclərə qənaət imkanlarının hazırlanması;
- Dövri hesabatların vaxtında hazırlanması;
- Gələcək maliyyə nəticələrini proqnozlaşdırmaq üçün maliyyə proqnozları və modellərinin yaradılması, əsaslı qərarların qəbulu və strateji planlaşdırmada iştirak edilməsi və təklif irəli sürülməsi;
- Maliyyə ili ərzində təşkilatın büdcəsinin monitorinq edilməsi, yayınmaların izlənməsi, müəyyən edilməsi və lazım gələrsə düzəldici tədbirlər üçün tövsiyələr verilməsi;
- Büdcələşdirilən rəqəmlər əsasında Maliyyə hesabatlarının və dəstəkləyici hesabatların hazırlanması;
- Büdcə, proqnozlaşdırma və ssenariləri təhlil edən maliyyə modellərinin hazırlanması.
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə);
- Maliyyə sahəsi üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə MS Excel biliyi;
- Analitik düşünmə qabiliyyət və iri həcmli məlumatlar ilə işləmə bacarığı;
- Operativ, məsuliyyətli və işə planlı yanaşmağı;
- Komanda şəklində işləmək bacarığı;
- Hesabatlıq və təqdimat bacarığı;
- Ünsiyyətcil, işə pozitiv yanaşma və nəticə yönümlü olmaq.
İş şəraiti:
- 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə) ;
- Korporativ nömrə ilə təmin olunma ;
- Bazar rəqabətli əmək haqqı ;
- İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində “Büdcə şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-lərini ünvanına göndərə bilərlər.