Azerlotereya
Contract Management Specialist
Son tarix 01 apr 2023 [email protected]
Reports to: Legal Manager
Responsibilities:
- Draft, review, and manage contractual agreements between company and vendors
- Build and maintain relationships with vendors and internal stakeholders
- Maintain contract-related documents and correspondence
- Maintain and control contract-related payment issues
- Present contract information to relevant parties, such as stakeholders
- Troubleshoot contract-related problems, such as breach of contract
- Keep track of contracts and extend, renew, or close them out
- Assist with the employer's compliance with mandatory standards
- Stay informed about changes to relevant rules and regulations
- Prepare and submit periodical reports to Legal Manager
Requirements:
- High education
- Minimum of 3+ years of experience in relevant field
- Excellent verbal and written skills in Azeri, English, Turkish (will be an advantage)
- General computer knowledge including the use the Microsoft Office programs.
- SAP knowledge is essential
If you are interested, please send your CV with the subject "Contract Management Specialist".
Əlaqə mərkəzi üzrə mütəxəssis
Son tarix 28 mar 2023 [email protected]
Qısa xülasə: Xülasə: Zənglərin cavablandırılması, sual və sorğuların cavablandırılması, problemləri həll etmək, məlumat vermək və təşkilatın məhsulları və ya xidmətləri ilə bağlı şikayətləri həll etmək üçün müştərilərdən gələn zənglərə cavab vermək.
Hesabat verir: Əlaqə mərkəzi üzrə supervayzerə
Əsas öhdəlikləri:
- Sosial media, e-poçt, telefon və s. kimi əlaqə kanalları üzərindən daxil olana sorğu və istəklərə cavab vermək. Qarşılaşılan problemləri təhlil edərək müştərilərə və potensial müştərilərə həll yollarını demək;
- Müştərilərdən gələn bütün sorğuları və ya gedən bütün zəngləri müvafiq proqrama qeyd etmək;
- Müştərilərdən gələn şikayət və təklifləri müvafiq şöbələrə göndərmək;
- Satış fəaliyyətləri ilə bağlı müştərilərlə əlaqə saxlamaq və hədəflənmiş satış məqsədlərini yerinə yetirmək;
- Hər hansı gözlənilməz hal zamanı supervayzerə məlumat vermək;
- Struktur rəhbərləri tərəfindən verilən digər tapşırıqların icra edilməsi
Tələblər:
- Bakalavr dərəcəsi
- Əməliyyatlar və çağrı mərkəzi şöbəsində iş təcrübəsi
- Nitqi aydın və səlis olmalı
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
- Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
- Azərbaycan dilində mükəmməl ünsiyyət qurmaq, rus dilini yaxşı biliyinə üstünlük verilir
- İş qrafiki:növbəli
Maraqlanan şəxslərin CV-lərini mövzu (subject) hissəsində "Əlaqə mərkəzi üzrə mütəxəssis" yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Merçendayzer
Son tarix 28 mar 2023 [email protected]
İşin təsviri:
- Cavabdeh olduğu ərazidə dilerlərin rutin ziyarətini həyata keçirmək;
- Dilerlərə sərgilənən reklam daşıyıcıların təhvil almaq və qurularkən icraçıları yönləndirmək;
- Dilerləri yenilik və dəyişikliklər barədə məlumatlandırmaq;
- Mövcud olan ticari marketinq standartlarına uyğun olaraq reklam materiallarını sərgiləmək;
- BTL aktivliklərdə iştirak etmək və yaxud aktivliyi idarə etmək;
- Müəyyən edilmiş ticari marketinq standartlarına əsasən vaxtaşırı yoxlama keçirmək və hesabat hazırlamaq (hesabatı sistemə yükləmək);
- Mövcud ticari marketinq standartlarında təkmilləşdirmə məqsədiylə reklam materiallarını müəyyən etmək və təklifləri hazırlamaq;
- Sektor daxilində və ya xaricində ticari marketinq fəaliyyətini izləyərək biznesin təkmilləşdirilməsi məqsədiylə təkliflər vermək.
İxtisas və Təcrübə:
- Ali təhsil;
- Merçendayzinq sahəsində 1 il təcrübə.
Tələblər:
- Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazma qabiliyyəti (Rus və yaxud ingilis dili biliyinə üstünlük verilir);
- Müştəriyönümlü, nəticəyönümlü və yaxşı ünsiyyət bacarıqları;
- Kompüter bilikləri - MS proqramları;
- Sürücülük vəsiqəsi – B kateqoriyası (minimum 1 il daimi təcrübə);
Maraqlanan şəxslərin CV-lərini mövzu (subject) hissəsində "Merçendayzer" yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Baş mühasib
Son tarix 28 mar 2023 [email protected]
Vəzifənin məqsədi:
- Şirkətin tələblərinə müvafiq olaraq mühasibatlıq və vergi fəaliyyətinə görə məsul olan qrupun idarə edilməsinə, eləcə də aşağıdakılara görə cavabdehlik daşıyır:
- Ümumi mühasibatlıq işi üzrə məsul işçilərin idarə edilməsi və onların işinə nəzarət, kreditor və debitor borcları kimi sahələrdə biznes proseslərinin koordinasiyası.
- Sifarişçilərin ödənişləri, mühasibat hesabatları və layihələrin lazımı səviyyədə aparılması və təhvil verilməsininə dair nəzarət etmək.
- Standart Mühasibatlıq Prosedurları (SAP) kimi güclü “mühasibat uçotu və hesabatvermə” strukturlarını inkişaf etdirmək və hesabat dövrünü bağlamağlanılmasına dair nəzarət və təmin etmək.
- Əməliyyatları yerli vergi qanunvericiliyinə müvafiq olaraq idarə etmək, əməliyyatları qanunvericilik çərçivəsində təhlil etmək və vergi, habelə digər dövlət qurumları üçün bütün lazımı hesabatları (aylıq, rüblük, illik) düzgün və şəffaf şəkildə hazırlanmasını təmin etmək.
- Şirkət müqavilələrinin qüvvədə olan vergi qanunvericiliyi və mühasibatlıq standartlarına müvafiq olaraq əməliyyatların əsas təşkil edən sənədlərin yoxlanılması, bütün mühasibatlıq hesabatlarının nezarət edilməsi.
Vacib funksiyalar və əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Bank, mədaxil-məxaric, amortizasiya, əsas vəsaitlər, inventarlar, idarəetmə xərcləri, sığorta sənədləri və s. bu kimi mühasibatlıq sənədlərinin müntəzəm qaydada və vaxtında aparılmasını təmin etmək;
- Şirkətin sığorta əməliyyatlarını həyata keçirmək və bütün ziyanların kompensasiya edilməsini təmin etmək;
- Təchizatçılar və işçilər üçün ödəniş siyahılarının hazırlanmasına nəzarət etmək;
- Təchizatçı və diler hesablarının yoxlanılıb nizama salınmasını təmin etmək;
- Standart mühasibatlıq prosedurları (SAP) proqramında mühasibat hesabatlarının işlənib hazırlanmasını təmin etmək;
- SAP proqramında ümumi mühasibatlıq proseslərinə nəzarət etmək;
- Debitor borcları sistemlərini və avans sifarişlərini, o cümlədən bütün hesab-fakturaların qəbulunu, qaydaya salınmasını, təsdiqləmələr və hesab nömrələrinə görə yoxlamaq, bank köçürmələrinin aparılması və hesab-fakturaların ləğv edilməsi kimi işlərə görə cavabdeh olmaq;
- Fakturaya daxil edilən məlumatlar və debitor borcları, habelə satıcı şirkətlərdən toplanılan məbləğlərə görə cavabdeh olmaq;
- SAP proqramında mühasibatlıq prinsiplərinə müvafiq olaraq aylıq, rüblük və illik hesabat dövrlərini bağlamaq və şirkətin hesabatvermə məqsədləri üçün mühasibatlıq fəaliyyətlərinin koordinasiyasını həyata keçirmək;
- Korporativ xərclərin şirkətin sazişlərinə və fəaliyyətlərinə uyğun olmasına nəzarət etmək;
- Qüvvədə olan vergi qanunvericiliyi və mühasibatlıq standartlarına müvafiq olaraq şirkətin müqavilələrinə nəzarət etmək;
- Bütün əməliyyatların vergi qanunvericiliyinə müvafiq olaraq aparıldığını yoxlamaq və nəzarət etmək;
- Mühasibatlıq əməliyyatlarının standartlara və vergi qanunvericiliyinə müvafiq olaraq aparılmasına nəzarət etmək;
- Vergi, habelə digər dövlət orqanları üçün aylıq, rüblük, illik hesabatlar hazırlanmasını təmin etmək;
- Vergi habelə digər dövlət orqanları ilə əlaqə saxlamaq.
İdarəetmə (Rəhbərlik) öhdəlikləri:
- İşəgötürmə prosesində iştirak etmək, hədəfləri, inkişaf və təlim planlarını müəyyən etmək və tabeliyində olan işçilərin icra göstəricilərini qiymətləndirmək;
- Tabeliyində olan işçiləri təlimatlandırmaq və onların daha yüksək iş göstəricilərinə nail olmaları və iş şəraitindən razı qalmaları üçün onları stimullaşdırmaq.
Ümumi öhdəliklər:
- Tədqiqatlar, biznesin təkmilləşdirilməsi, şirkətin tədbirləri və s. fəaliyyətlərdə iştirak kimi çoxfunksiyalı tapşırıqları icra etmək;
- Şirkətin qayda və normalarına müvafiq olaraq fəaliyyət göstərmək;
Əsas əməliyyatlar:
- Ödəniş əməliyyatları;
- Sığorta əməliyyatları;
- Ödəniş cədvəlinə nəzarət;
- Hesab-fakturaların SAP sistemlərində qeydiyyata alınmasına nəzarət;
- Hesabat dövrünün aylıq bağlanılması;
- İşçilər üzrə xərclərin tənzimlənməsi;
- İnventarların hesablanmasına nəzarət;
- Əsas vəsaitlərin qeydiyyatı, amortizasiyası, sayımı;
- Vergi və digər dövlət orqanları üçün hesabatların hazırlanmasını və vaxtında təqdim edilməsini təmin edilməsi;
- Şirkət müqavilələrinin qüvvədə olan vergi qanunvericiliyi və mühasibatlıq standartlarına müvafiq olaraq idarə edilməsi
İcra göstəricilərinin ölçülməsi:
- SAP sistemlərinin (o cümlədən SAP proqramında aparılan bütün mühasibatlıq işlərinin) inkişaf etdirilməsi;
- Yerli qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş müddətə uyğun olaraq, vergi və digər dövlət orqanları üçün hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi, habelə ödənişlərin həyata keçirilməsini təmin edilməsi;
- Bütün vergi ödənişlərinin lazımı qaydada həyata keçirilməsini təmin edilməsi;
- Şirkət müqavilələrinin qüvvədə olan vergi qanunvericiliyi və mühasibatlıq standartlarına müvafiq olaraq idarə edilməsi;
- Aylıq hesabat dövrünün səliqə ilə və vaxtlı-vaxtında bağlanılması;
- Şirketin inventarı ve əsas vəsaitlərin qeydiyyatı ve yoxlanılmasının nəzarəti;
- Yerli qanunvericilik tərəfindən mühasibatlıq işinə dair müəyyən edilmiş qaydalara və şirkətin prosedurlarına müvafiq olaraq baş mühasibatlıq kitabı üzrə hesablara nəzarət;
- Ödəniş cədvəlinin təchizatçının hesab-fakturaları və satıcı şirkətlərlə sazişlər üzrə tutuşdurularaq yoxlanılması;
- İşçilərin təkmilləşdirilməsi:
- İşçilərin elektron sənəd formalarının və hədəflər üzrə sazişlərin mövcudluğu;
- İcra göstəriciləri və inkişafın nəzərdən keçirilməsi üçün kadrlar şöbəsinin prosedurlarına müvafiq olaraq keçirilən iclaslar;
- Təlim (treninq) planları və keyfiyyətin idarə edilməsi üzrə təlim proqramları, məs. əldə olunan nəticələr/verilən tövsiyələr əsasında görülən işlər, təsdiqləmənin vaxtında verilməsi və s.
Maraqlanan şəxslərin CV-lərini mövzu (subject) hissəsində "Baş mühasib" yazmaqla e-poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.