Azericard
Məhsulların dəstəyi və inkişafı üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 fev 2023 - [email protected]
Tələblər:
- Texniki istiqamət üzrə Ali təhsil;
- Prosessinq, kart məhsulları, elektron ödənişlər, pərakəndə/rəqəmsal bankçılıq və ya bu istiqamətlər üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dillərini sərbəst, İngilis dilini isə ən azı texniki sənədləri oxumaq və başa düşmək səviyyəsində bilmək;
- Operativlik və detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
- Dəqiqlik, məsuliyyətlilik və təşəbbüskarlıq;
- Peşəkar karyeraya başlamaq üçün yüksək motivasiya və həvəs;
- Öz üzərində çalışma və inkişaf etmə istəyi;
- Analitik yanaşma qabiliyyəti;
- Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdimetmə bacarığı;
- Ünsiyyətqurma və komandada işləmək bacarığı.
Vəzifə:
- Dinamik mühitdə minimum vaxt sərfi ilə gündəlik tapşırıqların effektiv həll edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında icra edilməsi;
- Şirkətdaxili qaydalardan irəli gələn vəzifələrin icrasının təmin edilməsi;
- Şöbənin fəliyyətindən və vəzifəsindən irəli gələn digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Kart məhsulları və terminallar üçün müəyyən edilmiş texniki iş tapşırıqlarının təhlilinin aparılması və icra edilməsi;
- Müştərilərlə əlaqə (banklar, tərəfdaşlar və proqram təminatçıları);
- Mövcud layihələrə dəstək verilməsi;
- Xüsusi proqram təminatından istifadə edərək təyin olunmuş sənədlərin işlənməsi;
- Xidməti məlumatların məxfiliyinin qorunması.
Namizədlərdən CV-lərini “Məhsulların dəstəyi və inkişafı üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə e-mail ünvanına göndərmək xahiş olunur.
Operator call center
Son tarix 06 fev 2023 - - [email protected]
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini bilməsi mütləqdir;
- Stressə davamlılıq. Özünü idarə etmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Digər şəxslərlə ünsiyyət və münasibət qura bilmə bacarığı;
- Qrafika uyğun komandada, çox funksional rejimdə, zaman məhdudiyyətinə ciddi riayət edərək çalışa bilmə bacarığı;
- Peşəkarlığın inkişaf etdirilməsi arzusu və buna hazırlıq;
- Böyük həcmdə işlərə hazırlıq;
- Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
- Kompüter proqramların bilmə bacarığı;
- Növbə ilə işləmək bacarığı (gecə növbəsi daxil olmaqla).
Vəzifəsi:
- Daxil olan zənglərin qəbulu və emalı;
- Müştərilərə kartlarla əməliyyatlar üzrə və kart hesabların informasiyası və konsultasiyası ilə təmin edilməsi;
- Şirkətin məhsulları və xidmətləri haqqında məlumat verilməsi;
- Kart sahiblərindən olan sorğu və müraciətlərlə bağlı sənədləşdirilməsi;
- Müştəri sorğuların emalı;
- Xidmətə qoşulmaq üçün müştərilərin cəlb edilməsi ;
Namizədlərdən CV-i “Operator” mövzusu ilə göndərmək xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.