Azericard
Elektron ticarət və hesablama sistemləri üzrə mütəxəssis
Son tarix 06 dek 2023 - [email protected]
Vəzifəyə olan tələblər:
- Ali təhsil (texniki təhsil);
- Linux əməliyyat sistemləri ilə işləmə bacarığı;
- Application və Web serverləri ilə işləmə bacarığı;
- Ödəniş sistemlərindən və Elekron kommersiya xidmətlərindən analayış;
- HTML, JSS, CSS bilikləri;
- İşin vaxtında və keyfiyyətli təhvil vermək;
- Sürətlə öyrənmək və komanda daxilində işləmək bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkət tərəfindən xidmət göstərən avadanlıqların və cavabdeh olduğu sistemlərin optimal fəaliyyətini, işlək vəziyyətdə saxlanmasını və tətbiq edilməsini təmin edir;
- İş fəaliyyətini daxili normativ sənədlərə (sistem siyahısı, siyasətlər, standartlar) müvafiq olaraq qurur və həyata keçirdir;
- Şirkət tərəfindən xidmət göstərən avadanlıqların və cavabdeh olduğu sistemlərin fasiləsiz işlək vəziyyətdə olmasına nəzarət edir və texniki monitorinq keçirdir;
- Şirkət tərəfindən xidmət göstərən avadanlıqların və cavabdeh olduğu sistemlərin fəaliyyətində yaranmiş problemlərin aradan qaldırılması üçün operativ tədbirlər gorür və onların yaranma səbəblərini vaxtında araşdırır;
- Şirkət tərəfindən xidmət göstərən avadanlıqların və cavabdeh olduğu sistemlərin istifadə olunmasında müəyyən edilmiş xətalar və görülmüş tədbirlər haqqında yuxarı rəhbərə vaxtında məlumat verir;
- Həll edə bilmədiyi problemləri təchizatçı şirkətin müvafiq əməkdaşlarına ötürür və lazım olan məlumatı təqdim edir.
Namizədlərdən CV-lərini “Elektron ticarət və hesablama sistemləri üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə e-mail ünvanına göndərmək xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.