Azerfon
Brend və Reklam işi üzrə Menecer/ Brand and Advertisement Manager
Son tarix 26 avq 2025 - [email protected]
Funksiya: Marketinq
İş qrafiki: Standart
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Brendin kommunikasiya strategiyasına rəhbərlik edib, icrasına nəzər etmək. Strategiyaya uyğun planların, kampaniyaların və digər aktivliklərin yaradılması və icra edilməsi
- Reklam Agentlikləri üçün istiqamətlərin müəyyən edilməsi üçün yaradıcı briflərin hazırlanması və müəyyən layihə çərçivəsində işin düzgün əlaqələndirilməsinə nəzarət etmək
- Nəticələri maksimuma çatdırmaq üçün təchizatçılar/agentliklərlə gündəlik əlaqələrin yaradılması
- Brendin müsbət imicini qorumaq və artırmaq, bazarda mövqeyini gücləndirmək
- Komanda üzvlərinə peşəkar inkişaflarında kouçinq və dəstəyin verilməsi. Şirkətin Siyasət və Dəyərlərinə uyğun olaraq performans ölçülməsi və mükafatlandırılması, həmçinin işçinin inkişaf sahələrini müəyyənləşdirib və müvafiq inkişaf fəaliyyətlərinin planlaşdırması/
- Şirkət strategiyasına uyğun, işçilərin fərdi səlahiyyətləri və hədəfləri ilə paralel olaraq iş yükünün bölüşdürülməsini təmin edilməsi
Vəzifənin tələbləri:
- Marketinq üzrə ali təhsil
- Marketinq üzrə 5 il iş təcrübəsi
- Yerli marketinq təcrübəsi mütləqdir, beynəlxalq təcrübə üstünlük olacaq
- Tərəfdaşlıq və podratçı idarəetmə bacarıqları;
- Təşkilati və vaxtı idarə etmə bacarığı;
- Tapşırıqları prioritetləşdirmək, çox funksionallıq və komandaların gündəlik, aylıq və illik KPI-lərini qarşılamaq bacarığı;
- Təşkilatın prosesinə, kommunikasiya və əməkdaşlıq alətlərinə sürətli və asanlıqla uyğunlaşa bilən olmalıdır.
- Sərbəst Azərbaycan və İngilis dili biliyi (danışıq və yazı səviyyəsində. İşgüzar ünsiyyət bacarığı mütləqdir); rus dili biliyi üstünlükdür
- Microsoft Office (Outlook, Word, Power Point, Excel, Visio və s.).
- İş saatları ilə bağlı məsuliyyətli və çevik
Biz nə təklif edirik?
- Rəqabətli kompensasiya;
- Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar;
- Əlavə imtiyazlar;
- Performansa əsaslanan mədəniyyət;
- Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları;
- Karyera inkişaf imkanı;
- Hibrid iş imkanı;
- Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi;
- Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma;
- Beynəlxalq təcrübə;
- Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda;
- Kross-funksional əməkdaşlıq;
- Təcrübə mübadiləsi.
CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik. Başlıqda ‘Brend və Reklam işi üzrə menecer”qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Function: Marketing
Working schedule: Standard
Your main job responsibilities:
- Leading and execution of brand communication strategy, developing and executing associated plans, campaigns and activities
- Preparing creative briefs to define directions for advertising agencies and overseeing proper coordination of work within the framework of specific projects
- Establishing daily communication with suppliers/agencies to maximize results.
- Maintaining and enhancing the brand’s positive image and strengthening its position in the market.
- Providing coaching and support to team members for their professional development. Measuring and rewarding performance in accordance with the company’s Policies and Values, as well as identifying areas for employee growth and planning appropriate development activities.
- Provide workload distribution and accurate job designs in parallel with company strategy, individual competencies and targets of employees
Your job requirements:
- Bachelor’s degree in Marketing
- Minimum of 5 years of experience in Marketing
- Proven experience in local marketing is essential, international experience is an advantage
- Strong skills in partnership and contractor management
- Excellent organizational and time management abilities
- Ability to prioritize tasks, multitask effectively, and ensure teams meet daily, monthly, and annual KPIs
- Capable of working under pressure and managing competing priorities in a fast-paced environment
- Must be highly adaptable to organizational processes, communication platforms, and collaboration tools.
- Fluency in Azerbaijani and English (both written and spoken) is required; strong business communication skills are essential. Knowledge of Russian is an advantage
- IT skills – MS Office programs (Outlook, Word, Power Point, Excel, Visio və s.).
- Demonstrates responsibility and flexibility in adapting to varying working hours when required
What we offer?
- Competitive compensation;
- Incentives and bonuses based on performance;
- Fringe benefits;
- Performance-driven culture;
- Diversified learning and development opportunities;
- Career growth opportunity;
- Hybrid work opportunity;
- Unique experience of working in the most dynamic industry;
- Innovative products and digitalization;
- International experience;
- Amazing team of highly skilled professionals;
- Cross-functional collaboration;
- Experience sharing.
Please send your CV to the e-mail address in the Apply for job button.
Applications without ‘‘Brand and Advertisement Manager” in the e-mail subject will not be considered. Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.