"Azercell" mobil operatorunun səhmdarlarından biri olan "Azintelecom" şirkəti bir neçə vəzifə üzrə vakansiya elan edib:
Bazar araşdırması üzrə mütəxəssis
Son tarix 12 dek 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Təyin edilmiş marketinq tədqiqatı layihəsinin məqsədlərinin və bu məqsədlərə çatmaq üçün istifadə ediləcək ən yaxşı üsulların müəyyən edilməsi;
-
Anketlər, sorğular və digər məlumat toplama resurslarının hazırlanması;
-
Tədqiqat tapıntılarını təsvir edən qrafiklər və onları izah edən yazılı mətnlə nəticələrin təhlil edilib ümumiləşdirilməsi və nəticələrlə bağlı tövsiyələr verilməsi;
-
Cari məhsul bazarı, müştəri demoqrafiyası, məhsul tələbinə təsir edən amillərlə bağlı məlumatların araşdırılması; mövcud məhsulların satışını və bazara nüfuzunu artırmaq üçün müvafiq tövsiyələr verilməsi;
-
Digər bazar iştirakçılarının fəaliyyət (qiymət, satış və marketinq metodologiyası) ilə bağlı məlumatların dövri olaraq toplanıb təhlil edilməsi;
-
Tədqiqat yolu ilə potensial yeni məhsul və ya bazarların müəyyən edilməsi;
-
Toplanmış məlumatlar əsasında marketinq və satış meyllərinin proqnozlaşdırılması və izlənməsi;
-
Rəhbərliyə nəticələr üzrə hesabatlar və təqdimatların təqdim edilməsi;
-
Verilmiş digər əlaqəli vəzifələrin yerinə yetirilməsi
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
-
Marketinq, statistika, riyaziyyat və ya müvafiq sahədə bakalavr təhsili (MBA təhsilinə üstünlük verilir)
-
Statistikada nümunələri qeyd etmək bacarığı
-
Microsoft Office proqramları üzrə biliklər
-
Microsoft Power BI/Tableau üzrə biliklər
-
SQL üzrə ilkin biliklər
-
Python və ya R proqramlaşdırma dilləri üzrə ilkin biliklər
-
Detallara güclü diqqət və güclü analitik düşüncə
-
Müvafiq sahə üzrə 2 illik iş təcrübəsi (arzuolunan)
-
Azərbaycan; rus və ya ingilis dilləri (sərbəst)
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək göndərə bilərlər ([email protected]).
Məhsulların inkişafı üzrə mütəxəssis
Son tarix 12 dek 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
-
Bulud məhsulları üzrə bazar məlumatlarını əldə edib araşdıraraq müştəri ehtiyacları və istəklərini müəyyənləşdirmək;
-
Bazarda yerini tutan və rəqabətə davamlı olmasına imkan verən məhsullar yaratmaq və artırmaq;
-
Bir sıra müxtəlif amillərə və istifadələrə görə məhsul spesifikasiyalarının müəyyənləşdirilməsi;
-
İnkişafda olan məhsullar üçün prototiplər hazırlayaraq istehsal və dizayn fəaliyyətlərinə dəstək;
-
Məhsulların həyat qabiliyyətli və rəqabətli olmasını təmin etmək üçün bazar araşdırması materiallarına və satış məlumatlarına müraciət etmək;
-
Məhsul inkişafının ilkin mərhələsini, eləcə də məhsulun yaradılması, idarə olunması və sənədləşdirilməsi ilə bağlı tələb və nəticələri formalaşdırmaq və idarə etmək;
-
Növbəti mərhələyə keçmədən əvvəl layihə qrupu və rəhbərliyi tərəfindən qiymətləndirmə üçün təklif və dizaynların təqdim edilməsi
-
Yeni məhsul, proqram və layihələrin uyğun istifadə qaydalarının hazırlanması;
-
Yeni məhsullar haqqında təlim materiallarının hazırlanması
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
-
Marketinq, IT, Riyaziyyat və ya müvafiq sahədə bakalavr təhsili
-
Məhsulun dizayn edilməsi bacarıqlarına sahib olmalı və məhsul komponentləri ilə materialların həm funksional, həm də estetik cəhətdən birlikdə işləmə prinsiplərini anlamalı
-
SQL və non-SQL üzrə güclü biliklər
-
Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
-
Bulud platformaların brend və məhsulları barədə məlumatlı olmaq
-
IT sferasında minimum 2 illik təcrübə
-
Bulud Məhsul və Xidmət istehsalçısı və ya əlaqəli sahədə 1 illik təcrübə
-
Komandada işləmə bacarığı
-
Vaxtın idarə olunması bacarıqları
-
Azərbaycan; rus və ya ingilis dilləri (sərbəst)
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək göndərə bilərlər ([email protected]).
Brand & Advertisement Specialist
Son tarix 12 dek 2021
Job duties:
-
Creation and implementation of Brand strategy, including the setting of brand guidelines, brand vision and value proposition for short as well as long term
-
Creating and managing promotional collateral to establish and maintain product branding
-
Managing the budget for advertising, promotional items and media placement
-
Competitor and customer insights analysis
-
Carrying out market research in order to keep up to date with customer and competitor trends, as well as trying to predict future trends
-
Analysing the success of marketing campaigns and creating reports
-
Supervising advertising, product design and other forms of marketing to maintain consistency in branding
-
Supporting in managing a company’s brand reputation
-
Ensuring brand consistency
-
Identifying brand building areas
-
Assisting with content management, and creating visual brand strategies
-
Work with internal customers to discuss topics such as contracts, selection of advertising media, or products to be advertised
-
Gather and organize information to plan advertising campaigns
-
Plan the advertising, including which media to advertise in, such as radio, television, print, online, and billboards
-
Negotiate advertising contracts
-
Inspect layouts, which are sketches or plans for an advertisement
Requirements:
-
Bachelor’s degree in Business Administration, or Marketing, or Corporate Communications, or Business Management, or Public Relations, or Design
-
Creative, self-motivated, proactive
-
Marketing and communication expertise
-
Business acumen
-
Computer competencies
-
Advertising skills
-
Experience on working with creative agencies
-
Minimum 2 years of brand and advertising experience
-
Fluent in Azerbaijani, Russian or English
Interested candidates can send their CVs by indicating the name of the vacancy in the subject line ([email protected]).
Satış üzrə mühəndis
Son tarix 12 dek 2021
Vəzifə öhdəlikləri:
- Korporativ müştərilər üçün bulud xidmətləri biznesinin inkişafında, satışdan əvvəl və sonra xidmətlərin göstərilməsində Kommersiya Departamentinin heyətinə yardım etmək;
- Satış öncəsi xidmətlərdən konsaltinq/icraya uğurlu keçidin həyata keçirilməsi üçün satış mütəxəssisləri ilə sıx işləmək;
- Bulud həllərinə başlamaq və genişləndirməkdə satış mütəxəssisləri ilə sıx işləmək;
- Təkliflər və Məlumat Sorğularına cavab vermək;
- Planlaşdırılan həllər barədə baxış və mövqeləri izah etmək;
- Satışdan öncə və satışdan sonra dəstək göstərilməsi tələb olunduğu zaman, Texniki dəstək heyəti ilə işləmək;
- Tələb olunduğu təqdirdə, problemləri rəhbərliyin nəzərinə çatdırmaq;
- Tələb olunduğu təqdirdə, müştərilərin iş yerlərinə səfər etmək, konfranslarda iştirak etmək və s;
- Texniki məhsula dair prezentasiya və təqdimatlar hazırlamaq;
- Müştərinin Cloud idarəetməsinə aid kommersiya sorğuların (kvota, qeydiyyat, hesabat) həll olunması;
- Xidmətlərə aid mütəmadi olaraq hesabatların hazırlanması
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- İnformatika, Kompüter mühəndisliyi və ya müvafiq sahə üzrə bakalavr təhsili
- Ümumi təyinatlı bulud platformalarının ən azından birində arxitektur həllərin işlənib hazırlanması üzrə 1-3 il təcrübə
- İnfrastruktur arxitekturası, veb-həllər arxitekturası, data arxitekturası, inteqrasiya arxitekturası, VMware, Open Stack sahələrindən ən azı biri üzrə təcrübə
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər
- Microsoft Project kimi proqramlarda biliyi olanlara üstünlük verilir
- Azərbaycan; rus və ya ingilis dilləri (sərbəst)
Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək göndərə bilərlər.