Azercell
İnfrastruktur Administratoru / İT sistemlərinin idarə edilməsi bölümü / İT Departamenti (Ştatdankənar)
Son tarix 26 iyl 2024 - Müraciət et
Komandaya qoşulmaqla Siz nə əldə edəcəksiniz:
- Ölkənin lider mobil operator şirkətində iş təcrübəsi
- Hibrid iş rejimi
- Peşəkarlardan ibarət korporativ mühitdə çevik, innovativ və nəticəyönümlü komandada iş
- Davamlı karyera inkişafı imkanları
- Təlim və fərdi inkişaf proqramları
- Rəqabətli əmək haqqı
- Bonus ödənişi
- Tibbi sığorta ilə təmin olunma (Ailə üzvləri: həyat yoldaşı və övladlar daxil)
- Korporativ telefon və nömrə ilə təmin olunma
- Limitsiz Azeronline Internet Paketi
- Əlavə güzəşt və endirimlər
İş qrafiki:
- Hibrid iş rejimi ilə: Bazar ertəsi - Cümə, 09:00 - 18:00. Şənbə və bazar günləri, milli bayramlar və matəm günü qeyri-iş günləridir
İş yeri:
- “Azercell Telekom“ MMC Baş ofis - Azercell Plaza
- Tbilisi prospekti, 149
- Bakı, Azərbaycan
Ümumi Məlumat:
Azercell şirkətində işləmək istəyən ideal namizəd informasiya texnologiyaları, telekommunikasiya sahəsinə xüsusi həvəs göstərən, iş zamanı çıxa biləcək çətinliklərdən çəkinməyən, güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığına malik olan, detallara diqqət yetirən, daima öyrənmək və öz bacarıqlarını inkişaf etdirmək istəyən biridir.
Əsas Öhdəliklər:
- Server, storage, SAN, tape avadanlığının monitorinqi və dəstəyi
- Linux əməliyyat sistemlərinin quraşdırılması, konfiqurasiyası və dəstəyi, yarana biləcək problemlərin həll edilməsi
- Linux sistemlərində işləyən servislərin quraşdırılması, konfiqurasiyası və dəstəyi, yarana biləcək problemlərin həll edilməsi
- VMware vSphere, vCenter quraşdırılması, konfiqurasiyası və dəstəyi, yarana biləcək problemlərin həll edilməsi
- VMware NSX quraşdırılması, konfiqurasiyası və dəstəyi, yarana biləcək problemlərin həll edilməsi
- Yuxarıda adı çəkilən sistemlərin çalşması, təhlükəsizliyi və əlçatanlığının təmin edilməsi
- Yuxarıda adı çəkilən sistemlərdə dəyişikliklərin, təkmilləşdirmə və miqrasiya işlərinin planlaşdırılmasının təmin edilməsi
- Yuxarıda adı çəkilən sistemlər üzrə, lazımi sənədlərin hazırlanması
- Qeyri-iş saatlarında, lazım olduğu halda, planlaşdırılmış texniki işlərin yerinə yetirilməsində iştirak etmək və dəstək göstərmək.
Tələb olunan təcrübə, bilik və bacarıqlar:
Təhsil:
- Kompüter Elmləri, İnformasiya Texnologiyaları və ya müvafiq sahə üzrə bakalavr dərəcəsi və ya təcrübə
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili - əla, ingilis dili - yüksək səviyyədə.
İş Təcrübəsi:
- Fizik avadanlıq üzrə: Fiziki serverlərinin əməliyyat sistemlərinin yazılması üçün sazlanması. SAN avadanlığı üzərində zoninq olunması. Storage avadanlığından sistemlərə yer ayrılması. Tape avadanlığı barəsində anlayış.
- Linux əməliyyat sistemləri, xüsusən CentOS və ya Red Hat Enterprise Linux üzrə biliklər
- Linux üzrə: LVM, ACL, User, Group, Package Management, BIND, SQUID, KVM
- Avtomatlaşdırma üzrə: Bash scripting, Python, Ansible
- Virtualizasiya üzrə: VMware vSphere, vCenter yazılması, yeni versiyaların tətbiq edilməsi
- Ehtiyat nüsxələmə: Tape avadanlığı ilə ehtiyat nüsxələrin çıxarılması və bərpası. Veeam ilə ehtiyat nüsxələrin çıxarılması və bərpası.
- Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
Seçim mərhələləri:
- CV-nin nəzərdən keçirilməsi
- Yetkinliklər/Texniki bacarıqların yoxlanmasına dair Müsahibə
Ərizəniz:
- Bu vakansiya üçün yalnız Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları müraciət edə bilərlər.
- Bütün müraciətlər səhifənin yuxarısında yerləşən “MÜRACİƏT ET” düyməsini basmaqla göndərilməlidir.
- Müraciətiniz “Azercell Telekom” MMC-nin “İstedadların İdarə Edilməsi və Biznes Partnyorluğu” şöbəsinin mütəxəssisi tərəfindən təhlil edilərək nəzərdən keçiriləcək.
- Müraciətinizi səhifədə qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərməyinizi xahiş edirik. Seçim prosesi müraciətin bitmə tarixindən dərhal sonra başlayacaq.
Son müraciət tarixi: 25 İyul 2024
Bakı Əlaqə Mərkəzi Təmsilçisi (ştatdankənar)
Son tarix 11 iyl 2024 Müraciət et
İş qrafiki:
- Keçici növbəli (səhər, günorta, axşam və gecə növbələri)
Əsas Öhdəlikər:
- Abunəçilərdən gələn telefon sorğularının cavablandırılması və müvafiq əməliyyatların aparılması.
- Abunəçilərdən gələn istək və şikayətlərin qəbulu və sistemdə qeyd olunması.
- Müştərilərə xidmət və məhsullar haqda məlumatın verilməsi.
- Bütün abunəçilərə özəl yanaşma və təmkinli davranış.
Tələb Olunan Bilik, Bacarıq və İş Təcrübəsi:
- Azərbaycan, Rus dilləri - səlis, İnglis dili - yüksək səviyyədə;
Kompüter bilikləri:
- MS Office proqramları
- Ali təhsil
- Müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir
Tələb Olunan Yetkinliklər:
- Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları
- Stressə davamlılıq və pozitiv münasibət
- Yenilikçilik
Sizin Müraciətiniz:
- Xahiş edirik ki, ərizənizi səhifənin sağ tərəfində qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərəsiniz.
İşə Qəbul Prosesi:
- CV yoxlanışı
- Qiymətləndirmə Mərkəzi – müvafiq tapşırıqlar
- Yetkinliklər əsasında müsahibə/Funksional Biliklər əsasında müsahibə
Qeyd:
- Bu vakansiya üçün yalnız Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları müraciət edə bilərlər.
- Bütün müraciətlər səhifənin yuxarısında yerləşən “MÜRACİƏT ET” düyməsini basmaqla göndərilməlidir.
- Müraciətiniz “Azercell Telekom” MMC-nin “İstedadların İdarə Edilməsi və Biznes Partnyorluğu” şöbəsinin mütəxəssisi tərəfindən təhlil edilərək nəzərdən keçiriləcək.
- Müraciətinizi səhifədə qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərməyinizi xahiş edirik. Seçim prosesi müraciətin bitmə tarixindən dərhal sonra başlayacaq
Son müraciət tarixi: 10 İyul 2024
B2B Məhsul və Həllərin İdarə Edilməsi şöbəsinin Mütəxəssisi
Son tarix 11 iyl 2024 Müraciət et
Məhsul və Həllərin İdarə Edilməsi və Biznes Strategiyası:
- Məhsul və Həllərin İdarə edilməsini təmin etmək;
- Məhsulun konsepsiyasının təyin edib, məhsul yaradılması və inkişaf etdirmə zamanında texniki və digər komandalar ilə sıx əməkdaşlıq etmək
- Telekommunikasiya sektorunda yaranan tendensiyaları və müştəri ehtiyaclarını müəyyən etmək üçün bazar araşdırmasını aparmaq
- Şirkətin hədəf və bazar tələbləri ilə uyğunlaşdırılmış dayanıqlı məhsul xəritəsini hazırlamaq
- Bazara çıxarılma ssenarisini inkişaf etdirmək və məhsul və xidmətlərə dair qiymətləri müəyyən etmək;
- Yeni məhsulun satışa effektiv çıxarılması üçün bazara çıxış strategiyaları hazırlamaq və bunun üçün marketinq və satış qrupları ilə sıx əməkdaşlıq etmək
- Xidmət təminatçıları və 3-cü tərəflərlə münasibətdə Müqavilə, NDA (Məxfilik Müqaviləsi), daxili Sifariş və Sazişlərə Əlavələri təmin etmək;
- Şöbənin strategiyasının inkişafı və həyata keçirilməsi üzrə dəstək göstərmək
Biznes Təhlili:
- Məhsul, Xidmət və Həllərə dair təhlillər həyata keçirmək;
- Məhsulun istehlak dövrünə əsaslanaraq təkliflərin texniki-iqtisadi təhlilini aparmaq
- Şöbə, departament və şirkət daxilində təyin edilmiş hədəf və məqsədlərə nail olmaq üçün işin koordinasiyasını təşkil etmək
- Bazar araşdırması aparmaq və rəqib şirkətləri təhlil etmək
- Müştəri Təcrübəsi və NPS (müştəri loyallığı indeksi) nəticələrini təhlil etmək
- Məhsul, Xidmət və Həlli yolların təhlilini həyata keçirmək
- Məhsul və xidmətlərlə bağlı 3-cü tərəflərlə əməkdaşlıq etmək
Aksiyaların idarə edilməsi:
- Müştəriləri əldə saxlamaq və yeni müştərilər qazanmaq məqsədilə aksiyalar təqdim etmək, inkişaf etdirmək, həyata keçirmək və təkrar etmək.
Müştəri Təcrübəsinin İdarə Edilməsi:
- Məhsul və həllər ilə bağlı daxili və xarici müştərilərin sorğu və şikayətlərini toplamaq və müvafiq dəyişiklikləri həyata keçirmək
- Müştərilərin biznes tələblərini dərk etmək və cəlbedici təkliflər hazırlamaq.
Tələb olunan Təcrübə, Bilik və Bacarıqlar:
- Biznes/Marketinq/Strategiya/Maliyyə və oxşar sahə üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Korporativ sahədə 1-3 illik iş təcrübəsi. * Telekom sahəsi üzrə təcrübəyə üstünlük verilir;
- Telekommunikasiya sektorunda layihənin idarə edilməsində təcrübə arzuolunandır
- PMP və ya digər müvafiq sertifikat sahiblərinə üstünlük verilir.
- Güclü analitik və problem həll etmə bacarığı
- Statistik analiz proqramları, vasitələrindən istifadə etmək təcrübəsi;
- Təsdiqlənmiş texniki bacarıq və İT və Telco sahəsində ən son trendlər haqqında bilik;
- MS Excel və MS PowerPoint proqramlarında üstün səviyyədə biliklər, eləcə də MS Word və digər MS Office proqramlarında və onların təkmilləşdirilmiş funksiyaları haqqında biliklər;
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yazılı və şifahi dil bilikləri;
Arzu olunan Bacarıqlar:
- Biznes təfəkkürü (biznesdən ümumi anlayış, marketinq bilikləri);
- Rəhbərlik Səriştəsi;
- Təqdimat/ictimaiyyət qarşısında çıxış etmək bacarığı/emosional intellekt səviyyələri;
- Danışıqlar aparmaq və ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Təşəbbüskar, məsuliyyətli, “edə bilərəm” münasibəti göstərən, diqqətli, komandada işləməyi bacaran, yenilikləri öyrənə bilən;
- Vaxtın düzgün idarə edilməsi və iş tapşırıqlarının prioritetləşdirilməsi bacarığı;
Son müraciət tarixi: 10 İyul 2024