Azercell
Bakı Əlaqə Mərkəzi Təmsilçisi (ştatdankənar)
Son tarix 24 may 2024 - Müraciət et
Azercell Ailəsinə qatılmağa dəvət edirik:
Peşəkar komandamıza qoşulun və yaradıcı, dinamik, korporativ mədəniyyət üçün fərqli imkanlardan zövq alın. Əminik ki, şərtlərimiz və rahat iş mühiti komandamızın ayrılmaz bir hissəsi olmağınıza imkan yaradacaq.
İş qrafiki:
- Keçici növbəli (səhər, günorta, axşam və gecə növbələri)
Əsas Öhdəlikər:
- Abunəçilərdən gələn telefon sorğularının cavablandırılması və müvafiq əməliyyatların aparılması.
- Abunəçilərdən gələn istək və şikayətlərin qəbulu və sistemdə qeyd olunması.
- Müştərilərə xidmət və məhsullar haqda məlumatın verilməsi.
- Bütün abunəçilərə özəl yanaşma və təmkinli davranış.
Tələb Olunan Bilik, Bacarıq və İş Təcrübəsi:
- Azərbaycan, Rus dilləri - səlis, İnglis dili - yüksək səviyyədə;
Kompüter bilikləri:
- MS Office proqramları
- Ali təhsil
- Müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir
Tələb Olunan Yetkinliklər:
- Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları
- Stressə davamlılıq və pozitiv münasibət
- Yenilikçilik
Sizin Müraciətiniz:
- Xahiş edirik ki, ərizənizi səhifənin sağ tərəfində qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərəsiniz.
İşə Qəbul Prosesi:
- CV yoxlanışı
- Qiymətləndirmə Mərkəzi – müvafiq tapşırıqlar
- Yetkinliklər əsasında müsahibə/Funksional Biliklər əsasında müsahibə
Qeyd:
- Bu vakansiya üçün yalnız Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları müraciət edə bilərlər.
- Bütün müraciətlər səhifənin yuxarısında yerləşən “MÜRACİƏT ET” düyməsini basmaqla göndərilməlidir.
- Müraciətiniz “Azercell Telekom” MMC-nin “İstedadların İdarə Edilməsi və Biznes Partnyorluğu” şöbəsinin mütəxəssisi tərəfindən təhlil edilərək nəzərdən keçiriləcək.
- Müraciətinizi səhifədə qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərməyinizi xahiş edirik. Seçim prosesi müraciətin bitmə tarixindən dərhal sonra başlayacaq
Son müraciət tarixi: 23 May 2024-cü il
Gəncə Əlaqə Mərkəzi Təmsilçisi (ştatdankənar)
Son tarix 19 may 2024 Müraciət et
Azercell Ailəsinə qatılmağa dəvət edirik:
Peşəkar komandamıza qoşulun və yaradıcı, dinamik, korporativ mədəniyyət üçün fərqli imkanlardan zövq alın. Əminik ki, şərtlərimiz və rahat iş mühiti komandamızın ayrılmaz bir hissəsi olmağınıza imkan yaradacaq.
İş qrafiki:
- Keçici növbəli (səhər, günorta, axşam və gecə növbələri)
Əsas Öhdəlikər:
- Abunəçilərdən gələn telefon sorğularının cavablandırılması və müvafiq əməliyyatların aparılması.
- Abunəçilərdən gələn istək və şikayətlərin qəbulu və sistemdə qeyd olunması.
- Müştərilərə xidmət və məhsullar haqda məlumatın verilməsi.
- Bütün abunəçilərə özəl yanaşma
Tələb Olunan Bilik, Bacarıq və İş Təcrübəsi:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, Rus dilləri - səlis, İnglis dili - yüksək səviyyədə;
- Kompüter bilikləri ;
- Əsasən MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsi (üstünlük verilir);
Tələb Olunan Yetkinliklər:
- Yüksək ünsiyyət və komandada işləmək bacarıqları;
- Stressə davamlılıq və pozitiv münasibət;
- Yenilikçilik ;
Sizin Müraciətiniz:
- Xahiş edirik ki, ərizənizi səhifənin sağ tərəfində qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərəsiniz.
İşə Qəbul Prosesi:
- CV yoxlanışı
- Qiymətləndirmə Mərkəzi – müvafiq tapşırıqlar
- Yetkinliklər əsasında müsahibə/Funksional Biliklər əsasında müsahibə
Qeyd:
- Bu vakansiya üçün yalnız Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları müraciət edə bilərlər.
- Bütün müraciətlər səhifənin yuxarısında yerləşən “MÜRACİƏT ET” düyməsini basmaqla göndərilməlidir.
- Müraciətiniz “Azercell Telekom” MMC-nin “İstedadların İdarə Edilməsi və Biznes Partnyorluğu” şöbəsinin mütəxəssisi tərəfindən təhlil edilərək nəzərdən keçiriləcək.
- Müraciətinizi səhifədə qeyd olunan tarixdən gec olmayaraq göndərməyinizi xahiş edirik. Seçim prosesi müraciətin bitmə tarixindən dərhal sonra başlayacaq
Son müraciət tarixi: 18 May 2024-cü il