Azərbaycan Sənaye Korporasiyası
Satınalma, təchizat və logistika şöbəsinin aparıcı mütəxəssisi
Son tarix 01 iyn 2024 - [email protected]
İş qrafiki: 09:00-18:00 / Bazar ertəsi – Cümə
Şəhər: Bakı
Namizədlərə dair tələblər:
- Biznes/Menecment/İqtisadiyyat üzrə ali təhsil;
- Satınalma sahəsində müvafiq olaraq 2 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
- Dövlət satınalmaları haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyi üzrə müvafiq biliklər;
- Səlis Azərbaycan dili, İngilis və ya Rus dili bilikləri;
- Araşdırma və analitik bacarıqlar;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Məntiqi düşünmə bacarığı;
- ERP sistemi, Word, Excel, Power Point və Outlook proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək;
- CIPS 3 və ya digər beynəlxalq satınalma sertifikatlarına sahib olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;
- INCOTERM haqqında məlumatlara sahib olmaq.
İşin təsviri:
- Satınalma prosesinin vaxtında, satınalma planına və qanunvericiliyə uyğun olaraq icra edilməsi;
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması;
- Alınmış məhsul və ya xidmətin keyfiyyət və logistika məsələlərinin həllinə dəstək göstərilməsi;
- Dövlət satınalmalarının vahid internet portalında müvafiq əməliyyatlar aparmaq;
- Tədarükçülərin araşdırılması, əlaqələrin yaradılması;
- Tender iştirakçılarının ilkin siyahısını hazırlamaq. Yeni potensial tender iştirakçılarına dair tələbləri müəyyənləşdirmək;
- Ödəniş sorğuları və ödənişlərə nəzarətin həyata keçirilməsi;
- Rəhbərliyin digər tapşırıqlarının icrası.
Əmək haqqı – 1 800 AZN gross
Yalnız tələblərə uyğun namizədlər müraciət etsin.
CV-lərin Azərbaycan dilində təqdim edilməsi mütləqdir.