Azerbaijan Airlines
Çağrı Mərkəzinin Mütəxəssisi
Son tarix 14 apr 2024 - Müraciət et
Vəzifə öhdəlikləri:
- Çağrı Mərkəzi-nə daxil olan zəngləri və sifarişləri qəbul etmək;
- Xidmətlərlə maraqlanan şəxslərə mövcud olan xidmət, digər Hava Limanlarında xidmətlərin göstərilməsinin təşkil edilməsinin mümkünlüyü və digər detallar haqqında məlumat təqdim etmək;
- Sərnişinlərin şikayət və təkliflərin müvafiq şöbələrə yönəltmək;
- Sərnişinlərin sistemində sifarişlərin qeydiyyatını aparmaq;
- Rəsmi VİP zalın xidmətləri üzrə statistik məlumatların xüsusi formalara uyğun olaraq gündəlik və aylıq şəkildə hazırlanması.
Tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili – səlis; İngilis dili – yaxşı;
- Proqram bilikləri: Excel; Word; PowerPoint; Outlook;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Öz üzərində daima çalışmaq;
- İşə planlı yanaşmaq.
İş rejimi: Növbəli iş rejimi (08.00-20.00/20.00-08.00) 2 gün istirahət günü
İş yeri: Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı