Azcargo Logistics and Management Services
Sənədləşmə üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 30 iyn 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Müqavilələrin yazılması.
- Ərizə və məktubların hazırlanması və göndərilməsi.
- Avtomobillərin təhvil təslim sənədlərinə nəzarət etmək.
- Müəssisənin fəaliyyətinin həyata keçirilməsi məqsədilə lisenziya, icazənin alınması üçün ərizə, tələbnamə və digər sənədlərin hazırlanması;
Tələblər:
- Yaş: 23+
- İş təcrübəsi: 3 il
Əmək haqqı: 800 Azn
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər
Nəqliyyat xidmətləri üzrə dispetçer
Son tarix 30 iyn 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Nəqliyyat vasitələrinin göndərilməsinə və xətdən qayıtmasına nəzarət edilməsi;
- Yol nəqliyyat hadisələri haqqında xəbər aldıqda, dərhal rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Avtomobillərin təmirə dayanması ilə bağlı məlumat verilməsi və təmirə yönləndirilməsi;
- Yanacaq sərfi haqqında hesabatları hazırlaması, yanacaq kartlarının verilməsi;
- Avtomobillərin başlanğıc məntəqədən son məntəqəyə kimi hərəkətinə nəzarət edilməsi;
- Davamiyyət və başqa hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması.
- GPS izləmə sisteminə nəzarət olunması.
- GPS izləmə sistemində hesabatların çıxarılması.
- Sürücülərə etibarnamələrin verilməsi.
Tələblər:
- Ali və ya orta ixtisas təhsili (müvafiq sahə üzrə)
- Cinsi – Kişi
- Dil bilikləri: Rus dili sərbəst
- Yaş: 25-45
- İş təcrübəsi: 2 il
İş şəraiti
- Əmək haqqı – 1000 azn
- İş qrafiki - 6 günlük
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 30 iyn 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri
- Mövcud müştəri bazası ilə çalışmaq.
- Mövcud müştəriləri ilə mütəmadi olaraq əlaqədə olmaq, yeni tələbləri nəzarət altında saxlamaq və tələbat yarandığı zaman təklifləri hazırlamaq.
- Yeni müştəriləri cəlb etmək, danışıqlar aparmaq, görüşlərin keçirilməsi, tələbatların öyrənilməsi və təkliflərin hazırlanması.
- Danışılan nömrələrin bazaya əlavə edilməsi.
- Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması.
- Korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
- Müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
- İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi
Tələblər:
- İş təcrubəsi:3 il
- Təlim sahəsində satış üzrə təcrübə;
- İnandırıcılıq və satış qabiliyyəti;
- MS Office və xüsusi proqram təminatlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl (İngilis və rus dili üstünlükdür);
- Komandada işləmə bacarığına malik olmaq;
- Diqqətli və dəqiq olmaq;
- İşgüzar və məsuliyyətli olmaq;
- Stressə davamlılıq.
İş şəraiti
- İş yeri: Bakı şəhəri
- İş rejimi: 6 gün/ 09:00 – 18:00
- İş qrafiki: həftənin 6 günü
- Əmək haqqı:1500 Azn
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər
Əlaqə nomrəsi 0502738483