AZ International Import Company
İnzibati şöbənin müdiri
Son tarix 04 okt 2023 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şöbənin əməkdaşlarının idarə ediməsi;
- Anbar idarəçiliyinin təşkil edilməsi;
- Mal və materialların alınması, uçotu, nəzarəti, inventarların aparılmasına nəzarət;
- Xərclərin planlaşdırılması və nəzarəti;
- Şirkət rəhbərliyinin əmr, göstərişlərinin vaxtında və keyfiyyətlə icrası;
- Müntəzəm hesabatlılığın təşkil edilməsi.
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə iş təcrübəsi;
- Logistika sahəsində iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Yüklərin gömrük orqanlarından keçirilməsi üzrə bilik və təcrübə üstünlükdür;
- Azərbaycan dili (əla), Rus dili (əla);
- İdarəçilik bacarığı, məsuliyyətlilik, punktuallıq, çalışqanlıq və icraçılıq
Əlavə məlumat:
- İş qrafiki: 5/2, istirahət günləri: Şənbə, Bazar;
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə;
- Əmək haqqı 2500 manat nett (sınaq müddətindən sonra 3000 nett)
AZ International Import Company
Baş mühasib
Son tarix 04 okt 2023 [email protected]
Tələblər:
- Ali ixtisas təhsilinin olması (mühasibat uçotu, iqtisadiyyat, maliyyə) ;
- Təşkilatçılıq və planlaşdırma bacarıqlarının olması (həm öz fəaliyyətini, həm də tabeliyində olan işçilərin fəaliyyətlərini təşkil etmək və əlaqələndirmək bacarığı) ;
- 1C 8.3 proqramından sərbəst istifadə bacarığı;
- Mühasibat uçotunun bütün sahələrini tam bilmək;
- Rus dili biliyi mütləqdir;
- Distribyusiya sahəsində Baş mühasib vəzifəsində praktiki təcrübəyə sahib namizədlərə üstünlük verilir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Maliyyə şöbəsinin işinin düzgün, qaydalara və qanunvericiliyə uyğun təşkil edilməsi;
- Vergi, DSMF, Statistika idarəsinə illik, rüblük/aylıq hesabatların hazırlanması;
- Daxil olan pul vəsaitlərinin, mal-material ehtiyatlarının və əsas vəsaitlərin tam uçotu və onların hərəkəti ilə bağlı əməliyyatların vaxtında mühasibat uçotunda əks etdirilməsi;
- Alıcı və tədarükçülərlə qarşılıqlı hesablaşmaların aparılması, debitor və kreditor borclarına nəzarət;
- Əmək haqqı hesablanması;
- 1C 8.3 proqramında mühasibat uçotunun təşkili və nəzarəti.
Əlavə məlumat:
- İş qrafiki: 5/2, 9.00-dan 18.00-dək;
- Əmək haqqı: 2500 manat nett (əmək haqqı artandır) ;
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə.
Требование:
- Наличие высшего профильного образования (бухгалтерский учет, экономика, финансы)
- Наличие навыков организации и планирования (способность организовывать и координировать как свою деятельность, так и деятельность подчиненного персонала)
- Наличие профессиональных навыков работы в 1С 8.3
- Умение выполнять задачи в установленный срок
- Владение русским и азербайджанским языками
- Знание всех участков бухгалтерского учета в полном объеме
- Наличие практического опыта работы главным бухгалтером в дистрибуции
Обязанности:
- Ведение бухгалтерского и налогового учета в полном объеме;
- Подготовка и сдача ежемесячной, квартальной, годовой бухгалтерской и налоговой отчетности;
- Прием, контроль, оформление и ввод первичных документов;
- Сверка и взаиморасчеты с покупателями и поставщиками, контроль дебиторской и кредиторской задолженности;
- Своевременная уплата налогов и сборов;
- Осуществление контроля за соблюдением порядка оформления первичных и бухгалтерских документов;
- Расчет заработной платы, налогов и отчетов по зарплате;
- Организация и контроль учета на базе 1С 8.3.
Условия:
- График работы 5/2 с 9.00 до 18.00;
- Заработная плата: от 2500 ман. на руки
- Оформление согласно ТК Азербайджанской Республики;