Company: “Avromed Company” CJSC
Position title: Junior Internal Auditor
We are Avromed! We are the largest importer of the world’s leading pharmaceutical manufacturers in Azerbaijan. The aim of the company is to provide the whole population and the healthcare institutions of Azerbaijan with the essential high-quality pharmaceuticals. Achieving consistently the title of the great place to work, this is not just a job – we offer you the journey of professional challenges and growth, self-discovery and exceptional career!
DUTIES AND REPONSIBILITIES:
• Understand and apply knowledge of internal audit approach.
• Understand and apply international internal audit standards.
• Understand Company’s business processes, evaluate the adequacy and effectiveness of internal control system and operations.
• Conduct pre-audit activities by gathering and analyzing information of the areas to be audited, identifying potential risks, performance issues, opportunities, trends, best practices, etc.
• Participate in interviews or workshops to document process flows or any other document necessary to achieve an understanding of the process, its risks, and controls.
• Assess compliance with policies and procedures.
• Map risks to mitigating controls and perform testing of key controls.
• Execute audit test in accordance with the procedures developed.
• Conduct ad hoc investigations into identified or reported risks.
• Document procedures, findings and recommendations.
• Participate in the Company’s internal business process review and perform assessment for business risks, control environment and existing procedures.
• Timely communicate audit findings to Audit management and suggest recommendations.
• Support the team in administrative tasks.
REQUIREMENTS:
• Bachelor’s degree in Accounting, Audit, Finance, or relevant discipline.
• Analytical thinking, detail-oriented and highly organized.
• Strong written/verbal communication and interpersonal skills.
• Ability to work in Microsoft Office programs (Proficient in Microsoft Office is a plus).
• Languages: - Fluent Azerbaijani, English and Russian.
• Up to one year of experience in internal audit, risk management or similar field is preferred.
• Ability to work under pressure and meet deadlines.
• Integrity, ethical standards and understanding of confidentiality.
• Ability to work in a team.
• Any professional qualification is a plus (CIA, ACCA, CFE).
Please send your CV to [email protected] email address mentioning “Junior Internal Auditor” in the subject line. Only shortlisted candidates will be contacted. CVs should be sent latest by 30 October 2021.
Şirkət: “Avromed Company” QSC
Vəzifə: “İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis”
Əsası 2002-ci ildə qoyulmuş “Avromed Company” QSC dünyanın aparıcı beynəlxalq şirkətlərinin istehsal etdiyi əczaçılıq məhsullarının Azərbaycandakı ən böyük distribyütorlarından biridir. Şirkətin məqsədi Azərbaycan səhiyyə sisteminin müalicə və müayinə qurumlarını, özəl klinikaları və bütün vətəndaşları yüksək keyfiyyətli zəruri əczaçılıq məhsulları ilə təmin etməkdir. Öz fəaliyyəti dövründə Avromed şirkəti dünyanın 40-dan çox ölkəsində yerləşən 200-dən artıq əczaçılıq şirkətləri ilə iş birliyi qurmağa nail olmuşdur.
VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:
• Azərbaycan Respublikası Əmək qanunvericililiyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, vəzifə dəyişikliyi, əmək müqavilələrinin hazırlanması, elektron sistemə bildirişlərin işlənilməsi.
• Əmək kitabçalarının əmrlər əsasında doldurulmaq.
• Şəxsi heyətin uçotuna, çalışanlara cari və keçmiş əmək fəaliyətləri haqqında arayışlar vermək, əmək kitabçalarını qorumaq, kadrlar üzrə təyin olunmuş sənədləri icra etmək eləcə də işçilərin mükafatlandırılması üçün materiallar hazırlanmaq.
• İşçilərin şəxsi işlərini aparmaq, formalaşdırmaq.
• Kadrlar üzrə cari və perspektiv planları işləyib hazırlamaq
• Kadrlara aid olan təlabat haqqında lazımi yerlərə məlumat vermək.
• Kadr axınının səbəblərini öyrənmək, onun aradan qaldırılması üçün tədbirlər hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək.
• İxtisas və attestasiya komissiyalarına lazım olan materialı hazırlamaq, attestasiya komissiyasının işində bilavasitə iştirak etmək
• Məzuniyyət qrafiklərini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək.
• Kadrlar üzrə hesabatları tərtib etmək və tələb olunan yerə təqdim etmək.
• Ezamiyyət sənədlərinin rəsmiləşdirilməsinə, şirkətdə ezamiyyətə gələn işçilərin qeydə alınmasında iştirak etmək.
• Müvəqqəti əmək qabiliyyətini itirmə hallarının rəsmiləşdirilməsi prosesini kordinasiya etmək
• İşçilərin maddi və intizam məsuliyyətinə cəlb olunması üçün materialların hazırlamaq.
TƏLƏBLƏR:
• Ali təhsil;
• İnsan Resursları sahəsində minimum 3 il təcrübəsi;
• Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsini mükəmməl bilmək;
• E-gov Elektron Hökumət Portalında işləyə bilmək;
• Azərbaycan və Rus dilini əla bilmək
• Qabaqcıl PC istifadəçisi;
• Ünsiyyət qurma bacarığı;
• Problemləri həll etmə bacarığı;
• Detallara xüsusi diqqətlilik;
Maraqlananlar CV-lərini [email protected] elektron ünvanına 29.10.2021-ci il tarixinə qədər göndərə bilərlər. Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində “İnsan Resursları üzrə Mütəxəssis” yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.