Athletic Supply
Mühasib-operator
Son tarix 02 sen 2025 - [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Bank hesabları üzrə ödənişlərin həyata keçirilməsi;
- Elektron Vergi Hesab-Faktura, Qaimə-Faktrura, Hesab-Fakturalarının işlənməsi;
- Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması və amortizasiya hesablanması;
- Debitor və kreditor hesablaşmalarına ciddi nəzarət olunması;
- Online kargüzarlıq, E-VHF, e- qaime portallardan istifadə etmə bacarığı;
- Mühasibatlıq proqramında uçotun fasiləsiz təmin edilməsi və dövri yoxlanılması;
- Mühasibat sənədlərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil etmək.
Namizədə tələblər:
- Müvafiq sahədə təcrübə minimum 1 il;
- 1C 8.3 mühasibat proqramında sərbəst işləmək bacarığı üstünlükdür;
- Təhsil: Ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə);
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və ingilis dil bilikləri üstünlükdür;
- Yaş həddi: 21-30;
- Office proqramları- Microsoft Excel, Word və s. yüksək səviyyədə
- Nizam-intizamlı, stresə davamlı və komandada işləmə bacarığı;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Analitik düşüncə qabliyyəti və riyazi bilik səviyyəsi;
- Rərbərliyin və mühasibin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirmə;
- Tender sənədlərinin hazırlanması sahəsində təcrübəsinin olması üstünlükdür
İş şərtləri:
- 5 günlük iş həftəsi
- İş saatı: 08:30 –dan 17:30 -dək
- İstirahət: şənbə günü ,bazar günləri ( bayram günləri daxil )
- Ünvan: Xətai r-nu
- Əmək haqqı: 700 AZN
- Korporativ nömrə ilə təmin olunur
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsinə Operator-Mühasib qeyd edərək, cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Korporativ satış üzrə mütəxəssis
Son tarix 01 sen 2025 - [email protected]
Namizədə olan tələblər:
- Minimum 1 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi ;
- 23-33 yaş həddi;
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dili biliyi və rus dili biliyi mütləqdir, İngilis dili biliyi arzuolunandır
- MS Office proqramlarından istifadə bacarığı
- Kollektivdə işləmə bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, punktuallıq, çalışqanlıq və icraçılıq;
- Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Yeni müştərilərin cəlb edilməsi,potensial müştərilərin axtarışı;
- Mövcud olan müştəri bazasının genişləndirilməsi və satış həcminin artırılması;
- Müştərilər ilə görüşmələr və təqdimatların keçirilməsi;
- Müştərilərlə sıx əlaqədə olmaq, işgüzar danışıqların və yazışmaların aparılması;
- Satış sənədlərinin hazırlanması;
- Satış prosesinin planlaşdırılması və təşkil edilməsi;
- Müştəridən daxil olan sorğuların / sifarişlərin qəbul edilməsi, qeydiyyatı və təhlili;
- Təkliflərin izlənilməsi və müştəri ilə razılaşdırılması;
- Müştəri sifarişləri əsasında kommersiya təklifinin hazırlanması;
- Müəyyən edilmiş satış planı çərçivəsində müntəzəm olaraq aylıq satış hesabatlarının təqdim edilməsii;
- Müştəri ilə qarşılıqlı əlaqələrin qurulması, şikayətlərin idarə edilməsi;
- Müştərinin sifarişinin çatdırılması mərhələrinin izlənməsi və proses zamanı yaranan uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
Şərtlər:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- İş qrafiki: 08:30-17:30 bazar ertəsi-cümə tam iş günü
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə verilir
- Şirkət tərəfindən görüşlərə getmək üçün taksi ilə təmin olunur
- Əmək haqqı: 800 azn + satış bonusu
- İş yeri: Rövşən Əliyev küçəsi 1,Xətai rayonu (Xətai metrostansiyasının yaxınlığı)
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən şəkilli CV’lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Korporativ satış üzrə mütəxəssis” qeyd etmələri xahiş olunur.
Xarici satınalma üzrə mütəxəssis
Son tarix 02 sen 2025 - [email protected]
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil
- İngilis və Rus dillərində səlis danışıq;
- Satınalma prosedurunu bilmək;
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik göstəricilərinə sahib olmaq;
- Əmək fəaliyyətinə yeni başlayan şəxslərə də müraciət edə bilər
Vəzifə öhdəlikləri:
- Xarici təchizatçılarla münasibətlərin qurulması,
- Məhsulların logistik daışmasını təmin etmək;
- Tədarükçülər ilə qiymət və digər texniki göstəricilər barəsində danışıqlar aparılması;
- Məlumatların toplanması, qiymət və müxtəlif variantların təqdim edilməsi, eyni zamanda qiymətlərin optimallaşdırılmasının həlli yollarının təqdim edilməsi;
- Yeni təchizatçıların tapılması və qiymət, keyfiyyət uyğunluğunun təmin edilməsi;
- Satınalma prosesinin prosedurlara uyğun həyata keçirilməsi;
- Satınalmalar üzrə sənədləşdirmə işlərinin aparılması;
İş şəraiti:
- İşçi Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliynə əsasən işə götürülür.
- Korporativ nömrə ilə təmin olunur.
- Əmək haqqı 800-1100 Azn, Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə zamanı dəyişə bilər.
- İş qrafiki : Həftə içi 5 gün;
- İş saatları: 08;30:-17:30;
- Ünvan: Rövşən Əliyev 1, Xətai metrosunun yaxınlığı, Xətai rayonu
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Xarici satınalma üzrə mütəxəssis” yazaraq Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.