Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi (gündüz növbəsi)
Son tarix 07 fev 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
-
Yaş: 20-45
-
Xanım namizədlər
-
Təhsil: Ali və ya orta
-
İş təcrübəsi:Müvafiq sahədə olanlara üstünlük verilir
-
Kompüter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi
-
Dil Bilikləri: Rus dili (əla ),Azerbaycan dili (əla),ingilis dili(arzuolunandır)
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
-
Şirkətin qaynar xəttinə daxil olan və çıxan müraciətlərin vaxtında və keyfiyyətli şəkildə cavablandırmaq;
-
Sığorta hadisələrini qəbul etmək və qeydiyyatını aparmaq;
-
Müştərilərin müraciətlərinin statistikasının aparmaq
-
Birbaşa rəhbərə müntəzəm şəkildə hesabatı təqdim etmək
Şəxsi keyfiyyətlər:
-
Ünsiyyət qurmaq bacarığı
-
Yüksək nitq mədəniyyəti
-
Yüksək təqdimat bacarığı
-
Stressə davamlılıq və münaqişələri həll etmə bacarığı
-
Yüksək səviyyədə nitq qabiliyyəti, özünütəqdimat bacarığı
-
Səlis, aydın, əmin danışıq tərzi
İş şərtləri:
-
Əmək müqaviləsi bağlanılır
-
İş Qrafiki: dəyişkən
-
Əmək haqqı 350 - 600 AZN
Məlumatlandırıcı qeydlər:
-
Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
-
CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur.
-
Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
-
CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
-
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi”qeyd etmələri xahiş olunur.
Müştəri xidmətləri şöbəsinin müdiri
Son tarix 07 fev 2022 - [email protected]
Namizədə tələblər:
-
Yaş: 30-45
-
Təhsil: Ali hüquq təhsili mütləqdir.
-
İş təcrübəsi: Mütləq ən azı 5 il sığorta, maliyyə, ticarət qurumunda iş təcrübəsi olmalıdır.
-
Mülki, Mülki prosesual, İnzibati Xətalar, İnzibati prosesual, Sığorta qanunvericiliyini və diqər qanuvericilikləri bilən
-
Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili
-
Kompüter bilikləri, Microsoft office proqramları
-
İdarəçilik qabiliyyəti;
-
Peşəkar bilik və təcrübə;
-
Tabeçiliyində olan işçilər arasında vəzifə bölgüləri aparır, onların işlərinə nəzarəti həyata keçirir.
-
Vətəndaş qüsursuzluğuna malik olmaq.
-
Kollektivdə işləmək qabiliyyəti;
-
Qarşısına qoyduğu məqsədlərə çatmaq qabiliyyəti;
-
İşə yaradıcı yanaşma;
-
Yeni idealara malik olmaq;
-
Şirkətin daxili əmək nizamının qaydalarını;
-
Şirkətin kommersiya sirrinin qoruyub saxlama rejimini;
-
Əməyin mühafizəsi, texniki təhlükəsizlik və yanğından mühafizə qaydalarını;
-
Sığorta cəmiyyətinin bütün strukturları ilə normal iş münasibətləri qurmaq ;
-
Yol hərəkəti haqqında qanunu,inzibati xətalar məcəlləsini və avtomobili idarə etməni ;
-
Sığorta fəaliyyəti haqqında qanunu bilməlidir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
-
Müştəriləri qəbul etmək və onların sığorta hadisəsinin tənzimlənməsi ilə bağlı suallarını cavablandırmaq;
-
Müştərilərdən sənədləri qəbul etmək;
-
Qəbul olunmuş sənədləri texniki, hüquqi və maliyyə ekspertiza etmək;
-
Sığorta aktlarını və imtina məktublarını tərtib etmək;
-
Müştərilərə hadisələrinin statusu barədə məlumat vermək;
-
Analitik və statistik hesabatların aparılması üçün müvafiq hesabatların yaradılması və aparılması;
-
Sığorta dələduzluğuna cəhd hallarının aşkar olunması və qarşısının alınması;
-
Rəhbərlik etdiyi şöbənin işini təşkil etmək və şöbənin işinə nəzarət etmək;
-
Şöbə daxilində iş bölgüsünü həyata keçirmək;
-
Birbaşa rəhbərinin tapşırıq və göstərişlərinə əməl etmək
Şəxsi keyfiyyətlər:
-
Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı
-
Fikrini dəqiq, lokanik və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
-
Təmkinli, stressədavamlı, biznes etikaya riayət etmək bacarığı
-
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi
-
Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacariğı
-
Təhlil və araşdırma qabiliyyətinə malik olmaq
-
Müşahidə və ilkin təhqiqat aparmaq vəridşlərinə malik olmaq
İş şərtləri:
-
Əmək müqaviləsi bağlanılır
-
İş vaxtı : həftə içi 5 gün /09: 00-dan 17:30 dək.
-
Sabit əmək haqqı 1200
-
Fəaliyyət nəticələrinin qiymətləndirilməsi əsasən illik bonus sistemi
Məlumatlandırıcı qeydlər:
-
Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
-
CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur.
-
Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
-
CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
-
İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e -mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Müştəri xidmətləri şöbəsinin müdiri ” qeyd etmələri xahiş olunur.
Korporativ satış şöbəsinin mütəxəssisi
Son tarix 07 fev 2022
Namizədə tələblər:
- Yaş: 23-35
- Təhsil: Ali
- İş təcrübəsi: Müştəri xidmətləri, satış sahəsində (həmçinin sığorta və ya bank sahəsində) olanlara üstünlük verilir
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), əlavə olaraq Rus (əla) mütləqdir ,İngilis dili (arzuolunandır)
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Müxtəlif düşüncə və dünya görüşünə malik olan insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Fikrini dəqiq, lokanik və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı
- Ünsiyyət tərzi ilə insanları cəlb etmə və inandırmaq bacarığı
- Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi
- Komandanın bir üzvü olmaq üçün, yeni iş mühitinə və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Potensial korporativ müştərilərin axtarışını həyata keçirmək və onlarla görüşlər keçirmək;
- Müştərilərin tələblərini nəzərə alaraq, uyğun sığorta məhsulunu təklif etmək;
- Sığorta qaydaları haqqında müştərinin dəqiq məlumat almasında ona köməklik göstərmək;
- Sığorta məhsullarının satışı üzrə müəyyən olunan planı yerinə yetirmək;
- Yeni və mövcud müştərilər üzrə məlumat bazasını aparmaq;
- İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
İş şərtləri:
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 - 17:30
- İş günü 5/2 (şənbə və bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- Şirkət tərəfindən korporativ nömrə və danışıq vaxtı verilir
- Şirkət tərəfindən görüşlər üçün sürücü və avtomobil təqdim olunur
- Əmək haqqı 500 azn – 1000 azn (müsahibə əsnasında)
- Bonus və rüblük motivasiya
Məlumatlandırıcı qeydlər:
- Zəhmət olmasa, CV formanızı göndərmədən öncə iş elanı ilə ətraflı tanış olun
- CV formanızın Word və yaxud PDF formatında hazırlanması məqsədə uyğundur
- CV formasında əsas məlumatları lokanik və aydın qeyd edin
- Unutmayın ki, namizədliyinizin baxılmasında, CV formanız mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən xahiş edirik nəzərə alasınız ki, CV forması Sizin ilkin təqdimatınızı edən bir müraciət vasitəsidir
- İlkin mərhələ üçün CV formasından əlavə digər sənədlərinizin sürətinin göndərilməsinə ehtiyac yoxdur
- Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını mütləq qeyd edin
- CV forması göndərmədən öncə vakansiya üçün vacib dəyərləndiriləcək şəxsi keyfiyyətlərlə tanış olun və müsahibə zamanı bu keyfiyyətləri nümayiş etdirə biləcəyinizə əmin olun
- İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Korporativ satış şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etmələri xahiş olunur.