AS Group
Maliyyə nəzarəti və audit üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 17 apr 2023 [email protected]
Şöbə: Maliyyə nəzarəti və audit;
Vəzifə: Kiçik Mütəxəssis.
Hesabat verir: Maliyyə nəzarəti və audit şöbəsinin müdirinə.
Vəzifəyə dair tələblər:
- Ali təhsil: (maliyyə, mühasibatlıq, audit ixtisasları üzrə);
- Audit, maliyyə nəzarəti, hesabatlılıq, mühasibatlıq sahəsi üzrə minimum 1 ilə qədər iş təcrübəsi (istehsalat və ya inşaat sahəsində iş təcrübəsi arzu-olunandır);
- Müvafiq sahədə beynəlxalq sertifikatların olması üstünlükdür (CFA, ACCA);
- Kompüter bilikləri: MS Excel bilikləri – yaxşı səviyyədə olmalı (riyazi, məntiqi, data ilə bağlı funksiyalar);
- Mühasibatlıq və vergi sahələrində nəzəri biliklər
- Azərbaycan dilini yüksək, ingilis dilini orta səviyyədə (Intermediate) bilməli;
- Analitik düşünmə və yüksək riyazi analiz qabiliyyəti;
- Dəqiqlik, detallara fikir vermə qabiliyyəti;
- Fərdi və komandada işləmək bacarığı;
- Stressə dözümlülük;
- Tapşırıqları sürətli yerinə yetirə bilmək bacarığı;
- Ezamiyyətlərə getməyə hazır olmalı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Anbarlar üzrə hərəkətlərə nəzarət edilməsi;
- Hesabatların təhlili;
- İllik yoxlama planına uyğun olaraq, şirkətin səmərəliliyinin yoxlanılması və qiymətləndirilməsində iştirak etmək;
- Xərclərin təhlili və onlara nəzarət;
- Maliyyə əməliyyatlarının uçotunun aparılmasına, müxabirləşmələrin müvafiq qaydada və vaxtında əks olunmasına, eyni zamanda sənədləşmə işlərinə nəzarət;
- Maliyyə göstəriciləri barədə hesabatların analizinin aparılması;
- Maliyyə vəsaitlərinin hərəkətinə və maddi dəyərlilərdən istifadə olunmasına nəzarət və daxili maliyyə təftişi prosesində iştirak;
- Təchizatçılarla və alıcılarla hesablaşmalara nəzarət;
Biz təklif edirik:
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
- İş qrafiki həftənin 5 günü (şənbə/bazar istirahət);
- Korporativ nömrə, danışıq vaxtı və internet paket;
- Karyera imkanları;
- Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00 (nahar yeməyi şirkət tərəfindən təmin edilir);
- İş yeri: Yasamal rayonu (Renessans Plaza);
- Gənc və peşəkar işçi heyəti.
CV (yalnız foto ilə) və əmək haqqı gözləntinizi e-ünvanına göndərə bilərsiniz. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını e-məktubunuzun mövzu hissəsində (Maliyyə Nəzarəti və Audit üzrə Kiçik Mütəxəssis) qeyd etməyinizi xahiş edirik.
Qeyd: Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibə mərhələsinə dəvət olunacaqlar.
Hesabatlılıq və büdcələmə üzrə kiçik mütəxəssis
Son tarix 17 apr 2023 [email protected]
Vəzifə öhdəlikləri:
- Menecment üçün aylıq Maliyyə Hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
- Daxili hesabatlılıq üçün təqdim ediləcək hesabatların hazırlanmasında digər müəssisələrdən məlumatları toplamaq;
- Hesabatlar üçün toplanmış məlumatlarda hər hansı uyğunsuzluq aşkarlanan hallarda məlumatların düzəldilməsi və ya dəqiqləşdirilməsini təmin etmək;
- Büdcə prosesi üçün lazım olan tarixi məlumatların digər struktur bölmələrin sorğusuna əsasən təqdim etmək;
- Faktiki və büdcə nəticələrinin müqayisəsi, yaranan fərqlərin analitik təhlil həyata keçirərək səbəblərinin araşdırılması.
Tələb olunan göstəricilər:
- İqtisadiyyat, maliyyə, mühasibat uçotu və ya audit üzrə bakalavr dərəcəsi;
- ACCA F3 və F7 arzu olunandır;
- Müvafiq sahədə 1 ilə qədər iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və İngilis dili bilikləri əla, Rus dili orta səviyyədə;
- Mükəmməl analitik və düşünmə bacarıqları;
- Stressə dözümlülük;
- Tapşırıqları sürətli yerinə yetirə bilmək bacarığı;
- MS Office bilikləri (xüsusilə Excel yüksək səviyyədə);
- 1C sistemi üzrə biliklər.
Biz təklif edirik:
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
- İş qrafiki həftənin 5 günü (şənbə/bazar istirahət);
- Korporativ nömrə, danışıq vaxtı və internet paket;
- Karyera imkanları;
- Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00 (nahar yeməyi şirkət tərəfindən təmin edilir);
- İş yeri: Yasamal rayonu (Renessans Plaza);
- Gənc və peşəkar işçi heyəti.
Elanda qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını - “Hesabatlılıq və büdcələmə üzrə kiçik mütəxəssis”, qeyd etməklə CV formalarını mail ünvanına göndərə bilərlər.
Qeyd: Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibə mərhələsinə dəvət olunacaqlar.
Duty responsibilities:
- Participate in the preparation of monthly Financial Statements for management;
- Obtain information from other entities in preparing management reports;
- Ensure that any discrepancies in the data collected for the reports are corrected or clarified;
- Provide historical information required for the budget process upon request of other structural units;
- Comparison of actual and budget results, analytical analysis of differences.
Requirements:
- Bachelor's degree in Economics (Finance, Accounting and Auditing is preferred);
- ACCA F3 and F7 is preferable
- Up to 1 year work experience in the relevant field;
- Excellent knowledge of Azerbaijani and English, intermediate level of Russian language;
- Excellent analytical and thinking skills;
- Ability to work under pressure;
- Ability to complete tasks quickly;
- Knowledge of MS Office (especially a high level of Excel);
- Knowledge of 1C system.
Our offers:
- Working hours: 09:00 – 18:00;
- Working schedule: 5 days per week (Saturday/Sunday off);
- 13:00 – 14:00 lunch break (company sponsors meal);
- Mobile number for business purposes, monthly talk time and internet package;
- Career opportunities for promotion;
- Jobsite: Yasamal district (Renaissance Plaza);
- Young and professional staff.
Candidates who meet the requirements mentioned in the announcement can send CV forms with the name of vacancy in the subject – “Reporting and Budgeting junior specialist”.
Only shortlisted candidates will be invited to the interview.