“Biznesin inkişafı üzrə menecer”
Vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkətin biznesin inkişafı strategiyasının işlənib hazırlanması, strateji və operativ biznes planlarının hazırlanması
• Biznes proseslərinin təkmilləşdirilməsi
• Yeni məhsulların yaradılması, onların təşviqi metodlarının seçilməsi
• Təşkilatın üzvlük strateqiyasının təkminləşdirilməsi və yeni üzvlərin cəlb edilməsilə bağlı işin təşkili
• Təşkilatın məhsulları, göstərdiyi xidmətlər haqqında potensial müştərilərə təkliflərin göndərilməsi
• Layihələrin idarə olunması
• Görülmüş işlərin nəticələrinin təhlili və qiymətləndirilməsi
• Dövri hesabatların hazırlanması və təhlili
• Əmək funksiyaları çərçivəsində rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların icra edilməsi
Tələb olunan keyfiyyətlər:
• Biznesin idarə edilməsi, iqtisadiyyat, idarəetmə və ya oxşar sahə üzrə ali təhsil
• Maliyyə və bank sahəsində ən azı 2 illlik təcrübə
• Biznes ideyasının yaradılması, inkişafı və iş təhlili sahəsində ən az 2 illik təcrübə
• İşgüzar danışıqlarda ən az 2 illik təcrübə
• Müqavilələrin aparılmasında təcrübə
• Layihələrin idarə edilməsi sahəsində təcrübə arzuolunandır
• Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilmək
• MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək
Bacarıqlar:
• Kommunikasiya və ünsiyyət bacarıqları
• Analitik yanaşma və təhlil
• Problem həll etmə bacarıqları
• Təqdimat bacarıqları
• Vaxt idarəetmə bacarıqları
Qeyd olunan tələblər cavab verən şəxslər öz CV-ni mövzu hissəsində “Biznesin inkişafı üzrə menecer” qeyd etməklə [email protected] elektron ünvanına göndərə bilərlər.